Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem z odpaleniem Katany

Dodane przez kris0007 dnia 05-05-2011 12:05
#1

Witam

Kupilem Katane z 06r na wtrysku w weekend. skuter jezdzil bez zadnych problemow..teraz nie moge go odpalic-kierunkowskazy, swiatlo postojowe dziala..
Sprawdzilem miernikiem napiecie w ako-pokazuje nieco ponad 11volt, jednak przy probie odpalenia napiecie spada do 2volt..Rowniez kontrolka sie zapala po przekreceniu kluczyka ze podaje paliwo do pompy..

czy to wina ako czy moze cos innego??
dz i pozdr

ps.ta katana nie ma kopniaka wiec ten sposob odpada ;)

Edytowane przez kris0007 dnia 05-05-2011 12:06

Dodane przez mati23 dnia 05-05-2011 12:29
#2

Mi się wydaje że to jednak będzie coś innego.
Pierwsze co zrób to sprawdź kompresję silnika, chociaż raczej to nie to jest przyczyną.

Dodane przez qscvbe dnia 05-05-2011 13:27
#3

ja stawiam na spalony moduł...

Dodane przez k4t4n4 dnia 05-05-2011 16:05
#4

mi sie wydaje że to coś z zapłonu ;p

Dodane przez romek dnia 05-05-2011 16:19
#5

sprawdz iskre?

Dodane przez okrzysiek79 dnia 05-05-2011 19:04
#6

a z kopa ci tez nie zapala? podładuj porządnie ten aku i pewnie odpali.Przy rozruchu napięcie nie powinno spaśc poniżej 10Volt

Dodane przez kris0007 dnia 05-05-2011 19:21
#7

okrzysiek79 napisał/a:
a z kopa ci tez nie zapala? podładuj porządnie ten aku i pewnie odpali.Przy rozruchu napięcie nie powinno spaśc poniżej 10Volt


nie wiem czy czytales moj post ;)

w mojej katanie nie ma opcji zeby z kopniaka ja odpalic :P

usiade do niej jutro i sie rozejrze co i jak..

wszelkie pomysly/idee mile widziane :)

Dodane przez okrzysiek79 dnia 05-05-2011 19:35
#8

japierdaszczu katana bez kopa ;PP no taa pelny wtrysk;P Aku se naladuj masz chyba prostownik a potem jak juz odpalisz to sobie ładowanie sprawdz jak bedzie ok to do sklepu po nowy aku;P Powodzenia;) Ale siara ;P

Dodane przez szybki905 dnia 05-05-2011 19:58
#9

Najlepiej pociagnij kable do auta i bedziesz wiedziął na czym stoisz;p
Mi sie wydaje ze aku siadł:p

Dodane przez kris0007 dnia 06-05-2011 12:14
#10

dz wszystkim za rady

okazalo sie ze to jednak ako-ladowalem ostatniej nocy prostownikiem i teraz katanka ladnie smiga :)

a jak ja mozna odblokowac??bo strasznie muli, vmax to 55km, i strasznie muli jadac pod gorke ;)

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-05-2011 12:19
#11

*wydech(nie trzeba tłumaczyć)

*przełożenia(mogą, ale nie muszą być blokowane, jeżeli masz powyżej 13,8 obrotu dzwonu sprzęgła na 1 obrót koła to masz blokowane, czyli do wymiany)

*okno wylotowe w cylindrze może być zaślepione do połowy.

*wariator(obrączka na tulei wariatora do ściągnięcia i tylna blacha przykręcona na trzy śruby do odkręcenia.

*na pewno coś będzie przy wtrysku zablokowane, ale co to już nie mam pojęcia bo nigdy z wtryskiem nie miałem styczności...

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 06-05-2011 14:11
#12

Od kiedy Di-tech jest blokowany na przełożeniach?????????
Na tulei wariatora masz "obrączkę" musisz ją zdjąć i możliwe że wydech jest zablokowany.

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-05-2011 14:36
#13

no akurat mógł się trafić, a odblokowując wariator można sprawdzić czy są blokowane;)