Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: HELP!

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-04-2011 20:33
#1

Mam takowy problem iż suka mi pali z 6-7litrów na 100km przy jeździe tak 50-55km/h...
Do tego wszystkiego jest gaźnik i kruciec dosyć mokry i to jak zetrę, to po następnej jeździe jest to samo..
jak jest ciepły i zgaszę go chociaż na pół minuty to potem muszę go odpalać z gazem bo inaczej nie łapnie..

Moje pytanie brzmi czy to mógł paść zawór membrankowy, czy może uszczelki gaźnika, czy też pływak, albo oring(ta okrągła uszczelka co jest przy łączeniu z krućcem)?

Dodane przez mat199222 dnia 27-04-2011 20:36
#2

Chłopie po co zakładać durne tematy i się pytać najpierw sprawdź a potem pisz jak nie wiesz co dalej, takie gdybanie to jest beznadziejne i czasem ktoś trafi czasem nie sprawdź wszystkie uszczelki i zobacz czy żadna nie jest porwana sprawdzić możesz na początek ten oring jak pisałeś jak nie to to szukasz dalej.

Dodane przez Aroni dnia 27-04-2011 20:38
#3

A nie prościej to wszystko sprawdzić? Rozkręcenie gaźnika, króćca i zaworu to kwestia 30min (razem z czyszczeniem wszystkiego). I zobaczysz co jest w jakim stanie... Bo inaczej ciężko powiedzieć, mogło się zje... sporo rzeczy.

Dodane przez cacek14 dnia 27-04-2011 20:56
#4

oring to se obklej izolacją i bd dobrze:D
Sprawdź uszczelke koło gaxnika dokręć bardziej gazior może lewe powietrze łapie
J ana całym baku 55km zrobie i co mam zrobić sam nie wiem :P
Wyregulowana i powietrza lewego nie ma
Myśleliśmy z "pietraskiem" o stożku lub dzirki w filtrze może mi coś pomorze i ostra regulacja :P
Iglica na samym dnie xD :P

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-04-2011 21:00
#5

tylko, że mi to od miesiąca tak się zaczęło dziać tylko stopniowo i coraz bardziej...

Gaźnik najprawdopodobniej będę rozkręcał w sobotę bo mam jakieś syfy już w środku to posprawdzam to przy okazji..

Dodane przez razor_r dnia 27-04-2011 21:48
#6

mogę ci podpowiedzeć że to może być uszczelka pod głowicą poszła się rypać też tak miałem stopniowo mi się zaczeło tak robic potem już tylko z buta paliła a potem z tłumika leciał tylko siwy płyn. POZDRO odrazu mówie że nie jestem na 100 pewny

Dodane przez Wojtek007 dnia 27-04-2011 21:54
#7

a co ma uszczelka pod głowicą do większego spalania?

Dodane przez razor_r dnia 28-04-2011 16:05
#8

a ma to żeby nie zgasła trzeba jej dać wiekszą dawke paliwa . mi jak uszczelka zaczeła mi padac zaczeła mi palić 8 l

Edytowane przez razor_r dnia 28-04-2011 16:08

Dodane przez mati23 dnia 28-04-2011 16:17
#9

razor_r napisał/a:
a ma to żeby nie zgasła trzeba jej dać wiekszą dawke paliwa . mi jak uszczelka zaczeła mi padac zaczeła mi palić 8 l

Nie sądzę żeby to miało wpływ na wyższe spalanie, ale skoro mówisz że sprawdziłeś to w praktyce, być może...

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-04-2011 18:44
#10

uszczelki tak samo jak cylek mają ledwo ponad 1000km, ale oczywiście sprawdzę to również..

Dodane przez kacper_ dnia 29-04-2011 12:24
#11

uszczelka ma to ze jak pada to ci bena leje spod cyla i pali więcej ;)

Dodane przez Wojtek007 dnia 29-04-2011 15:51
#12

No ale jak się bena leje z pod suki to już widać że coś jest nie tak.

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-04-2011 16:08
#13

ale nie leje się spod suki tylko gaźnik i kruciec są mokre:D
jakby się lało spod suki to już bym uszczelki zamawiał, a nie czekał do soboty i sprawdzał co to może być:)

Dodane przez bastek434 dnia 29-04-2011 16:27
#14

Kefir ja bym sprawdził zawór membranowy. W mojej Katanie mam praktycznie tak samo tyle, że nie mam gaźnika mokrego, a pali mi jak SUV 10l / 100km zaczęło się tak dziać po wymianie cylka. Seria spalała mi 4-5. Sprawdź zawór. A spod Suki lało mi się delikatnie, ale przez to, że pękło mocowanie wydechu i się odkręcił od cylka. wszystko [cenzura] miałem obrzygane olejem i beną!

Edytowane przez bastek434 dnia 29-04-2011 16:29