Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: co wygra ;D

Dodane przez k4t4n4 dnia 25-04-2011 08:06
#1

siemano otóz znowu wadze sie z qmplem bo on mi próbuje wmówić że aprilia sr 125 z silnikiem piaggo z jakimś tam tuningiem(nie wiem co on tam ma wiem ze jakis wario sprzegło i tłumik) weźnie spokojnie aeroxa czy tam boostera w którym jest 2fast4race tłumik 2fast4race itp itd poprostu czy weznie lekko stuningowny piaggo 125 minarelke 70ccm wyciagnieta na maxa ? i jeszcze jedno pytanie ile mniej wiecej dodaje koni sam cylinder 2fast4race?

Edytowane przez k4t4n4 dnia 25-04-2011 08:07

Dodane przez mati23 dnia 25-04-2011 09:00
#2

Przecież 125ccm to pojemność która posiada seryjnie w okolicach 14 koników i bardzo możliwe że weźmie aeroxa, wszystko zależy od setupu.

Dodane przez Aroni dnia 25-04-2011 10:20
#3

Haha, możesz go wyśmiać;) 2F4R to najpotężniejszy cylinder sprzedawany na rynku światowym, oczywiście w klasie High End. Razem i innymi częściami swojej klasy i dobrą regulacją wyciągniesz tym ~30KM. Jeśli będzie zrobiony na draga to prawie żaden skuterek nie ma szans z czymś takim. Taki stosunek mocy do masy i w dodatku bezbiegowa przekładnia to potęga. Nawet sportowe auta będą miały problem z czymś takim.
Mały pokaz możliwości takiego silnika: http://www.youtub...ture=feedf 2F4R to ten szybszy;] A na pewno można jeszcze by to trochę podciągnąć;)

Edytowane przez Aroni dnia 25-04-2011 10:24

Dodane przez k4t4n4 dnia 25-04-2011 10:57
#4

no i ja to wiedziałem że apka nie ma szans dzieki aroni ;]

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 26-04-2011 11:28
#5

Tylko że taki cylinder jest na 1000km i kosztuje ok 4tyś ziko. Nie wiem co za czopki to kupują : ) Taka sr 125 nawet nie ma polotu.

Dodane przez k4t4n4 dnia 26-04-2011 11:38
#6

czemu tylko na 1000km?

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-04-2011 12:41
#7

jak ktoś jeździsz cały czas na pełnych obrotach i nawet nie dotrzesz to na pewno nie pojeździsz więcej i to każdym cylkiem:D

Edytowane przez kefir95_95 dnia 26-04-2011 12:42

Dodane przez Pietras dnia 26-04-2011 13:21
#8

k4t4n4 napisał/a:
czemu tylko na 1000km?


Jego konstrukcja nie jest odpowiednia na większe dystanse, ten cylinder jest cienki, lekki, wykonany innych mało odpornych stopów aluminium, ale dzięki czemu można an nim wycisnąć 30KM

Dodane przez pimpek11 dnia 26-04-2011 15:44
#9

za 4 koła to ja kupie 2 suki w przyzwoitym stanie

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 26-04-2011 19:05
#10

To nie jest żaden cylinder taki zwykły. To jest maksymalnie wyciśnięte 30 km kosztem jakości. Po tych 1000 km pierścionek jest zużyty i cała reszta też.

Dodane przez Aroni dnia 26-04-2011 19:55
#11

To zależy jakie masz pozostałe części i jak wszystko jest ustawione. Możesz mieć ten cylek i jakieś tam części klasy high end, ale silnik ustawiony ekonomicznie, a i tak będziesz mieć z tego ok 25 KM to nawet pojeździsz tym z 4-5k km. Jeśli natomiast robisz skuter typowy do wyścigów, masz same najlepsze części, robisz dodatkowo porting cylka, planowanie głowicy (duży efekt, ale bardzo obciąża silnik) co wymaga jazdy nie na zwykłym paliwie, lecz na etanolu / nitrometanie, to masz silnik wyje...., ale licz się z tym, że po paru wyścigach pierścionki do wymiany, a sam tłok i cylek też nie posłużą za długo...

Edytowane przez Aroni dnia 26-04-2011 19:57