Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Polerka komory korbowej

Dodane przez Luki dnia 19-04-2011 20:31
#1

jak powinna przebiegać polerka komory korbowej jakicj narzedzi używać ?

czy tylko papier scierny i tyle czy coś jeszcze ?

I jak powinien wyglądać końcowy efekt

daje pomógł ;)

Pozdro

Dodane przez romek dnia 19-04-2011 20:39
#2

papier 1500 i potem 2000 (wodny )
i mozesz paste do polerki alu
pasta templo alu chrom firmy k2 (polecam)
tylko niecch ktos napisze czy mozna to pasta zrobic :D ja bym to zrobil pasta a potem ladniei wymyl to

Dodane przez lilo538 dnia 19-04-2011 21:31
#3

Jeżeli zaczniesz tymi papierami jak podał kolega wyżej to nic nie zdziałasz.

Zaczynasz papier wodny 320 później 400 ,600, 800, 1000, 1200,1400,1600 możesz dojść do 2000 a nawet do 2500 ale to chyba ci nie będzie potrzebne. Wszystko musisz robić ręcznie bo żadnym narzędziem nie zrobisz tak dokładnie jak własnymi rękami Pastom tam nic nie rób bo i tak wszystko bęzyna wymyje, ja doszedłem do papieru 1400 i efekt mnie zadowala . Nie chodzi o to żeby się błyszczało ale żeby było bardzo gładkie .Jak chcesz to robić to z 1 dzień na każdą komorę.Wydaje mi się ,że pomogłem. Miłej pracy.

Jak chcesz jakieś foto to podaj mejla.

Dodane przez Luki dnia 19-04-2011 21:34
#4

ok dzięki

Dodane przez Aroni dnia 19-04-2011 23:30
#5

Polerka komory korbowej to pojęcie względne. W tym zabiegu chodzi jedynie o wyrównanie powierzchni i zniwelowanie wszelkich niedoskonałości i progów w całej komorze korbowej, jak i układzie ssącym i cylku...tylko że to już jest flow całego silnika. Skrzynie korbową szlifuje się do papieru wodnego 400. Czyli bierzesz najpierw 280, potem 340 i 400. Na tym kończysz. I nie próbuj tam używać pasty! Przy polerce komory, zwróć uwagę na jakieś kanty czy coś w tym stylu i postaraj się to zaokrąglać, usuwać itp. Oczywiście można zrobić to jakimiś narzędziami jeśli posiadasz, ale równie skutecznie będzie się pracowało rękoma.
Tyle ode mnie;)

Edytowane przez Aroni dnia 19-04-2011 23:35

Dodane przez sssss80 dnia 20-04-2011 13:59
#6

W żadnym wypadku nie poleruj!! możesz dojśc do papieru 400 max. jak wypolerujesz to ci się będzie mieszanka skraplać.

Dodane przez romek dnia 20-04-2011 17:59
#7

to z kucciem tak samo? jest?

Dodane przez cacek14 dnia 20-04-2011 18:19
#8

akurat gaźnik czy króciec można na pupę niemowlęcia robić...
Ponieważ czym szybciej itd tym lepiej :)
Co do komory to można ale nie zbyt wiele by to lustro nie było.
A porting cylka jak w najlepszym wypadku można np. wydechowy na polere by naghar nie zostawał itd... :P

Dodane przez Aroni dnia 20-04-2011 18:20
#9

No nie do końca, bo w komorze korbowej mieszanka jest sprężana, a przez króciec tylko przepływa. Ale też się tego nie poleruje raczej na lustro, tylko papierkami gdzieś do 1000 wodnego i wystarczy. Chodzi głównie o to, żeby nie było tam żadnych nierówności i żeby było to w miare gładkie i bez kantów. Więcej nie ma co szlifować.