Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Full tuning problem

Dodane przez isuzu1992 dnia 18-04-2011 23:26
#1

Witam od pewnego czasu zaczolem kolekcjonowac czesci do katany i pare tygodni temu udalo mi sie kupic kompletny silnik z praktycznie nowymi czesciami gdyz przebieg kazdej czesci nie przekracza 1000km. Mam taki setup cyl malossi sport 70, wal bgm evo, lozyska teflonowe, wario polini sc, sprzeglo hebo ng, pasek malossi special kevlar, zawor memranowy tassinari stage6, gaznik arreche 17,5, gas box malossi, przelozenia malossi i polini oraz filtr powietrza polini air box. Moj problem polega na tym ze na starcie ma strasznego mula od 0-30 mam dysze 60, 90, 95, 105 i 120 rolki kilka kompletow tj 4.0 6.5 7.0 8.6 , sprezyny dociskowe mam +15 polini, +30 bgm i seryjna jaka dostalem do tego sprzegla, sprezynki niebieskie hebo. Regulowalem juz kilka razy i nic nawet na kolo nie chce wyrwac. V-max to to ok 90km w porywach 95. Gdy lekkie rolki wlozylem to tylko bardzo szybko na obroty wchodzil ale jechal moze 59km\6, mial ktos moze taki problem i moglby mi doradzic?

Dodane przez wander dnia 18-04-2011 23:33
#2

zmień pasek kevlarowy na zwykjły lub jakiegoś specjala, powinno pomóc.
a wydech jaki masz???

Dodane przez isuzu1992 dnia 18-04-2011 23:46
#3

Myslalem ze kevlarowy lepszy jest zawsze. Mialem inny seryjny chyba ale poszarpalo go w pyl i tylko wentylator wariatora mi razwalilo. Mam jeszcze jakis inny pasek i nie chodzil w tym silniku jeszcze to jutro zobacze
Zapomnialem napisac tlumik polini super race

Dodane przez wander dnia 18-04-2011 23:50
#4

kevlar jest sztuwny i psuje osiagi... jest wytrzymały ale za sztywny.... przy tym wydechu różnica w wadze rolek na poziomie 0,2 gr może mieć duży wpływ.
głupie pytanie... sprzęgło jest na 110 mm;>

Dodane przez isuzu1992 dnia 19-04-2011 00:23
#5

To jakie rolki ty wander bys mi polecil? Myslalem cos nad kupnem sprezynek hebo czerwonych i centralki kolo+50% no ale wy mi cos moze doradzicie.
w silniku jest wszystko idealne, cylinder bardzo dobrze dotarty, pali na jeden kop nawet jak stoi tydzien czasu. Pod koniec tygodnia mam od kolegi pozyczyc tlumik yasuni r na probe to zobacze jak z tym kominem katana chodzi

Dodane przez romek dnia 19-04-2011 06:32
#6

moze jeszcze byc takie cos ze mebrama jest za twarda i odrazu nie wpusci takiej ilosci jaka powinna i bedzie mulic...

Dodane przez mati23 dnia 19-04-2011 16:09
#7

Sprawdziłeś po złożeniu silnika jaką ma kompresję ? Bo to że sprzedawca powiedział że ma 1000km to sobie możesz wsadzić w ...
Jakie masz obecnie założone rolki ?

Edytowane przez mati23 dnia 19-04-2011 16:10

Dodane przez isuzu1992 dnia 19-04-2011 16:33
#8

Kompresji nie sprawdzalem bo nie mialem gdzie. Silnik rozbieralem na czesci i wszystko tam ladnie wygladalo, zadnych rys w cylindrze i pierscieniach. Jedynie to dawalem nowe uszczelki lozyska i zimeringi. Do pracy silnika nie mam zadnych zastrzezen ale mysle ze powinien troche wiecej smigac niz 90. Przelozylem przed chwila pasek na seryjny tak jak wander pisale ale niestety nic to nie dalo. Obecnie mam zalozone rolki bgm 6.4g, dysze 120 i docisk bgm +30

Dodane przez kefir95_95 dnia 19-04-2011 17:07
#9

ale sprawdź dla pewności tą komprechę:)
wsadź palec w dziurę po świecy i sprawdź czy mocno zasysa, jak tak to masz dobrą komprechę, no chyba że ma ktoś w okolicy barometr to sobie możesz zmierzyć i się dowiesz na 100%:)

Dodane przez mati23 dnia 19-04-2011 19:51
#10

Ale zaraz, zaraz rolki 6.4g do takiego setupu ? :o
Kup roleczki w okolicy 4.5g a najlepiej jakieś testowe wtedy sobie odpowiednio wyregulujesz.

Dodane przez isuzu1992 dnia 20-04-2011 07:52
#11

Mam rolki 4g ale jak je zaloze to tylko silnik gwizdze uszy ma rozerwac a wogule sie nie zbiera bo sprezyna pewnie za twarda, wsadzalem +15, +30 a potem juz nawet seryjna zalozylem wtedy lapie z niskich obrotow ale wiecej niz 60 nie pojedzie.
a dysza czasem nie za duza?

Dodane przez Wojtek007 dnia 20-04-2011 10:47
#12

za lekkie rolki , wsadź 5,5g

Dodane przez isuzu1992 dnia 22-04-2011 14:02
#13

Zalozylem rolki 5g jest troche roznica w przyspieszeniu ale dalej tak gwizdze a do przodu nic nie idzie, jest niby taki dobry tuning a na kolo nie ma szans zeby wyrwal. Moze macie jakis pomysl co moglbym znienic np inny gaznik wario itp

Dodane przez isuzu1992 dnia 23-04-2011 22:25
#14

Pomoze mi ktos czy mam sobie sam radzic?

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-04-2011 09:05
#15

a sprawdzałeś tą kompresje jaką masz?

Dodane przez k4t4n4 dnia 24-04-2011 10:23
#16

kefir ja bym nie powiedział że to będzie wina kompresji ;p skoro pali od kopa nawet po tygodniu stania to znaczy że ma bdb kompresje ;p mi się wydaje że to ten pasek wsadz ten drugi pasek rolki ok 6 gr sprezynki czerwone docisk 30% i powinno być git ;D

Dodane przez cacek14 dnia 24-04-2011 11:59
#17

Wsadź może docisk większy sprężynki czerwone :D
Rolki to kup testowe i reguluj.
Co do dyszy nie przesadzaj.
Do malossi dysz 0,80 - 0,85 to już baja.
Tylko trzeba potrafić regulować motorek. :)

Dodane przez isuzu1992 dnia 24-04-2011 12:10
#18

Zalozylem orginalny pasek docisk 30, rolki 5.5 i dysze 80 i nic tak jak bylo. Moglby ktos wyslac mi linka z mielocha z czerwonymi sprezynkami i docisk tak +50 do sprzegla hebo ng i zobacze co wtedy bedzie sie dzialo. Ten kto dobrze mi doradzi i katana na kole bedzie smigac temu od razu daje "pomogl mi"

Dodane przez isuzu1992 dnia 29-04-2011 19:48
#19

Pojawil sie kolejny problem, na cieplym jak i zimnym silniku gdy jade 80km puszcze gaz az do ok 15km dam manetke na ful gaz a katana nie chce jechac tak jak by za duzo powietrza albo paliwa dostawala, jak daje gaz pomalu to normalnie idzie. I jeszcze gdy postoi na wolnych obrotach dodam gazu a silnik odrazu gasnie. Jest mozliwe ze to przez zle rozwiercony krociec? Tzn jest tylko rozwiercony a nie wypolerowany i sa widoczne duze rysy. Mysle tez nad zmiana gaznika na 19 albo 21mm

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-04-2011 19:55
#20

zobacz czy nie masz jakiegoś syfu w gaźniku...
sprawdź filtr powietrza....
świeca dobra?
ew. spróbuj wypolerować ten kruciec i sprawdź przy okazji zawór membranowy:)

Dodane przez cacek14 dnia 29-04-2011 19:55
#21

Zalewa albo lewe powietrze łapie ;)

Dodane przez Aroni dnia 29-04-2011 19:58
#22

Króciec nie będzie miał tu dużego wpływu...ja raz jak rozwiercałem, to niedokończyłem pracy, a koniecznie potrzebowałem skuterka i to poskładałem to wszystko pięknie działało...a wierz mi, króciec wyglądał makabrycznie;) Jak go przymula to pewnie gaźnik...nie wiem czy coś z nim tam robiłeś, bo nie chce mi się czytać tego wyżej, ale to jest najbardziej prawdopodobne. Jeśli się nie da wyregulować to przydała by się reperaturka, no chyba że będziesz wymieniał ten gaźnik.
A, zapomniałem... może łapać lewe powietrze jak napisał cacek;)

Edytowane przez Aroni dnia 29-04-2011 20:00

Dodane przez isuzu1992 dnia 29-04-2011 20:05
#23

Tez cos mi sie zdaje ze gdzies powietrze zasysa lewe. To jest nowy gaznik nic z niego nie kapie ani nic a mam kupca na niego za fajna kase to pchne go chyba dalej. A myslicie ze gaznik stage6 21mm i gumowy krociec od minarelki zda egzamin do mojego tunu? Opis w pierwszym poscie

Dodane przez Wojtek007 dnia 29-04-2011 22:37
#24

na co taki duży gaźnik 17,5mm będzie odpowiedni do malossi sport