Ditech na gaźnik
Dodane przez Kamil dnia Marzec 13 2009 21:46:46
Wielu z was ma za pewne Katanę w wersji tzw. DiTech czyli na wtrysku. Na pewno część z was przechodziła kosztowne naprawy związane z usterkami elektroniki czy wtrysku. Niektórzy z was maja dosyć tego, właśnie dla tego opiszę wam sposób przeróbki na gaźnik.

Co potrzeba:
Lutownica,
Linka od wersji gaźnikowej,
Gaźnik Dellorto uniwersalny ze ssaniem automat.,
Przełącznik i ok. 2m kabla
Kranik podciśnieniowy 3 wejścia,
Zaślepka na kompresor paliwa,


1. Pierwsze co robimy to spuszczamy całą benzynę, następnie dostajemy się do pompy paliwa, przecinamy przewód paliwowy za pompą i wstawiamy kranik.
2. Zdejmujemy resztę plastików lub cały silnik.
3. Wykręcamy przepustnicę oraz kompresor.
4. Wstawiamy gaźnik dellorto w gumowy króciec i skręcamy go, wstępnie regulując na sucho i zakładamy linkę od gaźnikowca
5. Bierzemy kawałek blaszki i wycinamy ją w kwadracik.
6. Potrzebny również będzie kawałek wykładziny aby zrobić uszczelkę pod wcześniej wycięty kawałek blaszki
7. uszczelkę i blaszkę wkręcamy w miejsce kompresora. Można również go zostawić, wkręcając śruby w miejsca wsadzania wężyków
8. Jeśli mamy dołączone ssanie automatyczne go gaźnika to droga będzie łatwiejsza to tyle, że musimy przeciąć kabel od ssania i przy jednym biegunie np. plus wstawić przełącznik który montujemy sobie gdzieś gdzie nikt postronny go nie włączy, potem przeciągamy plus do akumulatora i podłączany go, minus może zostać podłączony w dowolne miejsce na ramie czy przy silniku naszego jednośladu.
9. W kostce od przepustnicy łączysz ze sobą dwa środkowe kable(musisz to zrobić żeby skuter wchodził na obroty).
10. Jeśli chcemy to możemy wsadzić głowicę od zwyklej LC oraz świecę, w Aprili SR z morini engine taka operacja nie była konieczna.
11. Teraz możemy składać wszystko do kupy i odpalać no i pozostaje ostatnia regulacja gaźnika.
PS. Nie odpowiadam za szkody powstałe w wyniku przeróbek.

FOTKI: