Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana by k4t4n4
Dodane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 11:37
#1
Witam chciałbym przedstawic "życiorys" mej katii ;D
więc gdy ja kupiłem byłem poprostu mega uradowany gdy przyjechałem z moim wujkiem i wypakowalismy katane z auta od razu pierwsze co to chciałem sie przejechac ale zaczeła jakos cięzko palic ale odpaliła pomyslałem ze pewnie tylko gaznik zle wyregulowany wiec przejechałem sie było super extra na drugi dzien tak samo ciezko odpalała ale odpaliła przejechałem sie i przyjechałem do domq normalnie zgasiłęm i odstawiłem 2 dnia katana nie odpala kopałem chyba z godzine i nic :/ ale w dalszym ciągu byłem przekoinany ze gaznik wiec dałem go qmplowi zeby mi go przeczyscił wsadziłem go i dalej nie odpalał byłem juz tak wsciekły ze masakra oddałem qmplowi cała katane wyciagnoł on cały silnik i zmierzył kompresje. Chodz toi nie wiarygodne ta katana miała 3 bary kompresji xD więc co pojechałęm kupic od razu nowe pierscionki on za ten czas rozbierał cylek. gdy przyjechałem dowiedziałęm sie ze katana jezdziłą na 1 pierscieniu a tłok był zmasakrowany nie wiem jakim cudem ona jeszcze jeszcze jezdziła wiec co na 2 dzien pojechałem po nowy tłok przy okazji kupiłem nowy filtr stożkowy i rolki 4,6 grama . gdy wymienialismy rolki zauwazyłem ze mam wariator polini speed control sprzedawca chyba nawet nie wiedział xD wiec juz cały ucieszony ze mam taki wyjebany wariator :D no i poskładalismy kati i kopiemy dobre z poł godz kopania gdy odpaliła weszła na wysokie obroty i zgasła i nie chciała potem odpalic po chwili znowu odpaliła postanowilismy sie przejechac ale cuz jak nie chciała wejsc na obroty i cały czas przymulała jakos rozebralismy znowu ja zauwazylismy ze guma z krócca do gaznika jest masdakryczna i ze łapie lewe powietrze wiec dorobilismy gume i sie przejechalismy katana po tym miała niesamowita moc miała kopa jak nie wiem i jezdziła dosyc długo ale strasznie duzo paliła (ok 9l) okazało sie ze mam gaznik 19mm mikuni o czym tez nie wiedziałem ;D ale kij jezdziłem dalej . Postanowlismy potem zajac sie elektryka gdyz nie działały migacze ani nic ( dodam ze nie było akumulatora i kupiłem nowy po czym dalej nie działały) okazało sie ze spalił sie regulator napiecia wiec kupiełm uzywke i było wszystko git ;] po jakis 3 tygodniach katana podczas ruszania dostała dziwnych i bardzo mocnych drgań spoczątku myslałęm ze łozyska na wale jebły ale postanowiłem odkrecic pokrywe przekładni okazało sie ze te bicia idą ze sprzegła wiec kupiłem uzywane sprzegło malossi fly z twardymi sprezynkami po tej wymianie katana dostała jeszcze lepszego kopa i znikły drgania. | tak dosyc długo jezdziła az do czasu kiedy jechałem katana zaczeła sie dusic nie chciała wgl jechac przyjechałem o zobaczyłem gaznik i okazało sie ze kabelek z ssania sie urwał wiec go przylutowałem i jezdziłem dalej nie dawno kupiłem gaznik teikei 17,5 aby zmniejszyc spalanie ale zeby nie stracic na mocy ;] nie dawno kupiłem tez zatarty cylek polini sport 70 czekam na kase zeby zrobic szlif i kupic nowy tłok na szlif i zakładam 70 :D potem załoze jeszcze odblokowane przełozenia i juz chyba koniec z tuningiem ;D
Dodane przez mat199222 dnia 16-03-2011 12:20
#2
No to fajna historia ciekawe czy ja nie mam przypadkiem polini sc bo katana też mi dobrze ciśnie powodzenia w dalszych planach, ja bym odświeżył na twoim miejscu lakier a najlepiej przemalowałbym na inny kolor.
Dodane przez kretek96 dnia 16-03-2011 13:32
#3
Faja historia ja mam pytanko ile dałeś za cylek ???
Dodane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 13:36
#4
też o tym myslałem ale nie przemalowac tylko odswieżyc bo taki rodzaj malowania czerwono czarny najbardziej mi sie podoba ;D a za cylek dałem 60 zł :D
Edytowane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 13:36
Dodane przez Wojtek007 dnia 16-03-2011 13:41
#5
Taa mój styl Czerwono-Czarny:D
Daj jakieś foty;p
Dodane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 13:49
#6
nie chce mi sie wrzucac fotek ;p niech patrza na twoja katane jest taka sama tyle ze bez badlooka :D xDD
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-03-2011 08:58
#7
f5
Dodane przez Aroni dnia 20-03-2011 10:07
#8
Historia ciekawa;] Tylko foty byś zarzucił...;)
Edytowane przez Aroni dnia 20-03-2011 10:08
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-03-2011 10:16
#9
ja na twoim miejscu założyłby jeszcze pasek malossi... nie musi być kevlar bo nie masz tej 70cc wsadzonej, ale zwykły malossi za 60ziko na mielochu:)
wytrzymalszy i podobno podciąga osiągi o 5km/h:)
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-03-2011 12:21
#10
no skoro chcecie tak tych fotki to prosze bardzo ;D
http://www.polska..._50/119257 a co do paska to bedzie wymieniany jak tylko wsadze 70 ;D
Linki podawaj w URL [url][/url]
Edytowane przez Kamilksc dnia 20-03-2011 12:48