Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pytanie o cylki
Dodane przez Pro_Stunt dnia 15-03-2011 22:20
#1
Moje pytanie jest takie. Jak jest rożnica miedzy cylkiem serią 50cc a airsalem 50cc???
I czy chinski cylek 70cc bedzie silniejszy od 50cc airsala?
Dodane przez matjag556 dnia 15-03-2011 22:40
#2
Na pewno będzie silniejszy ale na pewno taki airsal więcej wytrzyma.
Dodane przez kefir95_95 dnia 15-03-2011 22:41
#3
chiński nie będzie silniejszy od airsala...
airsal jest bardzo wysiloną jednostką, bo seria wyciągnie 5km a airsal 7-8,5km, czyli o połowę mocniejszy...
zakładając airsala 50cc, lepiej jest założyć airsala 70cc, bo 50cc jest tak wysiloną jednostką, że daje większy opór na wał niż 70cc...
Dodane przez matjag556 dnia 15-03-2011 22:56
#4
Ale on nic nie mówił o airsalu 70ccm.
Dodane przez mati23 dnia 16-03-2011 08:22
#5
Od kiedy mniejsza pojemność daje większy opór na wał ? Chyba odwrotnie, czym większa pojemność tym większy opór na wał ;)
Z tymi cinolami to wszystko zależy jak trafisz, może być ścierwo nie nadajace się do niczego ale czasami można też trafić na w miarę dobry cylek.
Co do mocy wcale nie powiedziałbym że chińskie 70ccm ma większą niż markowy airsal 50, mniej więcej mocy jest wyśrodkowana.
Dodane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 09:58
#6
airsal rózni sie od seryjnego kanałami airsal ma bardziej rozwiercone kanały dlatego ma większa moc gdyz dostaje wiecej paliwa 70ccm chinskie napewno bedzie mocniejsze od airsala bo to jednak wieksza pojemnosc ale jak bym miał wybierac to napewno airsal 50 jest bardziej wytrzymyały ;D chyba zeby jeszcze 70 chinska znalesc kogos kto umi rozwiercac kanały tak jak np moj qmpel robi to za 40 zł :D jezeli zrobi to bardzo dobrze to ten cylek bedzie miał moc jak np polini sport 70 itp ;D ale jednak dalej to bedzie chinol ;D mam nadzieje ze pomogłem jezeli ta to daj pomógł :D
Edytowane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 10:17
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 16-03-2011 15:16
#7
kefir znowu sie popisał swoją wiedzą xD. airsal mysle ze w jedną osobę bedzie lepiej szedł niz chińskie 70. Airsal ma jednak mniejszy tłoczek i przy większym oporze nie popisze sie juz dużą mocą. Jest za to duuuzo bardziej wytrzymalszy od tego chinolini. Chinole maja takie same kanały ssące co i orginał tylko że większy tłok, a arsal to airsal. Sportowe 50.. ma wiesze okno wydechowe i kanały. Pozdro.
Dodane przez kefir95_95 dnia 16-03-2011 15:22
#8
chodziło mi o to, że airsal 50cc stawia większy opór na wał niż 70cc, bo airsal 50cc jest dosyć wysiloną jednostką i musi włożyć więcej siły na wygenerowanie takiej mocy, a przy 70cc jest już łatwiej bo idzie więcej paliwa i wgl większa pojemność także łatwiej jest mu wygenerować taką siłę...
Nie wiem mogę się mylić, ale tak mi mówił znajomy mechanik:)
Dodane przez sssss80 dnia 16-03-2011 19:38
#9
@kefir95_95 Proszę cię nic już nie mów bo się pogrążasz. Jak może mniejszy tłok z większą siłą działać na wał? Przecierz to logiczne że jak większy to i cięższy a jak cięższy to i ciężej wał ma go zatrzymać a potem ruszyć.
Dodane przez Aroni dnia 16-03-2011 22:18
#10
To Ci głupot nagadał ten mechanik...Ludzie, prosta sprawa: Czym większa moc, tym większy wysiłek dla wału i tyle. To nie zależy wcale od pojemności. Jak k4t4n4 napisał różnice są tylko w zorganizowaniu kanałów w tych cylkach. I wcale 70cc nie musi być mocniejsza od 50cc. Wszystko zależy właśnie od okien i kanałów. Co do wytrzymałości to zależy jak trafisz. Czasem chińczyki rozsypią się zanim to dotrzesz, czasem trochę popracują, choć mają tendencję do przegrzewania się, bo są z gów..anego materiału
Edytowane przez Aroni dnia 16-03-2011 22:18