Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Duze Spalanie.

Dodane przez romek dnia 07-03-2011 15:49
#1

Siema.
no tak mam problem ze spalaniem (tak jak w moim opisie)
ze do 40km/h pali cos kolo 5-7 l a powyżej 40 to lepiej nie mowic bo i tak mi nie uwierzycie (cos kolo 20 litrow)
gaźnik czyscilem
nie wiem czy to ma cos wspolnego ale jak idzie do filtra powietrza (seria)
waż z ramy zeby powietrze lapał tak mi sie zdaje to mam go przecietego w okolicy gaznika jak to zrobie tak jak powinno byc to katana nie chce jechac
czemu tak jest??
Prosze o pomoc bo zaniedlugo przyjda mi czesci (modul i pradnica)
i chce nia posmigac
aha i odpala dobrze...
i jest tez takie cos ze do 40 ladnie sie buja i od 40-50 wolno i potem do 60 juz dobrze
ale to nie jest tak wazne jak te spalanie....

Dodane przez kefir95_95 dnia 07-03-2011 16:00
#2

ten muł 40-50 to centralkę wsadź +15%, albo +22% i będzie git:)
to spalanie to spróbuj to skleić tego węża, albo nowego założyć i wyreguluj gaźnik, bo jak to zakleisz i nie wyregulujesz to nie będzie miał powietrza, bo rozumiem że teraz masz wyregulowany na tym przecięciu?
na samą logikę...Masz duuuużo powietrza, regulujesz mu gaźnik na tej ilości powietrza i chodzi ładnie tylko dużo pali, a skleisz mu węzą ma wpiz*du mniej powietrza, niewyregulowany gaźnik i nie odpali bo na samej benzynie idzie:)

Dodane przez romek dnia 07-03-2011 16:08
#3

oka zobaczymy jak przyjdzie modul i pradnica
takie male pytanie mam czy sie różni czymś pradnica od Lc Do AC??
bo rozumiem ze modul taki sam :D

Dodane przez Aroni dnia 07-03-2011 17:28
#4

Ten wąż nie ma nic do rzeczy...mógłbyś to całkiem wywalić i będzie to samo. Jeśli po uszczelnieniu tego węża katana nie miała powietrza, to coś się musiało zapchać w tej ramie. Co do spalania, to tylko regulacja gaźnika pomoże. Od gaźnika zależy ilość dozowanej benzyny i powietrza, więc na logikę to może być tylko jego wina.

Dodane przez romek dnia 07-03-2011 17:58
#5

no ale gaznik..
dysze bede musial zmieniac czy co??
najlepiej zestaw naprawczy kupic nie??

Dodane przez Ceiron dnia 07-03-2011 19:02
#6

a może i pierścienie masz do wymiany potrzebuje większe obroty by przekroczyć te 40 km/h dlatego pali tyle ile pali..

Dodane przez romek dnia 07-03-2011 19:42
#7

po wymianie..
jak odpali to kompreche sprawdze...
to bedzie wszystko jasne

Dodane przez romek dnia 08-03-2011 17:07
#8

to co mam regulowac w tym gazniku??
zmieniac dysze??

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-03-2011 17:10
#9

iglicę na sam dół i zmieniaj dyszę co 010 w dół, dopóki nie zaczniesz odczuwać chciany efekt:)

Edytowane przez kefir95_95 dnia 08-03-2011 17:11

Dodane przez Aroni dnia 08-03-2011 23:16
#10

Jak masz seryjną dyszę, to wszystko powinno na niej działać. Chyba że masz już stary skuter, to średnica mogła ulec zmianie i jest teraz za duża. A poza tym regulujesz iglicą, i obiema śróbkami (mieszanka i paliwo).

Dodane przez romek dnia 09-03-2011 06:40
#11

pewnie ze stary 99
aha i takie pytanko jeszcze jak to jest z tymi katanani
ze np na mielochu sa od 99 i do 99
te od 99 mozna rozroznic tym ze maja tarcze??

Dodane przez kefir95_95 dnia 09-03-2011 07:07
#12

nom:D

Dodane przez romek dnia 10-03-2011 18:42
#13

Mam takie pytanie jak sprawdzic ssanie automatyczne czy jest dobre??

Dodane przez romek dnia 10-03-2011 18:46
#14

dobra juz wiem jak...

Dodane przez kefir95_95 dnia 10-03-2011 18:51
#15

jak widzisz, że się nie wyłącza w odpowiednim momencie, bądź się nie włącza w odpowiednim momencie to znaczy że coś jest nie halo, chyba że wgl się nie włączy:D
ale to też można łatwo sprawdzić, bo jak masz odłączone ssanie to musisz odpalać z gazem i to nawet na ciepłym cylku, a jeżeli masz podłączone ssanie i masz dobrą kompreche i świecę to powinien Ci palić bez gazu:)

Dodane przez romek dnia 10-03-2011 19:47
#16

No to wracajac do tego spalania..
Jak myslicie bedzie to wina gaznika??
moze kupic gaznik od minarelki cos tego typu http://allegro.pl...60963.html
moj ziomek ma taki na sprzedaz jutro mi powie ile chce ode mnie.
jutro sprawdze kompresje to sie ukaze stan pierscieni..
no chyba sprawdzajac kompresje to jak sa pierscienie zuzyte to bedzie slaba nie?? ale raczej bedzie ok bo wymianialem pierscionki
TO mi doradzcie z tym gaznikiem i z tym co to moze byc przyczyna tego spalania. kruciec bym uciol i zalozyl waz gumowy i do niego gaznik :D albo bym szukal od Di Techa..
nie wiem pomocy...


Dodane przez Chemperr_Katana dnia 10-03-2011 21:44
#17

Ja proponuje jeszcze płytki na membranie zobaczyć czy nie odstają.

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 06:36
#18

sprawdzic mozna ... ale to by nie odpalał.

Dodane przez ARABIK dnia 11-03-2011 09:48
#19

Siemka mam pytanie co do tego ssania bo kiedy bym nie odpalał swoją katanę to zawsze muszę przekręcić manetkę do połowy na zimnym i na ciepłym .

Dodane przez kefir95_95 dnia 11-03-2011 10:01
#20

to popatrz na komprechę czy jest dobra, na świecę czy też dobrą iskrę ma jak nie to to pewnie ssanie:)

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 16:04
#21

mam okazje kupic ten gaznik za 60 zł ja mowicie ..
doradzcie mi tu...
jest to dolorto 12 od minarelki apki
nie ma podcisnienia w gazniku ale jak zrobie w kruccu to bedzie dobrze nie??
mowcie czy warto...

Dodane przez pimpek11 dnia 11-03-2011 16:55
#22

kolego nie zakładaj innych gaźników może będzie mniej paliła ale na orginale powina też mniej palić widocznie coś masz nie takz silnikiem

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 16:57
#23

kto wie jak odkrecic te śruby od krućca
http://w341.wrzut...djecie0146
http://w341.wrzut...djecie0145
mlotek maly przecinak lub ostry srubokret do pukania i jazda??
Mam rozwalone ssanie bo podaczs podlaczania do aka nie reaguje :d tylko moje ssanie jest rekrecane :D i czy da sie je naprawic lub zrobic zeby caly czas byl bez ssania..
a bez sania to znaczy wsuniete czy wysuniete..
prosze o ODP.
sory za orty

Dodane przez pimpek11 dnia 11-03-2011 17:01
#24

ssanie jest włączone jak jest u góry a jak jest w tą dzióre wsunięte to wyłączone a śróy te dwie od króćca to rzeszczotem przetnij tak na płaski śróbokrę wstaw śróbokręt i w strone odkręcania pukaj to pójdzie

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 17:05
#25

czyli jak mam zepsute to bedzie wylaczone cały czas??

Dodane przez kefir95_95 dnia 11-03-2011 18:05
#26

raczej tak, ale możesz wstawić sobie ręczne ssanie...
moim zdaniem jest lepsze, bo możesz zawsze je wyłączyć:)

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 18:28
#27

no ale zrobic tam na stale te automatyczne zeby bylo wylaczone caly czas..

Dodane przez kefir95_95 dnia 11-03-2011 18:47
#28

ale na zimnym cylku będzie Ci przygasać i będziesz musiał odpalać z gazem...
jakbyś zrobił ręczne ssanie to włączał byś wtedy kiedy odczuwałbyś taką potrzebę:)

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 11-03-2011 19:03
#29

sprawdzic mozna ... ale to by nie odpalał.
ja miałem na każdej membrance 1mm szczeliny i jakoś odpalał. A chlał jak głupi. Teraz mam s6 membranę i jest giciorek.

Dodane przez romek dnia 11-03-2011 19:45
#30

raz dwa sie 2T rozgrzewa wiec nie ma problemu :D

Dodane przez romek dnia 12-03-2011 17:01
#31

jak miales ta 1 mm przerwy to palil duzo a jestes wstanie okreslic mniej wiecej ile?? cos kolo 20 litrow tak jak moja??

Dodane przez Luki dnia 12-03-2011 22:28
#32

ale to jest nie możliwe bo nawet samochody z nie wiem jaką pojemnością tyle nie palą :P 20 litrów !!!

Dodane przez cacek14 dnia 12-03-2011 23:16
#33

moja pali 7 i nie narzekam :D Paliłaby 8 też bym nie narzekał. Ale iglice na samej górze mam. Chcesz oszczędnie iglica na dól słabsza suka itd.
Aha. i jak masz gaźnik zjeba*ny to gó*wno zrobisz.
Kupić najlepiej wtedy gazior i elegancko go regulujesz i spalanie też byś zmniejszył chyba że seria dobra to kombinuj. sprawdź ten zawór jak masz już luki i widzisz coś przez nie no to kolego wymieniaj i sie nie pytaj :)
Tyle ode mnie. Jak w wydechu bena nie zostaje itd. oznacza że wszystko suka wypala :P

Dodane przez romek dnia 27-03-2011 17:15
#34

no wracajac to tego tematu..
mam kompreche 0.6 MPa .. powina byc 1 ;/ ale bylo mierzone na zimnym silniku .
plytki mi troche odstaja ale odpala bezz problemu . to co jest kurde...
pierscienie wymienialem jakies 300 km temu ,wiec juz nie chce ich wymieniac..
plytki do wymiany . To zalatwi sprawe tego spalania?

Dodane przez romek dnia 27-03-2011 19:03
#35

pewnie odradzicie mi te plytki nie ? http://moto.alleg...57943.html

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 27-03-2011 19:03
#36

Tak. najprawdopodobniej. U mnie też były odstające płytki i wymiana membrany była kluczem do rozwiązania problemu. Ty możesz zrobić tak jak ja albo poprostu płytki wymienić.

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 27-03-2011 19:04

Dodane przez romek dnia 27-03-2011 19:14
#37

a warto kupywac te plytki? ... czy to jakis [cenzura]? zrobie na tym okolo tysia km?

Dodane przez cacek14 dnia 27-03-2011 19:16
#38

Kup lepsze takie niż powyginane co puszczają.
By nie robic offtopa. Kto wie jak wyregulowac gaźnik arreche?
Iglece dałem na dół wszystko elegancko katana chodzi jak powinna ale mi paliwo tymi pływakami do uciekania wylewa. I mi sporo beny ucieka. Ktoś może wiedzieć od czego to tak kurde jest ? Nie dławi sie ani nic ale wylewa głupia. Może zaślepić co ? :D

Dodane przez romek dnia 27-03-2011 19:33
#39

zaslepisz to ci bedzie filtrem leciec... plywak ci sie zawiesza.... jak masz wykrecony gaznik i nim trzesiesz to slychac jak plywak chodzi?

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 27-03-2011 19:46
#40

Romek dobrze mówi. Rozbierz go i poskładaj od nowa. Ja w keihinie tak robiłem bo to samo miałem. Ten sam problem.

Dodane przez cacek14 dnia 27-03-2011 20:35
#41

Sory ale to nowy gaźnik dopiero co założony i jakoś sie znam pływak sie nie zacina.
Wszystko jak najbardziej jest zrobione jak powinno być. Może jakoś sie z wężami pobawie albo coś.

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-03-2011 20:54
#42

jakby się pływak zacinał, to by go zalewało:)
mi się zacinał jak miałem ilgicę skrzywioną i nie dało się nim jechać, bo na okrągło zalany...

Pobaw się z tymi wężami ew. posprawdzaj czy jest wszystko ok w środku bo są przypadki że trafiają się felerne egzemplarze:)

Dodane przez cacek14 dnia 27-03-2011 21:00
#43

Sprawdze iglice może coś nie tak. I ogólnie. Linka krótka z deka jest. Ledwo co wsadziłem i to z pomocą. Bd musiał sobie Linke dokupić dłuższą czy cos ciekawe gdzie to dostane. Dysza niby też mała. A jutro do sql nie pójde to sie bd bawić potem wtorek i środa rekolekcje to tez bd sie bawić może cos wykombinuje.
Z wężami to zbytnio nie ma co. Bo mniejsze nie wejdzie za duże też nie bd dobre. Jedynie jakiś filtr. ale wątpie by spowalniał. Musze sam coś przekminić.

Dodane przez romek dnia 28-03-2011 17:48
#44

cacek takie male pytanie jestes z tego lipna kolo drezdenka??
...
mam takie pytanie do was czy jak jest odlaczone ssanie lub niedziala to jest wlaczone czy wylaczone ??

Dodane przez cacek14 dnia 28-03-2011 17:50
#45

Lipno - Kujawsko-pomorskie koło włocławka :D
I niedaleko torunia ;)

Dodane przez romek dnia 28-03-2011 19:43
#46

Kurde zrobilem suke to mi sie znowu cos rozwalilo :/ tłumnik pekł..
mam takie pytanie czy tlumnik moze byc na slale przykrecony do silnika ??
i prosze o odp na powyższe moje pytanie...

Dodane przez borysek dnia 28-03-2011 22:34
#47

Coo? na stałe ?
nie radze lepiej kupic nowy ZR :P
albo inny :)