Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: AC czy LC? Która lepsza i dlaczego?
Dodane przez Milosz dnia 05-11-2007 17:20
#1
Siamano!
Wszyscy mówią że katany chłodzone cieczą są lepsze od tych chłodzonych powietrzem. PANOWIE Dlaczego? Wersja LC ma lepsze osiągi? Piszcie w czym lc jest lepsza od ac lub na odwrót. :]
Pozdro!B)
Dodane przez tomek_kr dnia 05-11-2007 17:35
#2
LC jest mocniejsza i trudniej ja zagrzac... AC szybciej sie grzeje i co za tym idzie traci na mocy...
Edytowane przez tomek_kr dnia 05-11-2007 17:36
Dodane przez Daniez dnia 05-11-2007 17:38
#3
Mniejsze problemy są z Kataną LC

Dodane przez katana98 dnia 05-11-2007 17:59
#4
BOZE skat wy biezecie takie pytania!!!!zal Oczywiscie ze LC
Dodane przez BoniuBOSS dnia 05-11-2007 19:18
#5
Do skuterów chłodzonych cieczą są mocniejsze cylindry (przynajmniej w przypadku Katany) nom i tak jak koledzy wyżej się wypowiedzieli to trudniej jest je zajechać.
Dodane przez wander dnia 05-11-2007 20:17
#6
lc lepsza gdyż silnik chłodzony ciecza jest mocniejszy, mniej się grzeje i jego żywotność jest większa. Chłodzeni cieczą jes też wydajniejsze co za tym idzie lepsze do tuna
Dodane przez x1x1x1 dnia 05-11-2007 20:50
#7
heh... miałem AC. Strasznie się grzała co za tym szło traciła na przyśpieszeniu. Jednak przy 50km/h i powyżej dawała czasami niezłe przyśpieszenie:D
Edytowane przez x1x1x1 dnia 05-11-2007 20:51
Dodane przez majer93 dnia 06-11-2007 12:38
#8
AC ma duzo tańsze cylki, i w wesji AC nie musisz się martwić o płyn chłodzący, ale i tak LC jest lepsza z wielu względów:)
Edytowane przez majer93 dnia 06-11-2007 12:39
Dodane przez gordon1984 dnia 06-11-2007 13:01
#9
Nie można jednoznacznie powiedziec która katana jest lepsza LC czy AC.Każda ma swioje mocne i słabe strony.A jeśli chodzi o to grzenie cylka w AC to nieprawda.I chce obalic mit że Katana o pojemności 50cm3 ma mnijszą moc niż katana o pojemności 50cm3 LC.Podam wam taki przykład w samochodach Porshe są silniki chłodzone powietrzem typu boxer wiec AC czy LC nie ma znaczenia.przyspieszenia też są porownywalne wiec odpowiedzcie sobie sami na to pytanie.
Dodane przez gordon1984 dnia 06-11-2007 13:03
#10
Jeśli chodzi o żywotnośc to nie prawda że lc są bardziej żywotne ja cylek w sojej ac wymieniłem po 30000km wiec mówi samo za siebie.
Dodane przez wander dnia 06-11-2007 13:43
#11
napewno wytrzymalsze i mocniejsze są LC. Jeśli nadal się nie zgadzasz to wytłumacz mi dlaczego praktycznie wszystkie samochody jeżdzące po drogach są chłodzone cieczą i dlaczego wszystkie pojazdy wyścigowe są chłodzone cieczą......
Dodane przez Milosz dnia 06-11-2007 16:27
#12
katana98 napisał/a:
BOZE skat wy biezecie takie pytania!!!!zal Oczywiscie ze LC
Zobacz co ludzie piszą nie wszystko jest czarno-białe. :p
Dodane przez BoniuBOSS dnia 06-11-2007 17:17
#13
@Milosz jak byś nie zauważył to Gordon ma zawsze jakieś odmienne zdanie, niestety często mijające się z prawdą.
Dodane przez Milosz dnia 06-11-2007 17:30
#14
hehe no w sumie racja...
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 10:49
#15
po pirwsze nie wszystkie pojazdy wyścigowe są chłodzone cieczą bo np.Porshe carrra ma silnik chłodzony powierzem.Jak bym miał ci podawac motocykle wyścigowe chłodzone powietrzem to byś się zmarszczył bo jest ich troche.A jeśli chodzi o samochody że prawie wszystkie sa chłodzone cieczą ale to powiem ci tak w samochodach chłodzenie cieczą jest tak popularne ponieważ jest tańsze niż chłodzenia powietrzem bo tam wchodza różne rozwiązania i technologie które są bardzo drogie.piszesz takie bzdury że 50cm3 LC jest mocniejsza od 50AC gówno prawda chłodzeniem się tylko różnią i niczym wiecej.pogadaj z mechanikiem lepiej i się dowiedz a nie piszesz tylko swoje zdenie ja ci to mogę udowodnic poprzez wzroy z fizyczne i matematyczne .Mogę ci to przedstawic na modelu silnika i przesłac meilem ale ty i tak tego nie zakumasz pewnie.
Edytowane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 11:18
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 10:59
#16
http://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_911
Dodane przez jackass dnia 07-11-2007 11:23
#17
Gordon napisal/a:
bo tam wchodza różne rozwiązania i technologie które są bardzo drogie
Zgadujesz czy wymysliles?
Ja prosze o wzory fizyczne i matematyczne ktore obiecujesz gordon. Wiesz wogole jaki wplyw ma temperatura pracy silnika na charakterystyke i zuzycie podzespolow? Z linka podanego przez Ciebie wynika tylko ze silnik Porshe chlodzony powietrzem zostal skonstruowany w 1963 roku - co to ma wspolnego ze skuterami i tematem? Dla Twojej wiadomosci -> Porshe chlodzi WSZYSTKIE silniki ciecza od 1998 roku (a zaczeli juz w 1975) i raczej nie maja zamiaru wracac do AC.
Sprobuj przejechac 200km skuterem AC i LC bez przystanku w lato a potem edytuj lub usun swoj post.
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 12:53
#18
Tak się składa jackass że jak kupowałem swoją katane AC to pojechałem 300km od mojej mejscowości pociągiem a wracałem kataną.Wiec edytuje post.Zatrzymywałem się tylko raz.Było to lato.Wiesz jawiosną i latem(od czerwca do września) moją kataną AC robie nawet 10000km.I nie zakładajcie z góry że katany ac grzeją się.Moja się wcale nie grzeje i ma moc lepszą niż nie jedna katana LC.Zywotnośc cylindrów nie zależy od chłodzenia lecz od tego jak je urzytkujecie i od jakości cylindra.Natomiast moc nie zależy od chłodzenia bo jesli by było tak jak to wy tu piszecie to każdy kto ma katane ac by ją zacierał szybko bo jest złe chłodzenie a tak nie jest.
Edytowane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 12:54
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 12:57
#19
powiem wam tak jesteście tacy mocni w gębach ale tylko w gebach chcętnie bym się z wami spotkał i pokazał wam co moja katana AC potrafi.A moze się boicie że mam racje i okaże się że jest lepsza od waszych "najlepszych" katan lc pod względem v-max przyspieszenia itp.Ja mam katane z 1998roku i przebieg ma ponad 60000km a cylinder w niej wymieniałem tylko raz.
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:01
#20
Zz linka wynika że BoniuBossowi kopara opadła bo twierdził że porsZe nie produkuje silników AC a produkuje do tej pory nawet ze zrozuminiem nie potraficie czytac ze wsi jesteście czy co?Tam jest napisane że porshe otrzymało 2 nowe silniki w 98roku ale nadal montowane są też silniki chłodzone powietrzem.
Czytajcie ze zrozumieniem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:03
#21
W 1974 roku zastosowano silnik o pojemności 2687 cm3 z modelu Carrera RS 2.7. Pojawiły się problemy z chłodzeniem, zwłaszcza w krajach o gorącym klimacie, gdyż powiększono pojemność z 2.4 do 2.7 l.,
nie zmieniając układu chłodzenia. W 1977 roku pojawiło się 911 SC (Super Carrera) a jej silnik otrzymał pojemność 3.0 l. i moc 180 KM. W 1983 Porsche zaprezentowało pierwszą 911-tkę w wersji kabriolet.
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:04
#22
Dla debili co nie umieją czyta ze zrozumieniem!
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:09
#23
Zalety wersji AC:
1.Małe koszty eksplaatacji nie musimy się martwic o płyn chłodzący
2.Tansze zestawy naprawcze
3.Osiągi porównywalne z LC
4.Chłodzenie dobre ale radził zrobic dodatkowe otwory powietrza w obudowie cylindra i nie bedzie problemów z ewentualnym grzaniem cylindra
Wady katany LC:
1.Drogie kity naprawcze
2.Musimy uważac na płyn chłodzacy i jego temperature
3.Czeste awarje pompy wody
4.Musimy zmieniac płyn chłodzący
Edytowane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:20
Dodane przez jackass dnia 07-11-2007 13:13
#24
gordon1984 napisał/a:
Dla debili co nie umieją czyta ze zrozumieniem!
Troche dziwne ze sam sobie dedykujesz odpowiedz :)
Pewnie gdybys mial Katane chlodzona sokiem z burakow to bylaby najlepsza, prawda?
EDIT:
gordon1984 napisał/a:
Zalety wersji AC:
3.Osiągi porównywalne z AC
To jedyne sensowne zdanie ktore napisales na tym forum B)
Edytowane przez jackass dnia 07-11-2007 13:14
Dodane przez gordon1984 dnia 07-11-2007 13:24
#25
Ja nie twierdze że moja jest najlepsza tylko byśmy porównali osiągi ac i lc a potem dopiero takie wypowiedzi.Pierw trzeba dokładnie porównac zbadac a dopiero póżniej pisac takie wnioski.To już kurwa nie mogę miec innego zdania niz wszyscy?dlatego tak najeżdżacie?Pierw zanim coś napiszecie sprawdzcie się czy tak jest naprawde a nie tak że napiszecie swoje zdanie a nie sprawdziliście tego czy tak jest w rzeczywistości pozdrawiam.
Dodane przez katana98 dnia 07-11-2007 14:29
#26
gordon1984 najlepiej to nie pisz odpowiedzi w tematach bo wychodzi na coraz wiekszego debila!! LOL :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
Dodane przez jackass dnia 07-11-2007 16:01
#27
gordon1984 napisał/a:
Ja nie twierdze że moja jest najlepsza tylko byśmy porównali osiągi ac i lc a potem dopiero takie wypowiedzi.
To juz zostalo wiele razy zrobione na konkurencyjnych, duzych forach na wielu roznych markach skuterow. Szanuje Twoje zdanie tak dlugo, jak nie starasz sie nikogo na sile przekonac ze masz racje ...
Dodane przez wander dnia 07-11-2007 16:31
#28
gordon1984 napisał/a:
po pirwsze nie wszystkie pojazdy wyścigowe są chłodzone cieczą bo np.Porshe carrra ma silnik chłodzony powierzem.Jak bym miał ci podawac motocykle wyścigowe chłodzone powietrzem to byś się zmarszczył bo jest ich troche.A jeśli chodzi o samochody że prawie wszystkie sa chłodzone cieczą ale to powiem ci tak w samochodach chłodzenie cieczą jest tak popularne ponieważ jest tańsze niż chłodzenia powietrzem bo tam wchodza różne rozwiązania i technologie które są bardzo drogie.piszesz takie bzdury że 50cm3 LC jest mocniejsza od 50AC gówno prawda chłodzeniem się tylko różnią i niczym wiecej.pogadaj z mechanikiem lepiej i się dowiedz a nie piszesz tylko swoje zdenie ja ci to mogę udowodnic poprzez wzroy z fizyczne i matematyczne .Mogę ci to przedstawic na modelu silnika i przesłac meilem ale ty i tak tego nie zakumasz pewnie.
To czemu katana chłodzona powietrzem jest tańsza od LC, Jeśli chłodzenie powietrzem jest droższe to dlaczego nasz popularny fiat126p jest chłodzony powietrzem schociaż chciano wyprodukować samochód jak najmniejszym kosztem??
Dodane przez wander dnia 07-11-2007 16:41
#29
Po drugie jestem ciekawy jak byś jechał na maxa kataną LC i AC to którą byś pierwszą zatarł.....;)
Swoją drogą dawaj te wzory które przedstawiają że niby AC jest lepsze od LC
Jedno jest lepsze w katanach AC: to że są lżejsze gdyż nie mają czegoś takiego jak chłodnica, płyn chłodniczy, pompa i te inne duperele. Co sprawia że w niektórych sportach wykorzystuje się AC...
Dodane przez katana98 dnia 07-11-2007 16:45
#30
gordon1984 wszyscy ci powiedzia ze masz swoj swiat!!
Dodane przez Milosz dnia 07-11-2007 19:10
#31
W 1974 roku zastosowano silnik o pojemności 2687 cm3 z modelu Carrera RS 2.7.
Pojawiły się problemy z chłodzeniem, zwłaszcza w krajach o gorącym klimacie,
gdyż powiększono pojemność z 2.4 do 2.7 l., [b]nie zmieniając układu chłodzenia.
Ty gordon sie naucz czytać ze zrozumieniem. Tu jest wyraźnie napisane że pojawiły się problemy z chłodzeniem ponieważ zwiększono pojemność silnika nie zmieniając układu chłodzenia a wtedy porsche było chłodzone
POWIETRZEM!!! I DLA TEGO BYłY TE PROBLEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!! BO SIE GRZAłO TO PORSCHE!!!!!!!!!!!
No i zmienili na lc i już tych problemów nie było.
i jaki z tego morał?
Dodane przez Daniez dnia 07-11-2007 19:35
#32
Dobra @gordon1984 pojawiasz się na forom raz na miesiąc i zasyfiasz forum głupotami.

Dodane przez tomek_kr dnia 07-11-2007 19:46
#33
gordon sam jesteś debilem i nie potrafisz czytać... pod końcem jest napisane wyrażnie że "
otrzymały całkowicie nowy, chłodzony cieczą silnik sześciocylindrowy"
Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-11-2007 21:57
#34
Proponuj zbanować IP użytkowników o nickach Gordon1984 i Wariar7226 ponieważ to jest jedna i ta sama osoba którą wszyscy znają pod nickiem Gordon. Jak wszyscy wiemy zaśmieca on tylko forum, obraża innych użytkowników i wprowadza użytkowników w błąd. Jest nie rzetelnym sprzedającym ponieważ nie wysyła części.
BAN!!!
Dodane przez katana98 dnia 07-11-2007 22:48
#35
BAN!!
Dodane przez Daniez dnia 08-11-2007 14:49
#36
Też tak sądzę że się należy BAN i to bez zwłocznie

Dodane przez straszak2 dnia 08-11-2007 20:48
#37
nie dawajcie bana a z czego bedziemy sie smiac ja mialem lacha niezlego <LOL2>
Dodane przez stiv440 dnia 09-11-2007 18:58
#38
gordon czy wariat czy jak ci tam, juz dawno tak sie nie usmialem:D:D:D
Dodane przez BoniuBOSS dnia 09-11-2007 19:30
#39
Do was też Godron pisał na GG że chce przybić sztamę na zgodę? <lol2>
Dodane przez wander dnia 09-11-2007 19:40
#40
nieeeee. A do ciebie tak???
Dodane przez BoniuBOSS dnia 09-11-2007 20:14
#41
No do mnie pisał na GG że chce przybić sztamę <lol2>.
Dodane przez wander dnia 09-11-2007 20:25
#42
:oheheheheh o <lol>:p
Dodane przez Milosz dnia 09-11-2007 21:35
#43
Tośmy sie uśmiali... a teraz dajcie już spokój... bo to już sie nie smaczne robi :|
Dodane przez katana98 dnia 09-11-2007 22:10
#44
hahaha co za koles (ale te jedo teorie to naprawed super humorek poprawiaja idzie sie smiec z tego przez caly dzien) hehe LOL
Dodane przez wander dnia 09-11-2007 22:57
#45
może i śmiać ale niektórym ludziom to też ciśnienia trochę podniesie jak sie zacznie z tobą kłócić i cię wyzywać.....