Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Witam .pytanie??
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 16:14
#1
Witam .
Mam mały dylemat czy nie wstawic silnika od peugota.
koszt tego silnika okolo 600 zł z elektryka i wtedy bede mial pewnosc ze 80 poleci .
a Jak bym mial w swoj skuter ladowac szmal to by tez tyle wyszlo
bo mi teraz moduł poszedl i pradnica <alternator> (kit wie jak to poprawie nazwac)
cena tego moze jak sie uda zmiesci sie w 300 zł
przelozenia cos kolo 400
zestaw naprawczy gaznika.
i menbramy
wiec by jeszce wiecej mnie to wyszlo
no to mam takie pytanie czy warto to naprawiac czy kupic silnik od peugota.
a tam to mam katanke z 1999r.AC
i mam tylko wstawiony tam cylek DR 70 cc reszta seria..
PROSZE WAS O DORADZENIE!!
LICZY SIE WYPOWIEDZ KAZDEGO :d
P.S sry za orty ;p
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-02-2011 16:22
#2
wstaw bo w peugocie jest minarelli:)
kup całą elektrykę od peugota albo zrób z elektryki tylko ładowanie i z ładowania kierunki stop itp. tylko możesz sobie wstawić akumulator pod rozrusznik i tyle:) orzełek miał tak zrobione tylko że z silnikiem od yamahy:)
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 16:26
#3
no tez tam myslalem ale modull musze miec od peugota :>
prosze o wypowiedz kogos jeszcze
Dodane przez BERCIU dnia 24-02-2011 16:37
#4
przełożenia kosztują 140 zł max.
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 16:49
#5
BERCIU napisał/a:
przełożenia kosztują 140 zł max.
TA??
nawet polini pierwotnych za te pieniadze nie dostane...
a co dopiero wtorne:D
nawet używka od SR`i wiecej kosztuje
------------------------------------
I takie male pytanie jak juz bym wkladal ze stojacym cylkiem to bedzie jakis problem czy sie zmiesci??
i czy trzeba cos przerabiac na mocowaniach??
Dodane przez mat199222 dnia 24-02-2011 17:01
#7
Rób jak uważasz ale wiesz co mówią jaskółki ja [cenzura]e wszelkie przeróbki, ja bym remontował suzuki bo s tuningowane suzuki silnik to żad kość a minerelli jest pełno po tuningu zresztą za 600zł kupisz tak samo dojebany silnik jak masz teraz w katanie albo jeszcze gorszy, przecież nikt ci nie sprzeda dobrego silnika.
Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-02-2011 17:02
#8
nie pier.. ol [cenzura]ze, chcesz to idz kup przejezdzonego roxa, katana dobre moto tylko trzeba miec troche rozumu zeby ją dobrze i fajnie zrobic, a czesci są dobre i tanie jak dobrze poszukasz !:@
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 17:23
#9
nom temu sie pytam o doradzenie.. Ja tez tak mysle ze katany silnik jest dosyc dobry.
tylko moj to jest do*ebany az tak albo zle wyregulowany.
a jakie silniki jeszcze pasuja do suzi??
Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-02-2011 17:26
#10
ale poco ci nowy silnik ? daj do mechanika z jak nie umeisz sam robic, wyreguluj go dobrze, posprawdzaj wario etc , co dojeb^^^ to wymien i bedzie cykac niesamowiscie
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 17:45
#11
ale ja nie mam tak siana zeby w nia w[cenzura].. najpierw musze kupic modul i ta pradnice i ako :D
JA sam jestem mechanikiem :D
Dodane przez Kamilksc dnia 24-02-2011 18:02
#12
Silnik od p/g pasują do katany bez przerabiana mocowań :!)
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 18:21
#13
p/g czyli??
peguot??
gilera??
Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-02-2011 18:25
#14
piaggio gilera !
Dodane przez pimpek11 dnia 24-02-2011 18:26
#15
po co skuter tuningować ?? skuter jest do jazdy oszczędnej nie do tuningowania !! Jak chcecie szybko jechać to kupcie sobie WSK i będziecie lecieli tą 100 km\h i WSK kosztuje 400-600 zł a katana 1800 -2000 zł i leci 60km\h a żeby leciała 100 km\h to trzeba w tuning wpier*olić z 2000 zł !!! .A co do silnika to ja bym od katany naprawiał i wio .;)
Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-02-2011 18:27
#16
ja mam cyla tec hq50, pasek malossi, leovince sito i leci 80km/h
Dodane przez pimpek11 dnia 24-02-2011 18:29
#17
yhy już to widzę !! i może przełożenia zablokowane
??
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-02-2011 18:36
#18
nie przełożenia od srki ma:P
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 18:52
#19
nie ma co bede chyba robic ten silniczek co mam:D
Membramki sprawdza sie zasysajac powietrze przez kruciec??
Dodane przez Luki dnia 24-02-2011 19:15
#20
o ile się nie mylę to możesz wykręcić mebramki i wtedy spróbować zassać powietrze i sprawdzisz czy masz prześwit pomiedzy plytkami czy nie
Edytowane przez Luki dnia 24-02-2011 19:15
Dodane przez mat199222 dnia 24-02-2011 19:17
#21
Tak sprawdza się przez pociągnięcie powietrza do siebie od strony gaźnika jak nawet mało możesz pociągnąć to jest już lipa i trzeba naprawiać.
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 19:27
#22
a ja myslalem ze jak nie idzie zassac duzo powietrza to dobrze ...
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-02-2011 19:28
#23
mat199222 miał na myśli, ze nie powinieneś ani deka powietrza zassać... nawet odrobinkę...
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 19:36
#24
no to git :D
takie male pytanko gdzie znajduje sie termostat ??
http://allegro.pl...16649.html <- te przelozenia sa maxymalnie odblokowane??
Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-02-2011 19:36
#25
ta
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-02-2011 19:47
#26
termostat?
pewnie gdzieś przy głowicy, ale ja nie mam termostatu, mam tylko czujnik temperatury przy chłodnicy, a przy głowicy to nawet nie mam miejsca na termostat i jest dobrze:D
Dodane przez romek dnia 24-02-2011 19:51
#27
a w opisie masz nowy termostat XD
no ja wlasnie tez chce sprawdzic czy mam :D
moim zdaniem to on zbytnio nie jest potrzebny
silnik 2T szybko osiaga temperature
a w mrozach raczej nikt nie jeździ.
a w lato to wiadome raz dwa sie nagrzeje
ROZDALEM WAM PUNKTY POMOGL MI
Thx za pomoc i za to ze zawsze mozna liczyc na was :D
jeszcze bede mial duzo pytan odnoscie mojej katanki bo jest duzo do robienia ;/
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-02-2011 20:03
#28
spoko ja z moją też miałem duuuuużo roboty:P
a to w podpisie, to była pomyłka, a teraz coś mi jebło w profilu i nie mogę go wgl edytować...
Dodane przez Aroni dnia 24-02-2011 20:44
#29
Przełożenia z SR'ki standardowe. Ok 80km/h na serii z tym polecisz. Termostat jest na górze głowicy, ale nie jest niezbędny.
Dodane przez romek dnia 25-02-2011 17:23
#30
mam jeszcze takie pytanie ;p
jak robiliscie polerke pokrywy zostawialiscie ten napisa KICK STARTER??
czy lepiej do usunac?
Dodane przez cacek14 dnia 25-02-2011 19:03
#31
Ja go zerżnąłem w połowie ja robiłem xD
Dodane przez mat199222 dnia 25-02-2011 19:18
#32
Ja osunąłem bo ładniej wygląda a z reszta nie da się tak wydrapać papierem żeby nie było farby pomiędzy literkami.
Dodane przez Aroni dnia 25-02-2011 19:31
#33
Ja pokrywy jeszcze nie polerowałem, ale jak robiłem to z felami to zostawiałem wszystkie napisy. mati wszystko się da:D Nakładasz Scransol i sczotką drucianą zdzierasz farbę i szlifujesz;] Będzie ładnie wyglądać;)
Dodane przez matjag556 dnia 25-02-2011 22:25
#34
w peugocie jest minarell
haha roz[cenzura]iłeś mnie.Dosłownie
Dodane przez romek dnia 26-02-2011 06:43
#35
matjag556 napisał/a:
w peugocie jest minarell
haha roz[cenzura]iłeś mnie.Dosłownie
a ty sie z choinki tereaz urwales?? :D
no jak doradzasz naprawiac czy szukac innego silnika :D