Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: nie odpal

Dodane przez Bartek23473 dnia 21-02-2011 17:32
#1

witam wszystkich.Mój problem polega na tym że po wymianie cylindra wału simeringów i tłoka z piersciąkami moja katana nie pali. iskra jest i kompresja też bardzo dobra.Proszę o pomoc.

Dodane przez romek dnia 21-02-2011 18:30
#2

no to sprezara i wydmuchaj gaznik i sprawdz membrany :D
hmnn a jak wykrecasz swiece to jest mokra??

Dodane przez Bartek23473 dnia 21-02-2011 20:42
#3

gaznik jest racze dobryj.Bo padło mi łożyska na korbowodzie i dlatego wszysto wymieniłem a przed tom wymianą palił od 1 kopa.A swieca jest mokra.:|

Dodane przez Jokey12 dnia 21-02-2011 20:56
#4

czyli zalewa suke sprawdź membramki bo moga byc odchylone i zalewa go

Dodane przez Bartek23473 dnia 21-02-2011 21:24
#5

oki dam znać jak sprawdze ale to nie prędko bo do szkoły chodze:)

Dodane przez mat199222 dnia 22-02-2011 09:26
#6

Jak już będziesz sprawdzać bębranki to sprawdź pływak w gaźniku bo jak go przewracałeś to mógł się podwiesić i taki też będzie tego efekt ja bym zaczął od gaźnika a bębranki bym później sprawdził.

Dodane przez Bartek23473 dnia 25-02-2011 12:10
#7

mem branki i pływak sa w porzątku.
i jak kręce rozrusznikiem to w ogóle dym z rury nie idzie.i świeca jest mokra

Edytowane przez Kamilksc dnia 25-02-2011 12:55

Dodane przez cacek14 dnia 25-02-2011 13:36
#8

Zalałes suke. Kop kop kop kop kop kop i jeszcze raz kop nie rozrusznikiem!!!!
To jest zima teraz kop bez gazu nie pomoże zapalniczka koło świecy jeb :D
Kop troche gazu bd łapac to już bez i tak z 15 min kop xD :D

Dodane przez Luki dnia 25-02-2011 13:48
#9

hehe do oporu :PP

Ja jak tak kopałem to już 2 pary butów przedziurawiłem ;;[

Dodane przez Bartek23473 dnia 25-02-2011 13:51
#10

ale czemu zasysa powietrze tłumikiem a filtrem wychodz zamioas filtrem ciągnąć???

Dodane przez mat199222 dnia 25-02-2011 14:44
#11

Dobry jesteś gościu piszesz że bębranki masz dobre a ci powietrze leci przez fil ter no to chyba świadczy o tym że są zjebane a nie dobre...

Dodane przez Bartek23473 dnia 25-02-2011 15:47
#12

no ale wczesniej odpalał od 1 kopa przed remontem to co one mogły sie zepsuć przez to że je wyjołem i spowrotem włorzyłem?

Dodane przez Kamilksc dnia 25-02-2011 17:22
#13

Weź zawór membranowy i podejdź pod lampę i popatrz się przez niego na lampę , i jak będziesz widział takie prześwitujące światło przez płytki membranowe to znaczy że masz się k*rwy pokrzywiły i są praktycznie do wyjebania :) Ps.Możesz je spróbować wyprostować , na chwile pomoże :)!

Dodane przez Bartek23473 dnia 25-02-2011 18:21
#14

ok miałem te przeswity ale już nie mam troche je poprostowałem i załorzyłem nanie nitke wcisłem na sam duł i już nie mam szpary i dalej nie chce zapalić.

Dodane przez romek dnia 25-02-2011 18:36
#15

zeby te membramy wyjac trzeba cylek zwalac??

Dodane przez cacek14 dnia 25-02-2011 19:00
#16

Nie trzeba. To pod króćcem jest.

Dodane przez mat199222 dnia 25-02-2011 19:21
#17

Co ty takiego zrobiłeś jaką nitkę żeś włożył i gdzie?

Dodane przez Aroni dnia 25-02-2011 19:35
#18

No właśnie? Niczego tam nie kombinuj, lepiej wymień te płytki i po sprawie...

Dodane przez Luki dnia 25-02-2011 20:24
#19

nw ale ja słyszałem ze wystarczy odwrócić na przeciwną stronę i przykrecic i powinno wystarczyc ;)

Dodane przez Bartek23473 dnia 25-02-2011 22:35
#20

jednak to nic nie dało.ale nawet jak by były te szpary minimalne to terz nie odpali? jaką to pełni role?

Dodane przez Aroni dnia 25-02-2011 23:44
#21

Jak bedą szpary to nie odpali. Funkcją zaworu jest zapobieganie cofaniu się mieszanki z komory korbowej spowrotem do króćca i gaźnika, a tym samym jest częściowo odpowiedzialny za tworzenie podciśnienia w owej komorze korbowej. Czyli bez tego cyl nie ma świerzej mieszanki więc jak ma odpalić...?

Edytowane przez Aroni dnia 25-02-2011 23:46

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 11:53
#22

w serwisie powiedzieli mi że membranki mam dobre.Powiedzieli żebym sobie zapłon przestawił tylko nie wiem jak to zzrobić.Prosze o pomoc

Dodane przez sssss80 dnia 26-02-2011 12:43
#23

Jak jest kompresja bardzo dobra to membrany i tak powinny się domykać. Odłącz paliwo i dawaj normalnie strzykawką najpierw pod świecę a jak odpali to pod przepustnicę wstrzykuj. Tylko nie zlewaj wachy z baku tylko kup nową.

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 12:55
#24

już tak robiłem nic to nie dało.a wiecie jak ustawić tu zapłon?

Dodane przez romek dnia 26-02-2011 16:06
#25

to ładnie Ci wcisneli w tym servisie :D
Jak mozesz zaplon ustawic??
masz czujnik walu i on decyduje w jakim momencie dac iskre....

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 19:28
#26

nie dostaje paliwa i powietrza bo jak wstrzykne mu paliwo pod iglice to zaczyna strzelać bo mam wykrencony tłumik.Nie mam pomysłów co to może być gaznik czysciłem.nie wiem gdzie ma isć werzyk od podcisnienie.

Dodane przez matjag556 dnia 26-02-2011 19:33
#27

O panie lepiej idź do jakiegoś serwisu tylko nie takiego co mówią że trzeba ustawić zapłon tylko do konkretnego serwisu.Jak ty nie wiesz gdzie jest podciśnienie to o czym my tu gadamy.
Jak mieszkasz w okolicach Warszawy to mogę podjechać do ciebie i ci zrobię Katanę.:)
Oczywiście za drobną opłatą:)
I idź do tego serwisu i powiedz że czasy Simsonów s51 minęły teraz są Katany,roxy itp i nie trzeba ustawiać zapłonu.:)

Edytowane przez matjag556 dnia 26-02-2011 19:35

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 20:19
#28

tylko że z tymi serwisami to jest ciężko bo oni nie chcą przyjmować skuterów których nie kupilizmy u nich.Proszę pomużcie
:(

Dodane przez matjag556 dnia 26-02-2011 20:28
#29

No to oddaj do innego łachy beż sam tego raczej nie zrobisz patrząc na twoja wiedzę motoryzacyjną.

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 20:56
#30

Nikt nie chce mi tego na serwis nie weznie bo nie kupiłem u niego. Ja mieszkam na wsi więc tych serwisów nie mam tyle co w warszawie.Proszę pomóżcie.:( czemu nie dostaje paliwa?

[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00470cccad87e87d.html [/url]
Co mam podłączyć pod 1 i 2?

Edytowane przez Aroni dnia 28-02-2011 20:39

Dodane przez matjag556 dnia 26-02-2011 21:16
#31

Pod 1 nic a pod 2 podciśnienie.

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 21:34
#32

a on może nie dostawać paliwa jak nie było tego weżyka tam załorzonego? i czemu mi leci paliwo z wężyka ktury jest od zasilania paliwem gaznik na zgaszonym silniku.?

Dodane przez BERCIU dnia 26-02-2011 21:35
#33

tak ten wężyk to podciśnienie które zasysa paliwo w katanie jest kranik podciśnieniowy i bez tego nie dostaje wachy

Dodane przez matjag556 dnia 26-02-2011 21:43
#34

Weź dmuchnij mocno w ten wężyk od podciśnienia załóż na gaźnik i kop i powinien zapalić.

Dodane przez Bartek23473 dnia 26-02-2011 21:47
#35

ale w strone krucca czy kranika?

Dodane przez matjag556 dnia 26-02-2011 21:48
#36

W stronę kranika
[cenzura] napisz do mnie na gg to ci pomogę
13344529

Edytowane przez matjag556 dnia 26-02-2011 21:49