Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Regulacja
Dodane przez bastek434 dnia 03-02-2011 21:33
#1
Witam! Mam kilka pytań co do regulacji Katany mianowicie sumując wszystkie wasze propozycje co do tunu mechanicznego postanowiłem zainwestować m.in. w sprzęgło Tec Evo Racing oraz wario Malossi Multivar i mam problem! Otóż chcę zyskać jak najwięcej na v-maxie ale chciałbym mieć w miarę przyzwoite przyspieszenie i tu moje pytanie czy czerwone sprężynki sprzęgła, docisk Polini +15% i rolki malossi o gramaturze 8g będą współgrały ze sobą?
<Mam jeszcze do wyboru niebieskie sprężynki sprzęgła, seryjny docisk i rolki 6g>
Proszę pomóżcie mi w odpowiedniej regulacji Katanki!
A i jeszcze coś podobno wario Hebo jest na v-max, a polini na przyspieszenie albo odwrotnie a co z Multivarem od Malossi?
Dodane przez mat199222 dnia 03-02-2011 22:03
#2
Ja ci powiem tak nie potrzebnie kupowałeś sprzęgło, bo dopiero zaleca się wymianę przy cylindrach 70cc no chyba że miałeś już seryjne zużyte, sprężynki czerwone powinny być dobre ale sprężynę bym dał 30% i rolki z 6,5g 7g a jak ty chcesz dać 8g to moim zdaniem za dużo chyba że dasz twardą sprężynę( jeszcze twardszą niż 30%) ale to w tedy będzie ci się grzało no i moim zdaniem wpłynie niekorzystnie na zużycie paska.
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 03-02-2011 22:05
#3
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować. rolki 6,5 będa ok.
Dodane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:10
#4
Chemperr_Katana napisał/a:
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować.
Wiem były one w zestawie ze sprzęgłem dlatego się pytam czy zostawić niebieskie czy czerwone założyć. Czyli co docisk +15% czerwone sprężynki i rolki 6g będą odpowiednie?? a co z tymi 8g? Były w zestawie z Multivarem, za ciężkie do tego docisku?
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:11
Dodane przez mat199222 dnia 03-02-2011 22:13
#5
Moim zdaniem musiałbyś dać twardszą sprężynę ale i to chyba by nie dało radę przy seryjnym cylindrze, jak chcesz je zastosować wymień cylinder na sportowy 70cc
Dodane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:15
#6
Myślałem nad Airsalem T6 Racing 70ccm będzie odpowiedni?
Dodane przez mat199222 dnia 03-02-2011 22:18
#7
Moc ma dobrą ale z tego co wiem to nie jest trwały tak słyszałem ja go osobiście nie testowałem jak ja bym kupował to wybrałbym malossi one są trwałe i też dobre mają osiągi, nie warto żałować 100zl na lepszy czy tam 200
Dodane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:23
#8
<Tłok i pierścienie w tym zestawia są klasy startującej w wyścigach Formuły 1 firmy Mahle> Tak m.in. piszą w opisie tego cylka więc już sam nie wiem :( Jeszcze znalazłem Stage6 Sport Pro 70ccm ten będzie odpowiedni??
http://sklep.miel...2064f90afd
Podobno można na nim spokojnie wycisnąć 10KM!
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:36
Dodane przez Kamilksc dnia 04-02-2011 13:53
#9
Airsal mocny ale można nazwać go praktyczniej 1 razówką bo zatrzesz to szlifu nie zrobisz ,a nie daj boże niech wyleci zabezpieczenie ;)
Dodane przez milosz99994 dnia 04-02-2011 17:26
#10
Hym Kamil ale ile razy zacierasz cylinder ? Jak lejesz dobry olej i dozownik ciągnie to taki cylinder masz na wieki wieków AMEN :]
Dodane przez Wojtek007 dnia 04-02-2011 18:05
#11
Co wygadacie jak dasz centralkę +30 do seri cylka to seria cyl nie jest za słaby wystarczy odpowiednio wyregulować , ja to biorę na chłopski rozum jak jest twarda sprężyna to skuter ma wielkie obroty i żeby uspokoić te obroty dodajemy cięższe rolki a czym cięższe rolki tym większy v-max, do twojego zestawu jak masz rolki 7g to kup +30 i powinno się fajnie zestroić ale moży być że te rolki są za cięższe , kup pierw +30 i sprawdź ewentualnie kup testowe o tak od 5,6g.
Cylinder Stage6 Sport Pro 70ccm to to jest poziom Mid Race , poziom sport Ci w zupełności wystarczy chyba że chcesz latać ok 115km/h to jak najbardziej ten S6 sport pro :D
Dodane przez sssss80 dnia 04-02-2011 21:37
#12
Daj 15% bo jak dasz większą to tylko moc będziesz marnował na zmianie ustawienia paska więc się nie opłaca pozatym większe tarcie i w ogule to cały napęd musi się zgrywać. Rolkami zniwelujesz zły dobór sprężyny tylko że ona ci będzie bez sensu niszczyć i pasek i wariator, i zabierać moc. Rolki kup najlepiej testowe w granicach 4-7g i testuj tak żeby prędkość była jak najwyższa, a potem stopniowo zmniejszaj wagę aż poczujesz spadek prędkości albo przyśpieszenia.
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 21:17
#13
Czyli sumując dać tą centralną +15% i czerwone sprężynki sprzęgła, a z rolkami kombinować tak? Czytałem właśnie, że sprężyna centralna im twardsza tym lepiej przenosi moment obrotowy na koło czyli lepsze przyspieszenie, ale z drugiej strony wpływa nie korzystnie na napęd i szybkość zużycia tak? Jeżeli tak to wychodzi na to, że na v-max będzie lepsza mniejsza sprężyna czyli +15% dobrze rozumuję?
Dodane przez Wojtek007 dnia 05-02-2011 21:28
#14
te tarcie wy wołane twardą sprężyną jest minimalnie większe , ja mam +30 ma ma większego kopa na starcieo rusza w większych obrotów i wogóle
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 21:35
#15
Czyli co mogę zostawić tą Polini +15% bez obaw o v-max i napęd tak? Będzie wystarczająca?
Dodane przez Wojtek007 dnia 05-02-2011 22:01
#16
ty będziesz dopiero kupował polini+15? czy już masz
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 22:26
#17
juz kupilem XD
Dodane przez Wojtek007 dnia 05-02-2011 22:54
#18
to zmień opis xD
jak juz kupiłes ty kup rolki testowe i testuj az uzyskasz odpowiedni efekt :D
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 22:59
#19
Ok a tak przy okazji zastanawiałem się nad kupnem cylka Polini For Race 70ccm, wzdechem Polini Super Race wałem top Racing Evolution i czy na tych czsciach + te co mam w opisie typu gaźnik itp. pozwolą mi na przekroczenie magicznej bariery 100km/h? Ile max polece na tych częściach??
Dodane przez Wojtek007 dnia 05-02-2011 23:02
#20
ja to co masz OFF to nawet z cylindrem Polini sport 70cc przekroczysz 100km/h:)
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 23:05
#21
no a jak do tego wszystko bedzie ON + polini for race i super race i wał evo to ile będzie?
Dodane przez Wojtek007 dnia 05-02-2011 23:08
#22
na tym cylku coś ok 115km/h spokojnie , ale poco ci takie szybkości 90km/h to dojść duża szybkość i jak jeszcze katana ma konkretne odejście
Dodane przez bastek434 dnia 05-02-2011 23:10
#23
tak ale te miny ludzi jak ich wyprzedzam skuterkiem przy 120 - bezcenne :D dobra myślę że kwestję regulacji mam za sobą temat do zamknięcia no i oczywiście daje wszystki Pomógł dzięki!