Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: gaśnięcie
Dodane przez aresek dnia 29-10-2007 16:25
#1
witam
miałem problem ze ssaniem w katanie, ale sobie z tym poradziłem, natomiast zrodził się następny problem, chodzi o to że jak już się odpali to wszystko pięknie ładnie chodzi, następnie po jakimś czasie skuterek wpada w wolne obroty, a nawet poniżej nich i gaśnie. Wydaje mi się, że po "odpuszczeniu" ssania skuter nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Zatem gdzie mam zwiększyć owy poziom aby wszystko było OK? na iglicy nie da rady, brak regulacji. Uprzedzam niektóre pytania, gaźnik czyszczony całkowicie i regulowany.
ma ktoś jakiś pomysł co i jak?
Dodane przez BoniuBOSS dnia 29-10-2007 17:06
#2
Wygląda na źle wyregulowany gaźnik. Spróbuj trochę odkręcić śrubę od mieszanki może dostaje za mało powietrza.
Dodane przez Fazi dnia 29-10-2007 20:27
#3
stawiam tez na powietrze. Ale jak już to kiedyś dawno napisałem " to jest Katana" i z czym sie wiele osób zgodziło , w tym skuterze dzieją sie dziwne rzeczy bez przyczyny. Stawiam na to powietrze .
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 16:12
#4
mam pytanie ludzie do was nie chce robic nowego tematu jezeli skuter mi wczesniej palil tak bez gazu jak byl rozgrzany a teraz jak jest rozgrzany pali ale z trudem to to jest zatarty cylek??
Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 17:06
#5
Jak by był zatarty to w ogóle by Ci nie palił jedynie może się przycierać albo mieć już małą kompresje (pierścienie do wymiany).
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 18:19
#6
ta ale wcześniej na 50 siatce po 4 szlifach :P miałem zatarty i jeszcze palił ale trzeba było 30 minut kopać żeby odpalił , a teraz podchodze 1 kopnaik i jade
Dodane przez Fazi dnia 30-10-2007 19:31
#7
coś mu sie pokiełbasiło , możliwe ze kompresja ,a le dla pocieszenia ci powiem ze moja po zmianie jak i przed zmianą tłoka i cylindra i tak nie paliła bez gazu , zawsze trzeba było te manetkę odkręcić. a niejeden raz do końca...
Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 20:22
#8
@Sweet NIE MOGŁEŚ MIEĆ ZATARTEGO CYLINDRA SKORO KATANA PALIŁA MOGŁEŚ MIEĆ JEDYNIE PRZYTARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:00
#9
sry ,ale nie znam sie zabardzo na silniku ...
ej a co moze byc w tym silniku że przy 70cc mallossi i wiekszej dyszy leci mi tylko 60..?
Edytowane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:00
Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 21:01
#10
A dotarłeś w ogóle ten cylinder Malossi?
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:17
#11
wlasnie nie wiem zrobilem cos okolo 250km ale nie chce go tak cisnac jade max 200m ale przy 60 juz wskazowka ani drgnie
Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 21:31
#12
Po pierwsze żeliwne cylindry dociera się przez 500-800KM po drugie jak go docierałeś a po trzecie wyregulowałeś i zamontowałeś większą dysze w gaźniku?
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:36
#13
ja to dalem do kolesia który się w tym bawi i powiedział mi ze wlożył wieksza dysze ale czy regulował gaźnik to ci nie powiem bo sam nie wiem
A jak moge poznac ze juz jest dotarty?
Edytowane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:37
Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 21:42
#14
Zdjąć cylinder i zobaczyć powierzchnia powinna być podobna do lustra.
Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 21:44
#15
hehe no silnika raczej rozbieral nie bede :P a jak beda np jakies rysy to co z tym cylindrem??
Dodane przez Fazi dnia 30-10-2007 22:48
#16
Sweet, jak zrobiłeś jakieś 250 km i dajesz jej do wiwatu to jeszcze troche i zamawiaj sobie następny ! Uzbrój sie w cierpliwość i otwieraj mocniej po przejechaniu ponad 700KM, wiem bo miałem. Jak masz seryjny wydech to tylko tyle pojedzie , 70ccm mają to do siebie..
Edytowane przez Fazi dnia 30-10-2007 22:48
Dodane przez Sweet dnia 31-10-2007 17:47
#17
tyle ze mam problem nie moge jechac mniej jak 35 na godzine bo przy 30 juz mi sie krztusi ... nie wiem czego to wina
Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-10-2007 19:49
#18
Źle wyregulowanego gaźnika!!
Dodane przez Fazi dnia 31-10-2007 19:54
#19
dysza, regulacja...