Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: problemy z v-max

Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 17:40
#1

mam problem moja katana jedzie 40km z górki 45km . wiem że skutery u nas w kraju muszą tyle jeździć ale gdzieś czytałem że katana 97 seryjna jedzie 75-85km co mam zrobić aby moje katanka tak śmigała bo jest to denerwujące że kumpel mający chinola wyprzedza mnie .
Proszę HELP jeśli to przez blokady to proszę o napisanie mi gdzie i jak się ich pozbyć .

Dodane przez milosz99994 dnia 28-01-2011 17:53
#2

Pierwsze podstawowe pytanie masz kompresje ?
Drugie sprawdź obroty sprzęgłem ?
Trzecie Blokada jest na wariatorze ?
Czwarte Może pasek ci ślizga ?
Piąte może za lekkie rolki ?
Dużo może być przyczyn
Za mało trochę opisałeś co i jak siedzi w twojej katanie !!!

Edytowane przez milosz99994 dnia 28-01-2011 17:55

Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 18:34
#3

kompresje mam dobrą raczej bo jak byłem u mechanika to był zdziwony że tak dobra na używany skuter .

Jak sprawdzić obroty sprzęgła i oco w tym chodzi jak to wykonać.

Blokada na wario czyli chodzi ci o tulej dystansową????????

Pasek mi sie raczej nieślizga a jeśli tak to jak to sprawdzić i jak temu zapobiegać.

rolik wymieniałem z 3g na 6,5 g

sukter do tych 40km\h rozpendza sie szybko a potem jakby chciał a niemugł jechać. chinol kumpla podobno po odblokowaniu 90km\h niechce misie w to wierzyć ale niemoge tego sprawdzić gdy moja suzi jedzie 40km\h prosze o dalsze wskazówki

Dodane przez BERCIU dnia 28-01-2011 18:38
#4

co do wariatora to blokada to jest taka mała podkładka która nie pozwala się złączyć wario i przeciwtależowi

Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 19:13
#5

acha pomyliło misie chyba zdejmowałem a jak nie to zdejme . Raz zdejmowałem i potem miałem problem z przykręceniam wario .

Dodane przez Wojtek007 dnia 28-01-2011 19:30
#6

ta podkładka na wariu ni czemu nie służy do zakręcania/odkręcania ,
a siągłeś odpowiednią podkładkę że waria nie umiałeś zakręcić?

Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 13:59
#7

chodzi otą podkładke za talerzem od wario . ta podkladka co jak odkręcaż kape i zdejmujesz 1 tależ to zaraz w oczy żuca sie taki pierścień. to po jego zdjęciu miałem problemy bo przykręcić mogłem ale talerz sie rzucał i odkręcał to co idzie na kopke
jakieś inne blokady są terz oprucz tego pierścienia i przełożeń

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 14:35
#8

wydech...
cylinder...
krucieć ssący...
gaźnik...

To chyba tyle:P

Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 15:12
#9

krucieć ssący musze kupić odblokowany bo mam ten kanał za wąski cylinder musze wymienić . a jakie blokady w wydechu i geźniku ????????????????

Dodane przez BERCIU dnia 29-01-2011 15:49
#10

Gaźnik poprostu ma 12 mm a w wydechu jest taka blaszka ze zwężką(wiem bo rozcinałem, ale bardziej opłaca się sportowy komin kupić np yasuni z albo leo vince rr)

Dodane przez sssss80 dnia 29-01-2011 16:10
#11

W katanie musisz raczej sam podochodzić z blokadami bo tak to ci nikt nie powie. Na pewno na cylu nie ma, a gaźnik 12mm to też nie blokada. Musisz rozebrać gaźnik na części pierwsze i szukać przy tym blokad tzn dyszę na ok 50-55 i wykluczać wszystko co podejrzanie wygląda tzn jakieś tuleje nad przepustnicą itp.
W wario wchodzi tuleja a na tej tulei jest druga tuleja ( blokada) albo na tuleję jest wbity taki jakby pierścień i trzeba się go pozbyć. Radzę rozebrać rolgas i też dobrze obejrzeć. Co do tłumika to się chyba nawet nie ma co brać tylko zbierać na sporta. Chociarz zawsze można zobaczyć czy jakiejś zwężki nie ma w kolanku.

Edytowane przez sssss80 dnia 29-01-2011 16:11

Dodane przez BERCIU dnia 29-01-2011 16:14
#12

sorki sssss80 ale na cylku jest blokada, a mianowicie zwężka przy wylocie spalin.

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 16:14
#13

albo możesz też tańszy np. Leovince ZX, Tecnigas TEC, Tecnigas Next R, tylko pod żadnym pozorem nigdy nie kupuj LeoVince TT, największe [cenzura]ostwo jakie może być...

Dodane przez mat199222 dnia 29-01-2011 16:37
#14

Kefirek nie zgadzam się z tobą absolutnie że LeoVince TT jest to do [cenzura] wydech gdyż posiadam taki i jestem zadowolony katanka na tym wydechu idze mi 75-80 i od 0-10 ma muła ale potem ma takiego kopa że szok więc nie wyrażaj swojego zdanie na temat o którym nic nie wiesz, na pewno nie testowałeś tego wydechu, a po 2 wydech ładnie pracuje skuterek ma fajny głosik

Edytowane przez mat199222 dnia 29-01-2011 16:37

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 29-01-2011 16:46
#15

Moze i najgorszy model ale daje rade. olega ma w sr 2004r. P/G i ma zaje basowy dźwięk. V-max poprawił sie ok ok5-6 km/h Wydech idealny do serii.

Dodane przez sssss80 dnia 29-01-2011 17:02
#16

No co do cyla to tak jak mówiłem trzeba wszystko samemu przejrzeć:).

Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 20:28
#17

a przecież moge sam zrobić sportowom rure wydechową bo gdzieś mam wymiary wszystkiego tylko najgorsza jest końcówka tłumiąca do zrobienia bo niewiem jak to zrobić żeby ładnie wyglądało .

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 22:36
#18

możesz zrobić full przelotówkę:P
takie coś jak od ścigacza:D BERCIU ma teraz taką tylko, że on miał robiona na zamówienie...

Dodane przez BERCIU dnia 30-01-2011 12:57
#19

Tak jak mówi kefir ja mam full przelotke bez końcówki tłumiącej(ryczy jak cholera aż się ludzie skarżą) ale moc ma super bo nic spalin nie blokuje.

Dodane przez luzik97 dnia 30-01-2011 15:13
#20

aha czyli wystarczy że np zrobię rurę tuning do skuta bez końcówki tłumiącej albo końcówkę dokupić gdzieś na szrocie albo co . a pały się nie doczepią że ryczy bo oni jak zechcą to do wszystkiego się doczepią policjant też człowiek ale bez przesady .

Bo nie wiem jak zrobić końcówkę tłumiącą ????????????????????

a ma takie może głupie pytanie ale po czym poznać że mam sportowy wario bo mechanik mi mówił że niby mam ale wole sam sprawdzić . ?????????????????????????????????????
Słyszałeś może o PL znakach takich jak : ą,ę,ć,ź,ł??Ogarnij i o opcji edytuj też nie słyszałeś ?

Edytowane przez Kamilksc dnia 07-02-2011 12:33

Dodane przez kefir95_95 dnia 30-01-2011 16:15
#21

kup jakąś używkę od tecnigasa, albo jakiegoś tt, bo tanie i zrób do wydechu przykręcane, tylko nie przyspawuj bo potem jak będziesz chciał watę wymienić, bądź założyć to nie masz jak:P

Dodane przez luzik97 dnia 05-02-2011 12:02
#22

ok tak bende muśał zrobić . a mam pytanie bo oco chodzi z tym przy katanach np : AY, AC,LC,bo ja mam AA 50 katana w dowodzie rejestracyjnym i oco z tym chodzi bo jak patrzyłem w sklepach internetowych to jest AC , LC i niewiem po co to i co to jest?????????

Dodane przez cacek14 dnia 05-02-2011 13:19
#23

AC - Chłodzona powietrzem. Lc chłodzona cieczą :D
czyli jak stoisz za kataną z tyłu. To po prawo albo masz obudowe i wiatrak albo metalowe takie cuś i 2 przewody :)

Dodane przez kefir95_95 dnia 05-02-2011 14:46
#24

AA to pierwsze słyszę, a AY to jest ogólne oznaczenie katan i do tego potem idzie pojemność, np.AY50, AY70 i ewentualnie model, np. AY50WR:)

Dodane przez luzik97 dnia 05-02-2011 15:05
#25

acha czyli przy zakupie części w necie to wybieram AC bo mam chłodzoną powietrzem a jeszcze mnie zastanawia poczym poznać to że ma sie katane w starej lub nowej budzie ????????????????

Dodane przez cacek14 dnia 05-02-2011 15:09
#26

Stara buda soczewki z przodu 2 nowa buda jedna wielka lampa
Kur*wa dobijasz mnie.....

Dodane przez luzik97 dnia 05-02-2011 15:11
#27

cacek14 a co zrobiłeś że katanka full seria jedzie ci 75km\h . Pewnie zdjołeś wszystkie blokady co nie ?????????????

Dodane przez sssss80 dnia 05-02-2011 15:14
#28

Co do tłumika to nie rub przelotówki bo to nie 4suw. Jak przelotówkę zrobisz to będziesz miał brzydką serię. Lepiej kupić tłumik albo poszukać schematów budowy tłumika. O oznaczeniach było już pisane i nie wierzę że tak trudno to znaleźć.

Dodane przez kefir95_95 dnia 05-02-2011 15:15
#29

on ma tun i jedzie mu 95km/h:D
ja mam blokowane przełożenia i jedzie mi może 60km/h(nie wiem dokładnie bo docieram):(
ale odejście mam zaje*biste - można z siedzenia spaść:D

Dodane przez luzik97 dnia 05-02-2011 15:20
#30

o ja pi@rd%le jak niewiem to sie pytam ty chyba odrazu wszystkiego terz niewiedziałeś co nie ???????????

Dodane przez cacek14 dnia 05-02-2011 15:23
#31

Ogólnie to kiedyś ona szła 95km/h ;)
Wtedy było w niej wszystko to co z opisu prawie.
Cały silnik dostał po piź*dzie i teraz jeździ 75 ;)
Ja nie miałem w niej nic. Przełożenia oryginalnie odblokowane :o :P
Teraz jej wcale nie docierałem jeździłem no i 75km/h pójdzie
Ps. Właśnie ferie mi mijają a ja nic nie robie :D
Do wiosny jest czas zrobie tak bym znów jeździł tyle ;)
Jezeli do mnie nie wiedział. To akurat o katanie nie wiedziałem do precyzji silnika bo miałem same miny. wystarczyło 2 dni by rozebrać złożyć i wiem :P

Edytowane przez cacek14 dnia 05-02-2011 15:26

Dodane przez damian9911 dnia 06-02-2011 13:27
#32

Witam wszystkich !!!
Jestem Nowy. Mam katankę z serii telefonika movistar, słyszałem że ona niema blokady na przełożeniu. Ale nie oto mi się rozchodzi, jej v-max wynosi +- 80 km/h. ale przy tej prędkości zaczyna trochę dudnić i drgać. Czego tak się dzieje?

Dodane przez luzik97 dnia 06-02-2011 15:10
#33

no i oto mi chodziło cacek14 pare żeczy wiema a niekturych jeszcze nie więc sie pytam rozumiem że moje niekture pytania wydają sie głupie no ale trudno warzne że wiem to co chciałem . Chodzi mi oto że co zrobiłeś że V-max pełna seria 75km/h wynosił u ciebie tyle ?????????

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-02-2011 17:48
#34

ściągnął blokady?!
*dysza w gaźniku (zmień na większą)
*kruciec (zostaw chyba, że zmieniasz na większą pojemność od 50cc)
*wario (ściągnij obejmę z tulejki)(odkręć blachę przykręconą z tyłu wariatora taka na trzy śruby - ściągnąłem i jest lepsze przyspieszenie)
*wydech (zmień na sport)
*zmień przełożenia na odblokowane
*sprawdź kanał wylotowy w cylindrze, bo może być zaślepiony do połowy i to też jest blokada...

Było o tym dużo tematów i jeden artykuł....

Edytowane przez kefir95_95 dnia 06-02-2011 17:49

Dodane przez cacek14 dnia 06-02-2011 22:38
#35

dyszy nie trzeba
krociec nie trzeba
wario tylko podkladka ta blacha nic nie daje!!!
a kanału niech nie robi bo cały cyl spier*doli :D
ja nie robiłem nic i tyle śmiga :D

Dodane przez luzik97 dnia 07-02-2011 11:30
#36

acha czyli tylko musze tłok z cylem wymienić wydech kupić lub zrobić i przełożenia odblokowane kupić i bende wyprzedzał kumpla na chinolu ???????????????

Dodane przez cacek14 dnia 07-02-2011 12:57
#37

No ja to wszystko seria miałem tylko wydech lv sito. Czyli odblokowany ;)
w gaźniku nic grzebane nie było. Oryginalnie króciec 19mm. podkładki na wario też nie miałem. Blacha z tyłu zostaje, i na prawdę przydatna nie męcze sie z rolkami przykręcam i wchodza bez trzymania palcami itd ;)
I po prostu suke wyprostowałem na prostej i 75 ale do 80 też mi dobijało elegancko :D
Potem pierścionki jak wszystko zacząłem robić zgrzytały. Wał pierdo*lnął wszystko siadło xD Pokupowałem nowe i jeździ :D To jest ten tuning;/ xDD
Jakby co masz moje gg 8861644.
To ci wytłumacze jak jeszcze nie bd wiedział. Głupot tu nie bd pisał. I chociaż spamu nie bd ;)

Edytowane przez cacek14 dnia 07-02-2011 12:59

Dodane przez luzik97 dnia 07-02-2011 13:38
#38

ok dz za gg jak czegoś nie będę wiedział to ci napisze to mi wytłumaczysz ok.

Edytowane przez Kamilksc dnia 07-02-2011 23:34