Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: v-max katany 97
Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 17:33
#1
Jaką największą prędkość powinna mieć seryjna katana nieodblokowana. wiem że zablokowana 45km\h bo takie jest nasze śmieszne prawo ale ile najwięcej powinna jechać.
Edytowane przez luzik97 dnia 28-01-2011 17:42
Dodane przez milosz99994 dnia 28-01-2011 17:57
#2
Wiem że jesteś nowy, ale nie potrzebnie robisz 30 postów wystarczy jeden to tak na przyszłość :]
Temat do Zamknięcia !!!
Dodane przez kefir95_95 dnia 28-01-2011 18:02
#3
po zmianie przełożeń na odblokowane jakieś 70-75km/h:)
z blokadą przełożeń w najlepszym wypadku 65km/h...
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-01-2011 18:12
#4
Nieodblokowana powinna jechać 45 tak jak moja po sprowadzeniu z Anglii. Moja po odblokowaniu na full serii jechała 60.
Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 18:13
#5
ok niewiedziałem otych postach ale dz za rade.
ale v-max od przełożeń zalerzy no niewiem niebende sie kłucił bo jestem nowy ale troche czytałem i to jest jako ostatnie na liście tuningu mechanicznego . nieda się powiększyć v-max bez zmiany przełożeń ???????????? i jakiego kolwiek tuningo ??????????????
bo czy ta prędkość to może być winba zurzytego tłoka i cylka????????????????????????????????????????????????????????
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-01-2011 18:21
#6
Jak najbardziej. V-max na zablokowanej przekładni mozna zwiększyć ale nie ma to sensu
Dodane przez kefir95_95 dnia 28-01-2011 18:21
#7
pewnie...możesz mieć cylek na wymęczeniu...nie da się zwiększyć inaczej prędkości, no chyba że ściągniesz pozostałe blokady to pojedzie może 60-65km/h, po zmianie przełożeń powinno być tak +/-10km/h więcej...
przy serii przełożeniach każda zmiana części na tuningową wpływa w większości na przyspieszenie, a po zmianie przełożeń i na V~max jak i na przyspieszenie, także nawet zaleca się zmianę przełożeń:)
Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 18:50
#8
aha ok to czyli co mam zrobić żeby jechał mi to 60-65km\h ??????????????
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-01-2011 18:53
#9
Zdejmij blokadę z wariatora i tłumika. mozesz tak ok. 0,5 mm przypiłować tuleję. Jaki masz przebieg?
Dodane przez luzik97 dnia 28-01-2011 19:42
#10
ok zdejme a przytłumiku oco chodzi jak o tzw ślepą kiszke to niemam jej .
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 28-01-2011 19:48
#11
Ściągnij blokadę z . Twoja prędkość może być taka mała z kilku powodów np. zużyte rolki,pasek,wariator,cylinder itp.
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 13:44
#12
no właśnie wydaje misie że naraźe niemam co grebać dopuki nie zmienie cylka z tłokiem jak zmienie to jakie dokładnie bende miał zdjąć blokady ?????????? I czy to mozliwe żeby kumpel na odblokowanym chinolu ventus mnie wyprzedzał i jechał 90km\h ?????
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 13:49
#13
Rolki nowe 2miechy mają pasek też nie bo jak zmieniałem ostatnio to taka sama prędkość był wydaje mi się że to przez cylka i tłok .
A mam jeszcze pytanko bo niechce zaczynać nowego tematu bo wskazówke od ilości paliwa cały czas mam na 0 a mam pełen bak czy możew to być przez to że regulator napięcia mam troche uszkodzony bo nieładuje mi aku podczas jazdy ?????
Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 14:32
#14
raczej nie...
sprawdź jak tam pływak siedzi:P
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 14:59
#15
pływak w baku ok zobacze a jakie blokady bende miał zdjąć po zmianie cylka i tłoka i jak mam sprawdzić czy przełożenia mam blokowane ????????
Dodane przez BERCIU dnia 29-01-2011 15:45
#16
kefir95_95 napisał/a:
raczej nie...
sprawdź jak tam pływak siedzi:P
w baku nie ma pływaka!!!!!!!!! tam jest taka rurka a w środku jest czujnik elektroniczny(rząd takich małych elektronicznych chyba diodek ) a przełożenia sprawdzasz licząc obroty sprzęgłem na obroty kołem(tzn. jeżeli na jeden obrót kołem przypada więcej niż 14 sprzęgłem to masz blokniętą, jeżeli mniej masz odblokowaną)
Edytowane przez BERCIU dnia 29-01-2011 15:46
Dodane przez sssss80 dnia 29-01-2011 16:50
#17
Przecież masz 2-gi temat o blokadach więc po co ten:@? To co to jest ta rurka jak nie pływak?:D Po co chcesz cyl zmieniać?? Przecież mówiłeś że komprecha dobra? Pisz w tym drugim temacie;).
Dodane przez BERCIU dnia 29-01-2011 17:14
#18
ja tą rurke rozbierałem i tam pływaka nie było
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 17:29
#19
ok niewiedziałem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no tak komprecha dobra ale mam jakieś 169518km z takim stanem zatrzymanym go kupiłem i niewiem ile już przejechałem nanim bo mi ślimak od licznika przy kole niedziała Wiecie panowie za 600zł to się niedziwie a pisze o porady do znających sie narzeczy bo jestem w tym nowy .
Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 17:35
#20
ten przebieg jest nierealny jak na skuter:D
może tam powinno być 16951,8km, bo bardziej realne:P
poza tym nie wiem czy zmieściło by Ci się tyle kilometrów na liczniku w skuterku(no chyba, że elektryczny):P
Dodane przez mat199222 dnia 29-01-2011 19:17
#21
może kolega źle spisał a może ta ostatnia cyferka to metry są tak na bak to metry bo sprawdziłem u siebie więc za nic coś powiesz sprawdz
Edytowane przez mat199222 dnia 29-01-2011 19:18
Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 19:52
#22
sprawdź co napisałem... tam jest napisane, że może to być; i podałem liczbę z przecinkiem czyli metry-matematyka się kłania:P
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 20:08
#23
ok sorki myślałem że wpisałem przecinek muj stan licznkia to 16951,8 nie wpisałem poprostu przecinka każdemu może sie zdarzyć ??
Dodane przez luzik97 dnia 29-01-2011 20:18
#24
Pisze do kolegów po fachu bo mam dosyć tego że niektuży kumple sie śmieją z tego że mam skuter dobrej marki a chinol mnie wyprzedza a czy to możliwe żeby chinol " ventus " odblokowany full seria jechał 90km\h aż mi sie wierzyć niechce .
HELP z PRĘDKOŚCIĄ
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 29-01-2011 20:42
#25
nie mozliwe ze tyle jedzie. Najprawdopodobniej jedzie jakies 75km/h realne.
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 29-01-2011 21:34
#26
Możliwe...Widziałem takich chińczyków co pod 90 jeździli..ale to są motory na jeden sezon .. Silniki w [cenzura]u i dą po 2-3 tysiacach
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 29-01-2011 22:08
#27
ej ej ej. Mój były koliberek był najszybszy na wsi (ok 85 realne) cyl 80 i jazda. Przejechałem na nim ok 6000km az go w końcu sprzedałem. Tzn zamieniłem sie na katane. ale nie moge powiedzieć ze był zły bo ładnie jezdził.
Dodane przez kefir95_95 dnia 29-01-2011 22:45
#28
kumpel miał motobi wilgę III(raz u nas na forum była wystawiona) i miał jakiś cylek chiński niby miało być 80cc, ale w rzeczywistości było to 72cc...
z blokadą na wariu jechał serią 65km/h, a jak założył cylek to 72cc to tylko 70km/h, ale dużo w przyspieszenie poszło...Jakby ściągnął blokadę z waria to możliwe, że do 80km/h dobiłby... TERAZ KUPUJE AEROXA TYLKO POPRZEDNI WŁAŚCICIEL JESZCZE GO MALUJE, BO ZACZĄŁ ALE MUSI SPRZEDAĆ BO KASA PILNIE POTRZEBNA< CZY COŚ TAKIEGO:D AEROX 2003rok pomalowany i porobiony na cud-2000zł(do negocjacji):P
Dodane przez luzik97 dnia 30-01-2011 15:02
#29
aha kumpla chinol dy.....ma go z prędkością . to mu powiem żeby sie nie sadził z tą prędkością bo go własny skuter oszukuje . ferie są to bende musiał sie pobawić z tymi blokadami rozebrać suzi i sprawdzać wszystko co mi napisaliście chyba że są jeszcze jakieś blokady a jak odblokuje to zmienie przełożenia na odblokowane . jakie bendą najlepsze i niezbyt drogie .?????????????????????? i jakie są metody ich zakładania
Dodane przez kefir95_95 dnia 30-01-2011 16:09
#30
najlepsze i w miarę tanie to wtórna sr i pierwotna top racing(chyba, że nie masz jak sprasować to stage6), a najtańsze i w miarę dobre to wtórna i pierwotna od sr:)
Sposób wymiany masz w artykułach:) jeżeli masz całą przekładnie razem z koszyczkiem to nawet żadnego Ci artykułu nie potrzeba:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 30-01-2011 16:10
Dodane przez luzik97 dnia 30-01-2011 17:04
#31
z koszyczkiem czyli ??????????????
stage6 nietrzeba prasować a ile kosztują bo tak to je bym zakupił potem i łatwo je bym założył tylko co to ten koszyczek????????
Dodane przez kefir95_95 dnia 30-01-2011 19:32
#32
jak kupujesz przekładnie od sr'ki całą kompletną to masz tam te przełożenia i nie które są włożone do takiego koszyczka(popatrz na allegro:P) i jak masz taki koszyczek to potem wymieniasz razem z koszyczkiem co jest naprawdę żadną filozofią:P tylko wcześniej musisz ściągnąć sprzęgło z wałka:)
Dodane przez BERCIU dnia 30-01-2011 19:49
#33
luzik97 napisał/a:
z koszyczkiem czyli ??????????????
stage6 nietrzeba prasować a ile kosztują bo tak to je bym zakupił potem i łatwo je bym założył tylko co to ten koszyczek????????
mówiąc krócej koszyczek to obudowa przełożeń która jest przykręcana do kartera.
Dodane przez milosz99994 dnia 03-02-2011 16:33
#34
A wracając do chinola przeżywałem to samo :]
Wymienisz przekładnie to będziesz brał nie które tzr i nsr
Chinol pokazuje 20 a w katanie 5 km / h także nie przejmuj się katana będzie jechała 70 km/h to przejdziesz koło niego jak ścigaczem :]
Dodane przez luzik97 dnia 04-02-2011 14:36
#35
:-) ok bende musiał je wymienić zarz po wymianie cylka z tłokiem i krućcem ssącm bengo brał jak zechce .
Dodane przez luzik97 dnia 04-02-2011 14:39
#36
a mam pytanko temat o malowaniu szprejem felg czyśe opłaca to w dziale tuning optyczny musze rozpocząć ?????????????
Dodane przez Wojtek007 dnia 04-02-2011 17:50
#37
Tak jak chcesz malować felgi to z tym tematem to do działu optycznego.