Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: prędkosc v-max strasznie spadła po tuningu
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-01-2011 10:28
#1
witam mam pytanie ostatnio zakupiłem do mojej suzuki katana pare czescie mechanicznych takiech jak wariator polini z rolkami 4,5gr filtr stozkowy(nie wiem czy cos daje...) tłumik leo vince tt byłem przekonany ze moja katana bedzie miała rewleacyjne osiagi a tu v-mac mi spadł o 10 km/h a za to ma przyspieszenie jak h..u...j ;D co zrobic zeby miał z powrotem moj v-max? tylko nie chciał bym rezygnowac z tego przyspieszenia bo jest rewelacyjne ;D dzieki i pozdro dla wszytskich ;]
Dodane przez Dandusiek dnia 20-01-2011 10:33
#2
Kolego myślę że to kwestia rolek tylko i jedynie, masz prawdopodobnie zaciężkie, i może jeszcze trochę przez filtr bo dostaje zapewne za dużo powietrza.Jaki masz gaźnik ? i czy wymieniałeś dysze?
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 20-01-2011 10:36
#3
Regulacja!! Wymieniałeś sprężynę centralną albo sprężynki sprzęgła??
Dodane przez sssss80 dnia 20-01-2011 16:16
#4
Myślę że raczej rolki cięższe chociasz to musisz sam odróżnić bo jak ma niske obroty to lżejsze ale jak piłuje a ty czujesz że mógłby jeszcze szybciej przyśpieszyć gdyby tylko zmienić bieg to cięższe. Możesz na prubę sprawdzić serię rolki zapewne cięższe tylko nie zrażaj się mułem do 20 bo one są większe i to dlatego. Tuleja była taka sama w sporcie jak i seri(chodzi mi o długość)? Blokady zdjołeś z tłumika? Podaj grubość paska i daj sprężynę centralną ze 15-20 i dobrze jak byś dał spżynki bo byś miał ze startu kopa.
Edytowane przez sssss80 dnia 20-01-2011 16:19
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-01-2011 16:26
#5
dokładnie załóż czerwone sprężynki HEBO, chyba że wolisz słabsze to możesz założyć niebieskie...
ja mam czerwone i nie jeden pojazd na światłach wysiadał:P
Dodane przez sssss80 dnia 20-01-2011 16:32
#6
No nie wiem czy do takiego lajcikowego tuningu to czerwone dobre bo się będzie mu dzwon grzał i sprzęgło zużywało.
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-01-2011 16:36
#7
ja tak jeżdżę od połowy września i jeżdżę dużo(o ile nie ma śniegu), bo czasem nawet zrobię 100-120km dziennie i jakoś jeszcze nie zgrzałem, a wielkie [cenzura]o mam wsadzone do skuterka, bo tylko tyle co cylek, komin, sprężynki i centralka:)
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 20-01-2011 16:37
#8
Sprężynki nic tu nie pomogą. Musisz kombinować rolkami. A przede wszystkim rolki 4,5 sa dużo za lekkie do tego wariatora i tak jak sssss80 mówi wytnij brokady z tłumika przy kolanku i przy końcówce. Z tego co pamiętam tam są.
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 20-01-2011 16:44
#9
i do tego regulacja gaźnika..jak wymieniłeś filtr to powinna iść większa dysza..bądź zakryj troche ten filtr zalezy jaki kupiłes :) chyba że nic nie przerywa..ale i tak dysza powinna chyba być troszkę większa...do tego bawić się musisz rolkami :)
Dodane przez sssss80 dnia 20-01-2011 18:12
#10
Powiedz jaki filtr kupiłeś? Bo ogólnie to stożek do seri cylka to nie jest dobre za dobre rozwiązanie chyba że chodziło ci o dźwięk. Dyszę wsadź ze 60-65 a jak będzie za mała to przytkaj filtr, bo jak wsadzisz za dużą dyszę to on ci i tak wahy nie przepali a lać będziesz bez końca.
Dodane przez k4t4n4 dnia 21-01-2011 06:40
#11
przecież jest tłumik wymieniony na leo vince a on od nowości jest chyba odblokowany nie?
a co do spalania to noo macie racje pali jak szalona ;D nawet nie wiem czy z 6 litrów mi nie spali xD
Przekleństwa,PPP, błędy ort !
Edytowane przez Kamilksc dnia 21-01-2011 12:03
Dodane przez sssss80 dnia 21-01-2011 15:36
#12
Każdy tłumiki mający homologację powinien mieć blokadę Nie wiem czy Zwróciłeś na to uwagę przy zakładaniu czy wylot z cylka nie był pomniejszony? Ale dyszę już wymieniałeś, czy ci tak na seri dyszy pali??
Dodane przez k4t4n4 dnia 21-01-2011 19:46
#13
dyszy nie wymieniałem niestety nie zwróciłem uwagi ale postaram sie jutro sprawdzic ;]