Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: V-max

Dodane przez bastek434 dnia 07-01-2011 14:10
#1

Witam! Jestem na forum od niedawna i planuję "troszeczkę" podrasować moją Katankę. Mam zamiar założyć wariator Hebo Next Generation, przekładnię wtórną Polini i pierwotną Top Racing, filtr Stage6 Double Layer oraz gasbox BGM. Moje pytanie: ile wyciśnie mi Katanka na tym setupie na seryjnym cylku?
(Do tej pory nic nie było przy niej robione więc wszystkie części są oryginalne)

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 14:15
#2

Jeżeli teraz leci ci 60 to jak by ci sie udało skombinować ta wtórną Polini to myślę ze jakieś 100 by dało rade. gas boxa nie kupuj bo ja w katanie miałem malossi (najlepszy ze wszystkich) i totalnie nic mi nie dał więc dałem go bratu. Jak byś nie założył tych polini to jakies 85-9 może by poszedł. zalezy jeszcze jakie rolki wsadzisz.

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 14:16

Dodane przez bastek434 dnia 07-01-2011 14:29
#3

Aha czyli gasbox'a nie..... Chciałem go kupić, bo jak wywaliłem zawirowacz spalin do ma teraz takiego "muła" w przyspieszeniu i słyszałem, że to pomaga, a odpowiednia regulacja i ten filtr zniwelują jakoś tego "muła"?

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 14:34
#4

A ty masz katane w ogóle? przecież w katanach nie było zawirowywaczów. Tak regulacja napewno pomoże a ten filtr do serii to tyle pomaga co i nic

Dodane przez bastek434 dnia 07-01-2011 14:41
#5

Sorry, ale chyba wiem czym jeżdżę :/ No ok, ale przy tym setupie to filtr chyba coś da nie? A i jeszcze coś czy do takiego zestawu warto dokupić coś jeszcze?

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 14:55
#6

No może coś da. może... Ale do tego filtra większa dysze musisz dac. Zamiast gas boxa na to konto dozbieraj kasy i kup sprzęgło TEC Evo Racing.

Dodane przez kefir95_95 dnia 07-01-2011 14:57
#7

wydech jakiś porządny...
LeoVince RR, albo Yazuni Z, chyba że nie masz tyle kasy to kup LeoVince ZX:)
nie kupuj czasem Tecnigasa Next R...lepszy od niego jest ZX...chyba że jak coś to możesz Tecnigasa RSII:)

a takie dziury w przyspieszeniu załatasz centralką:)
kupując pierwotne top racing, lepiej jest kupić malossi... dołożysz to 100zł a nie tracisz na mocy:)

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 15:08
#8

kefir weź ty sie lepiej nie odzywaj. to że ty masz RR to nie znaczy ze juz każdy musi mieć i za przeproszeniem sie tak z nim srasz! Malossi pierwotna da mu może z 5 km/h a Top Racinga da ok 10 i ja Top Racinga na seryjne części zakładałem i przyspieszenie pogorszyło sie prawie nieodczuwalnie. Można to pogorszenie przyspieszenia zredukować rolkami i centralną lub tez dyszą. Druga sprawa to RSII jest za mocny na seryjny cylinder! Do mojego POWER FORCE mówią ze jest za mocny a co dopiero do seryjki.

Dodane przez bastek434 dnia 07-01-2011 15:24
#9

Centralką? Mowa o sprężynkach centralnych? Jakie najlepiej? A to sprzęgło to mówicie Tec Evo Racing, a co z Naraku Sport które lepsze?

Dodane przez Dandusiek dnia 07-01-2011 15:52
#10

Mowa o sprężynie centralnej czyli dociskowej. Ktoś z modów miał Tec Evo Rancing i bardzo chwalił.

Dodane przez Aroni dnia 07-01-2011 16:07
#11

Po chu.. mu sportowe sprzęgło praktycznie na serii? Kolego nie za dobrze się zabierasz za ten tuning...Te wario możesz kupić, przełożenia mogą być i te polini jak masz kase, aledo seryjnych sprzętów i do sportów nie warto wkładać lepszych przełożeń niż pierwotne Topa i wtórne SR. Ten filtr i gasboxa to sobie podaruj. W zamian kup jakiś wydech, i jak Cię stać to gaźnik lepszy. Potem to dobrze wszystko wyreguluj: rolki, centralka, sprzęgłówki i gaźnik, i będziesz miał nieżły sprzęt;]

Dodane przez cacek14 dnia 07-01-2011 16:10
#12

O mój boże co tu sie dzieje..... :D
Ja mam yasuni R przy cylku i co robi sie coś nie!!! I po co takie bzdety że za mocny!!!
A tak nawiasem identyczną masz katane jak ja ;P
Ale przełożenia masz zablokowane sprwadzałeś?
Wario polece ci polini do nich :P
Sprzęgło Tec jak najbardziej.
Gaźnik jak chcesz już maxa z katanki a nie dysze itd.... .
a przełożenie to jak tam chcesz
Docisk metrakita +22.
Zamiast tych przełożeń zakup se wydech lepiej na tym wyjdziesz :P

Dodane przez kefir95_95 dnia 07-01-2011 16:18
#13

kefir weź ty sie lepiej nie odzywaj. to że ty masz RR to nie znaczy ze juz każdy musi mieć i za przeproszeniem sie tak z nim srasz!

i to sobie powinieneś wlepić pkt za spam i ortografię!!!
zauważ, że ja poleciłem kilka wydechów...nie tylko rr...
rr'kę tylko wymieniłem i napisałem, żeby nie kupował tecnigasa next r, bo lepszy już jest od niego zx...
a poza tym ja cię nie gryzę, żebyś [cenzura] już mi do gardła skakał...
Nie powinieneś być moderatorem!!!
Za spam? widzisz tam jakieś spamowanie? Jak pomagałem koledze to i napisałem co myślę. i jeszcze powiedz mi gdzie tam błędy ortograficzne widzisz?

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 07-01-2011 19:42

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 07-01-2011 16:31
#14

Na początek to kup wariator Polini,Malossi lub Hebo. I wydech oczywiście. I regulacja zestawu. Rolki,sprężynki sprzęgła i centralka.

Dodane przez bastek434 dnia 08-01-2011 14:02
#15

Aroni napisał/a:
Potem to dobrze wszystko wyreguluj: rolki, centralka, sprzęgłówki i gaźnik, i będziesz miał nieżły sprzęt;]
No ok centralka: http://www.sklep....2940_12975
Gaźnik: http://skutercent...cts_id=494
A rolki i sprzęgłówki jakie najlepiej przy sprzęgle Tec Evo Racing?
Będzie to wszystko w miare pasować czy może coś innego?
A i jeszcze coś przekładnia wtórna: http://sklep.miel...d40e7a9645 Będzie pasować do Katanki?

URL!/ Chemperr_Katana

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 08-01-2011 14:09

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-01-2011 14:31
#16

rolki najlepiej polini:)

Dodane przez bastek434 dnia 08-01-2011 14:34
#17

Ok ok , ale jaka gramatura? Cięższe czy lżejsze?

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-01-2011 14:39
#18

a to już musisz regulować, tzn. sprawdzać na której katana lepiej "chodzi":)
przy sportowym wariatorze dobrej firmy, po dobrej regulacji powinieneś odczuć jakieś 15km/h więcej i więcej mocy:)

Dodane przez bastek434 dnia 08-01-2011 15:02
#19

Dobra to już myślę, że wiem w mniej więcej jakim kierunku iść. Czyli:
-Wariator Hebo Next Generation
-Gaźnik AMAL 17,5 mm
-Przekładnia wtórna Polini 14/40
-Przekładnia pierwotna Top Racing 16/49
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Sprężyna dociskowa Malossi czerwona
Czy to wszystko przy reszcie części seryjnych i odpowiedniej regulacji pozwoli na rozpędzenie mojej Katanki do około 90-100 km/h?

Edytowane przez bastek434 dnia 08-01-2011 15:28

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-01-2011 15:38
#20

jeśli dobrze wyregulujesz wario rolkami, to powinien na samym wario lecieć spokojnie 85km/h, a jak jeszcze masz gazior i lepsze przełożenia to 90km/h poleci Ci na 100%, a nie zdziwię się jak do 100km/h dobije:)

Dodane przez bastek434 dnia 08-01-2011 15:43
#21

Dobra o to mi chodziło :)
A do zamknięcia licznika co jeszcze było by potrzebne?
Licznik mam do 120 :D

Edytowane przez bastek434 dnia 08-01-2011 15:45

Dodane przez cacek14 dnia 08-01-2011 15:51
#22

Cylinder ponad 20koni :D Wydech rzędu Yasuni C16 gazior 19mm itd... wał wzmacniany :P
A tak nawiasem jak na tych wszystkich częściach polecisz z 90m/h to bedzie dobrze. :P

Dodane przez suzun dnia 08-01-2011 16:06
#23

@bastek434 nigdy w życiu nie polecisz 100 na seryjnym cylku. Przy sportowej 50cc było by cięzko. Cylek to jakiś Hebo Manston 70cc wydech z yasuni gazior 19 albo 21 wał TR i inne ważne rzeczy:P i wtedy śmiało możesz wyciskać 120 ;D

Edytowane przez suzun dnia 08-01-2011 16:07

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 08-01-2011 17:27
#24

na takich rzeczach to by wycisnął ponad i to dużo ponad 120..na Hebo Manstonie..
Może z Race by wyciągnął te 110-120..
Ale kup jakiś lepszy cyl i wał ..jeżeli pieniądze są :)
sorry za off Suzun wracasz? Dawno Cię tutaj chyba nie było?? :)

Dodane przez suzun dnia 09-01-2011 10:37
#25

(off) ohoho ktoś o mnie pamiętał jak miło xD

dokładnie przy wymianie na lepszy cyl musisz koniecznie wymienić wał :P

Edytowane przez suzun dnia 09-01-2011 10:37

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 14:59
#26

Wtedy wał na pewno, bo seryjny nie wytrzyma to wiem ;p

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 09-01-2011 19:58
#27

Nie spamujcie tu tylko rozmawiajcie na temat bo zamknę tego posta!

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 09-01-2011 20:30
#28

a co tu nie na temat??..
To że przywitałem Suzun-a ??
A o wale to raczej na temat bo to jest ważne przy tuningu klasy Race itd ..
NIe rozumiem ironii.. :/
no a Powiedz bastek ile masz siana na wydanie? czy pieniądze roli nie graja ?? ^^^

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 20:34
#29

Z sianem to w granicach zdrowego rozsądku ;)

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 09-01-2011 20:41
#30

hehe :) no bo wiesz tak jakbyś się postarał coś więcej to możesz ładną katanę zrobić :P a od strony optyki coś robisz? ?

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 20:44
#31

-nakładka osłony wentylatora REVO (carbon)
-filtr paliwa (carbon)
-końcówki kierownicy BGM (carbon)
-stopka boczna IGM (czarna)
-dźwignie hamulca AXWIN (carbon)
-maneteki REVO FLAME (czerwone)
-kickstarter BGM (carbon)
-dokupić spojler od WR-ki lub nowy BCD + led (najlepiej czarny)
-fajka zapłonowa świecąca
-klakson najlepiej od Audi (tego to prawie nie słychać)
-więcej neonów (czerwone)
-dioda w lampie tzw. postojówka oczywiście czerowna
-siatki we wlotach powietrza (czarne)
-lotka bagażnika (carbon)
-wygładzenie tyłu
-bad look
-awaryjki
-polerka rentów felg albo całych ;p

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-01-2011 20:50
#32

;p w granicach zdrowego rozsądku to jakieś 2000-2500 xD Może więcej co?;p

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 20:51
#33

do 2000 max więcej nie uzbieram jak na razie....

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 09-01-2011 21:14
#34

no to na taki Sport poziom na pewno starczy za 2tysiaki nie zamkniesz licznnika :P jak jeszcze chcesz optykę zmienić..ale to raczej grosze z tego co widzę ;P ;) a BMX nie chcesz kiery?

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 21:21
#35

nie nie chce bo mi sie kiery bmx nie podobaja w skuterach

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 09-01-2011 21:36
#36

no :P
Ale za 2tysiaki to kupisz cylek sporta więc tą "stówkę" dobijesz :) spokojnie :)

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 21:42
#37

no niby tak ale cylek to ostatnia rzecz jaką chce zmienić.... na razie chce wycisnąć max z serii :D

Dodane przez Kamilksc dnia 09-01-2011 21:55
#38

powiem co tak świecącej fajki nie zakładaj bo nie idzie przez nią tyle prądy co powinno i w dodatku nie będzie jej widać :D

Dodane przez bastek434 dnia 09-01-2011 22:01
#39

to mówisz żeby zostawić to tak jak jest? skoro jej nie widać to jaki sens ją produkować?


Dodane przez sssss80 dnia 10-01-2011 17:59
#40

Fajki nie widać bo katana ma świecę za plastikami. Co do przełorzen to ci w innym temacie napisałem. Wał sobie daruj cyla kup jakiegoś sporta 70 za to. W ogule to proponuje urzywane cześci bo 3x tyle zrobisz. W ogule to weź jeszcze raz napisz co zamierzasz konkretnie robić z mechaniki to pomyślimy o regulacji itp.