Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Duże spalanie przy serii
Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 18:43
#1
Witam mam ktanke z 97 r i wszystko jest ok ale mam problem ze spalaniem pali około 6L na 100km chciał bym to jakoś to zmniejszyć do 4l podniosłem iglice i mało to dało .Katana jest full seria oprócz tłumika jakiś no name ale przypomina sportowy .Co zrobić by mniej paliła ????
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-01-2011 18:52
#2
Regulacja gaźnika. A może za bardzo odkręcasz manetkę:D
Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 18:56
#3
He he od czasu do czasu dam jej trochę w kichę ale na całej mancie leci tylko 60 dych.
Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:23
#4
aaaa i wszystko jasne:P
jak Ci leci 60km/h to albo masz po cylku i chlipie ile wlezie, albo masz blokowane przełożenia, bo gdzieś słyszałem że blokada na nich polega na tym że po prostu koło się ciężej kręci, a wiadome że jak się koło ciężej kręci to silnik się bardziej męczy i przez co więcej pali:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:30
Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 19:30
#5
No przełożenia są blokowane ale cylek jest chyba ok bo na kolo idzie bez problemu i ma siłę.
Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:31
#6
aaa no jak przełożenia są blokowane to cylek będzie dobry, ale przez właśnie tą blokadę więcej pali...
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-01-2011 19:38
#7
CO?? co Ty gadasz?? Koła się ciężej kręcą?? Wiesz wogule na czym polega blokada na przełożeniach?
Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:40
#8
jak wcześniej pisałem
bo gdzieś słyszałem
i to nie wiem czy czasami nie od kogoś z tego forum:)
Dodane przez suzuki176 dnia 03-01-2011 20:07
#9
polega na tym że mniej musi się obkręcić dzwon obrotów żeby koło cały obruciło
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 03-01-2011 22:34
#10
Kefir nie głoś więc pierdół i nie wprowadzaj w błąd. Suzuki ma racje. I jak nie wiesz dokładnie to nie pisz. A co do tematu to spróbuj założyć cięższe rolki żeby silnik nie pracował na takich wysokich obrotach
Dodane przez Aroni dnia 03-01-2011 23:12
#11
To wszystko nie ma dużego znaczenia. Mówisz że podniosłeś iglicę? Ja bym ją opuścił... Rolki mu raczej nie pomogą. Jedyną radą jest tu czyszczenie i porządna regulacja gaźnika.
Dodane przez cacek14 dnia 04-01-2011 13:19
#12
Tak samo potwierdzę i głupot nie słuchać
Iglica na sam duł regulacja porządna no i czyszczenia jak sie nie robiło filtra też :P wszystko przedmuchać sprężarą nie to ustami nawet :P
Dodane przez sssss80 dnia 04-01-2011 14:20
#13
Tak jak wyżej a poza tym jak ci skuter leci 60 to jeździj normalnie w granicach 50 i zobaczysz jak ci spalanie spadnie.
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 04-01-2011 15:01
#14
Wydaje mi się ze temat jest wyjaśniony. Zamykam