Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Duże spalanie przy serii

Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 18:43
#1

Witam mam ktanke z 97 r i wszystko jest ok ale mam problem ze spalaniem pali około 6L na 100km chciał bym to jakoś to zmniejszyć do 4l podniosłem iglice i mało to dało .Katana jest full seria oprócz tłumika jakiś no name ale przypomina sportowy .Co zrobić by mniej paliła ????

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-01-2011 18:52
#2

Regulacja gaźnika. A może za bardzo odkręcasz manetkę:D

Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 18:56
#3

He he od czasu do czasu dam jej trochę w kichę ale na całej mancie leci tylko 60 dych.

Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:23
#4

aaaa i wszystko jasne:P
jak Ci leci 60km/h to albo masz po cylku i chlipie ile wlezie, albo masz blokowane przełożenia, bo gdzieś słyszałem że blokada na nich polega na tym że po prostu koło się ciężej kręci, a wiadome że jak się koło ciężej kręci to silnik się bardziej męczy i przez co więcej pali:)

Edytowane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:30

Dodane przez ARABIK dnia 03-01-2011 19:30
#5

No przełożenia są blokowane ale cylek jest chyba ok bo na kolo idzie bez problemu i ma siłę.

Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:31
#6

aaa no jak przełożenia są blokowane to cylek będzie dobry, ale przez właśnie tą blokadę więcej pali...

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-01-2011 19:38
#7

CO?? co Ty gadasz?? Koła się ciężej kręcą?? Wiesz wogule na czym polega blokada na przełożeniach?

Dodane przez kefir95_95 dnia 03-01-2011 19:40
#8

jak wcześniej pisałem
bo gdzieś słyszałem
i to nie wiem czy czasami nie od kogoś z tego forum:)

Dodane przez suzuki176 dnia 03-01-2011 20:07
#9

polega na tym że mniej musi się obkręcić dzwon obrotów żeby koło cały obruciło

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 03-01-2011 22:34
#10

Kefir nie głoś więc pierdół i nie wprowadzaj w błąd. Suzuki ma racje. I jak nie wiesz dokładnie to nie pisz. A co do tematu to spróbuj założyć cięższe rolki żeby silnik nie pracował na takich wysokich obrotach

Dodane przez Aroni dnia 03-01-2011 23:12
#11

To wszystko nie ma dużego znaczenia. Mówisz że podniosłeś iglicę? Ja bym ją opuścił... Rolki mu raczej nie pomogą. Jedyną radą jest tu czyszczenie i porządna regulacja gaźnika.

Dodane przez cacek14 dnia 04-01-2011 13:19
#12

Tak samo potwierdzę i głupot nie słuchać
Iglica na sam duł regulacja porządna no i czyszczenia jak sie nie robiło filtra też :P wszystko przedmuchać sprężarą nie to ustami nawet :P

Dodane przez sssss80 dnia 04-01-2011 14:20
#13

Tak jak wyżej a poza tym jak ci skuter leci 60 to jeździj normalnie w granicach 50 i zobaczysz jak ci spalanie spadnie.

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 04-01-2011 15:01
#14

Wydaje mi się ze temat jest wyjaśniony. Zamykam