Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: SPRZEGLO

Dodane przez pawel_053 dnia 14-10-2007 15:46
#1

CHLOPAKI KIEDYS ROZKRECILEM TROCHE KATANE I TAM GDZIE JEST SPRZEGLO SA TAKIE DWA TALERZE KTORE SIE OBKRECAJA I BLOKUJA W PEWNYM MOMECIE U MNIE TEJ BLOKADY NIE MA I MAM TYLKO ZMIENIONY TLUMIK I LECI MI 100KM/H TYLKO SIE NIE SMIEJCIE BEZ KITU TYLE LECI JAK BUM CYK CYK TERAZ KUPILEM NOWY CYLEK 70 MAM NADZIEJE ZE ZAMKNIE LICZNIK PRZEPRASZAM ZA PISMO ALE BRAK POLSKICH ZNAKOW

Dodane przez wander dnia 14-10-2007 15:50
#2

a możesz zrobić fotkę tego miejsca co niby jest ta blokada(której ty nie masz)

Dodane przez pawel_053 dnia 14-10-2007 15:56
#3

POSTARAM SIE

Dodane przez CzopAss dnia 14-10-2007 17:13
#4

Ale co chcesz wiedzieć i po co ten temat nie wiem za bardzo o którą blokade Ci chodzi ale się domyślam w sumie to i tak tależ zatrzyma się tylko będzie latać i pasek też więc koniecznie powinieneś to mieć...

Dodane przez BoniuBOSS dnia 14-10-2007 21:40
#5

Jeśli talerze Ci się nie blokują to znaczy że są uszkodzone. Jak chcesz to mam na sprzedaż w idealnym stanie.

Dodane przez Milosz dnia 27-10-2007 19:52
#6

Nie dziwie się że Twoja katana tyle leci. Moja bez żadnej tuny 95 B)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-10-2007 21:43
#7

Na pewno macie wersje nie blokowaną na przekładniach albo ktoś przed wami je już wymienił bo seryjna Katana z zablokowanymi przekładniami bez tuna tyle nie poleci.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 10:14
#8

bez żadnego tuna napewno nie!! ale z lekkim tunem i bez wymiany przełożeń to tak.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 11:40
#9

@Wander a co rozumiesz pod pojęciem lekki tun?

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 15:34
#10

np. sam wydech lub sam cylek, tun którego cena nie przekroczyła np 500zł.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 16:58
#11

Samego cylka do serii się raczej nie kupuje jak już to zaczynamy od wydechu i wariatora. Tobie licznikowo tylko po wymianie wydechu leci 95 km/h? Mierzyłeś tą prędkość z jakimś autem albo większym motorem?

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 17:21
#12

mierzyłem z samochodem i tyle pokazuje:D Ja osobiście tez bym nie założył na początek cylka ale zdarzają sie tacy ludzie co od tego zaczynają;)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 17:50
#13

Aż nie chce mi się wierzyć w ten v-max bo mam taką samą Katane co Ty i po wymianie wydechu i wariatora leciała mi tylko 85 km/h. Co przerobiłeś w tym wario że masz taki v-max?

Dodane przez Milosz dnia 28-10-2007 18:42
#14

Mam katane lc z 98 roku... i gaźnik jest chyba zmieniony... mam stożek załozony... a dokładnie to rozwinełem nim setke z górki a obok mnie jechał kolega na Gilerze Stalker... no ale podobno te liczniki przekłamują...:p

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 19:07
#15

Z górki to wiesz, liczy się prędkość osiągnięta na płaskim terenie.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 19:36
#16

w wariatorze to ja skróciłem metalowy szpień tak aby pasek wchodził jak najwyżej przy czym nie spadał z waria. rolki przy tym tak dobrałem(sam je wyważałem) aby jak najlepiej przyśpieszał i udawało się paskowi na te max wysokość wchodzić i przy tym aby wydech działał jak w najmocniejszych obrotach:P
trochę to skomplikowane ale mi sie udało:D

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 19:39
#17

Nom dużo "nie pewnej roboty" bo nigdy nie wiadomo czy jak to skrócimy to wariator będzie działał poprawnie tzn. czy uda nam się to wszystko potem wyregulować i osiągnąć pożądany efekt.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 19:55
#18

mi się udało i jest ok. i jest pożądany efekt:D a jak nam sie nie uda to można zawsze podkładki podłożyć tak aby zwiększyć długość szpienia:P

Edytowane przez wander dnia 28-10-2007 19:56

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 20:17
#19

Niby tak ale... :P

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 20:20
#20

ale....??????????B)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 20:43
#21

Nom zawsze jest to "ale" Tobie się udało bo masz seryjny cylinder i masz szerokie pasmo tych" najlepszych obrotów" a jeśli masz już cylinder klasy Racing to sprawa się komplikuje bo pasmo się zwęża i trudno jest normalnie wyregulować a co dopiero po takich przeróbkach wariatora.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 20:50
#22

no bardzo możliwe. nie będę się wypowiadać że tak lub nie bo nie posiadam ani nie posiadałem cylka klasy racing i nie wiem jak to jest. wiem że osiągnąłem dużo tylko wymiana wydechu, a niektórzy nie mogą osiągnąć tego wydechem, cylkem i niewiadomo czym bo zwalają na to ze przełożenia mają zablokowane. Uważam że wystarcza trochę własnej inwencji i można sporo osiągnąć za nieduże pieniądze:D