Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: HELP!!! - PILNE!!!
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 18:47
#1
A więc tak...
Przed chwilą przywiózł mnie kumpel do domu(moja katana została u niego)...
Pojechałem z nim na kalwarię jakieś 20 min drogi...
Na miejscu coś zaczęło syczeć, myślałem że to dlatego że chłodzony cieczą i że go chłodzi czy coś...
Wróciłem i poszedłem do niego na dwie godzinki...Potem poszliśmy sobie pojeździć patrzę a z pełnego baku stało się pół co dziwne bo nie było więcej jak 40 km zrobione na tym baku...:(
Ale to jeszcze nic odjechaliśmy ze 2 km a tu się ostro kopci ze silnika...Skuter zaczął tracić moc, aż całkiem zgasnął...Próbowałem odpalać, ale to nic nie dało kompresja chyba jest bo czułem opór pod nogą...Ale za każdym kopnięciem strasznie zaczęło śmierdzieć ze silnika...PLISSSS nie wiem co robić...:(
Katana na blokadach(chyba bo v~max to 55km/h)
PS. Dzisiaj przyszedł do mnie wydech LeoVince RR, który miałem jutro zakładać, no ale teraz to w garażu leży ten wydech a skutera nie ma:(
Kumpel ma jeszcze jutro rano spróbować go odpalić:(
Edytowane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 18:54
Dodane przez cacek14 dnia 19-11-2010 19:03
#2
Jeżeli miałeś opór tak jak ja ^^ kiedyś. To mi sie zatarła. Z tym paliwem miałem podobnie ;)
Rozkręćcie cylinder i zobaczcie co i jak.
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:06
#3
Znaczy nie, że opór, bo przedtem to odbijała tak ledwo kopka, że trzeba było Ją nogą podciągać do góry, a teraz to sama odbija bez niczego:(
Zobaczę jutro ma kumpel rano próbować odpalić, chociaż jak jest zimny to tylko ja umiem go odpalić, no ale jak go nie odpali to biorę z ojcem linkę i jadę po niego...:(
Dodane przez Wojtek007 dnia 19-11-2010 19:09
#4
Ciekawe , nie wiem jak ci pomóc na pewno coś poważnego , weź suke do siebie i zobacz. Mówisz że kopciło Ci się ze silnika to może się przegrzał?
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:13
#5
To mnie zdziwiło, bo siedzenie odkręciłem no i postał z 30-45min i przestało się kopcić, ale wgl. nie chce odpalić:(
A przegrzać to wątpię, żeby się przegrzał jak na blokadach jest(niestety)...:(
Jedyne co to mi szkoda bo ledwo co kasę za wydech dałem:(
Edytowane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:17
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:20
#6
I jeszcze go nie założyłem...:(
Dzisiaj wydech przyszedł i miałem go zakładać, tak samo jak sprężynę dociskową METRAKITA +22% i sprężynki sprzęgła HEBO czerwone, ale z tego co widzę to będę musiał odstawić skuter na bok i zbierać kasę na cylinder, bo jak już zmieniać to na coś porządnego typu airsal 50cc sport, myślałem nad 70cc, bo jest mniejszy nacisk na wał, ale tata jest trochę surowy i się nie zgodzi...:(
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:46
#7
Sory za spam, ale jestem tak wkurzony, że nie mam siły na edycję a kumpel mówi, że teraz kopek przestał całkiem odbijać tak jakby nie miał kompresji:(
Dodane przez doberman321 dnia 19-11-2010 19:56
#8
może nie miałeś płynu w chłodnicy i przez to ci się przegrzał cyl i zatarł się ...z tego wynika ;/
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 19:59
#9
Znaczy płyn jest (znaczy woda bo płyn mi się wylał ostatnio i tak chwilowo wlałem)...
Jak potrząsam skuterem to słychać coś w zbiorniczku no i kontrolka nie świeciła to powinien być...
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 21:27
#10
Tata mówi, że mogło uszczelkę pod głowicą wydmuchać i to dlatego;(
Nie wiem co o tym myśleć...Skuter jutro przywiozę mam nadzieję, że to nic poważnego...A to, że kopciło się to nie tak delikatnie tylko ostro takie aż kłęby szarego dymu leciały z wlotów powietrza z pod siedzenia, skąd się tylko dało...
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 19-11-2010 21:31
#11
Kolego wiem jak się czujesz :(
Edytowane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 12:48
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-11-2010 21:43
#12
Aha mój też niby blokowany, ale kurde też się kopci ma wysokie obroty jak na prędkość 55km/h i jeszcze bierze mnie na stracie chiński cztero-suw i co najlepsze pod nie które górki wychodzi z prędkością ledwo 30-35km/h, gdzie jak go kupiłem to wynosiło 45km/h...:(
Nie wiem co to może być, ale myślę że jak to zrobię to już będę długo jeździł:)
Najgorsze jest to, że w garażu leży LeoVince RR a ja nie mam go na czym wyprubować:(
Dodane przez mati23 dnia 19-11-2010 22:24
#13
Co Wy mu to wypisujecie.
Sprawdź kompresje i od razu będzie wiadomo czy wina cylka czy nie.
Dodane przez Rosiu933 dnia 19-11-2010 22:34
#14
a masz jakas usczelke na laczeniu tlumika z cylkiem moze osiadl olej albo cos i sie kopcilo ja tak mialem ze sie kopcilo bo lipna usczelka
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 08:36
#15
A jak można tą kompresję sprawdzić?
A to, że się kopciło z wydechu to zawsze się kopciło i uszczelki nie mam...
A wczoraj to się z silnika kopciło(szły takie kłęby ostrego szarego dymu przez wloty powietrza, z pod ramy, z pod siedzenia) nie z wydechu i kopka nie odbija, odpalić go nie mogę i coś koło 10.00 jadę po niego i jak nic z wierzchu pod siedzeniem nie wynajdę to wyciągam silnik i próbuję patrzeć na cylek(bo jak kupowałem to gościu mówił, że skuter zablokowany i jedzie 55km/h tylko że ostatnimi czasy stracił dużo mocy jest mulisty i nie jedzie więcej jak 50km/h, a tłumik oryginał spawany a wątpię, żeby ktoś ściągał blokadę tylko z wydechu):(
Dodane przez Rosiu933 dnia 20-11-2010 10:04
#16
wkladasz palec w mijesce swiecy i jak ktos kopnie to musi mocno zassac ze az ci palca bedzie wciagac tylko mocno nie llekko bo jak lekko wciagnie to slaba komprecha
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 10:54
#17
Aha to sprawdzę później bo ojciec do roboty jedzie, a z tego co wypatrzyłem to wężyk przy zaworze membranowym wgl nie trzyma i paliwo się lało i cały silnik był mokry(przez to się pewnie kopciło i paliwa szybko ubyło)...
Potem gaźnik wyczyszczę i przykręcę bo na razie jest wyciągnięty i zobaczę co i jak:)
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 11:11
#18
A czy jak nie jedzie więcej jak 55km/h a z porządnej góry nie więcej jak 65km/h tylko że tłok mocno pod plastikami harata to znaczy że jest blokowany na przełożeniach(czy może tak skuter zablokować żeby miał takie wysokie obroty i jechał tak wolno?)I nie ma żadnej innej blokady czy może być np. na wario, żeby nie wrzucał kolejnego biegu(słyszałem że tak to działa i że jeszcze sprawia że pasek się bardzo ślizga przez co ma muła na starcie)...
Dodane przez mati23 dnia 20-11-2010 11:31
#19
Jak masz v-max 55km/h z górki to masz blokadę na wariatorze.
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 11:43
#20
aha znaczy na prostej 55km/h z górki 65km/h a to dzięki:)
Dodane przez mati23 dnia 20-11-2010 11:55
#21
kefir95_95 napisał/a:
aha znaczy na prostej 55km/h z górki 65km/h a to dzięki:)
Czyli z górki masz 65km/h ? Skoro tyle się rozpędza z górki to nie masz blokady na wariatorze, jeśli było by to 55km/h to wtedy tak.
Zaprowadź skuter do pobliskich mechaników i powiedź żeby sprawdzili kompresję.
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 11:59
#22
Tylko, że trochę daleko do mechaników a z góry jest 65km/h ale tłok strasznie się tłucze tak jakby miał przełożenia bloknięte:(
Bo podobno ma blokady ale wydech spawany także nie wiem:(
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 12:33
#23
koledzy a mi katana na liczniku pokazuje w-max 55km/h a na liczniku mojego taty w vw golfie pokazuje 80km/h i na gpsie też to raczej na wario nie mam blokady tylko licznik albo slimaki sa zdupczone ? co nie ?
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 16:23
#24
cacek14 miał rację....
Kilka porządnych rys na cylindrze tłoku i pierścieniach...:(
I nie wiem co polecacie zrobić szlif na tłoku VERTEXA(cylinder na blokadach), czy kupić AIRSALA 50cc bo na 70cc to tata się nie zgodzi...
Proszę o odpowiedzi:)
PS. zależy mi na osiągach:)
Kolego wiem że jesteś nowy ale bez przesady z PPP nie umiesz edytować poprzedniego postu >?<
Edytowane przez Kamilksc dnia 20-11-2010 16:56
Dodane przez Kamilksc dnia 20-11-2010 16:55
#25
Ja bym na twoim miejscu zrobił szlifa i Tłoka Vertexa lub meteora :) Airlas jest Mocy ale jak cię zatrze to już po Cylindrze , nie nadaje się do szlifu, gdyż jest aluminiowy
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 17:12
#26
dokładnie :) jak się zatrze to masz po cylu , a dlaczego tata ma się nie zgodzić na 70? jak chcesz 50 to kup Metrakit są zeliwne i zrobisz szlif jak coś, i z tego co wiem sa bardzo dobre :)
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:15
#27
Kurde nie aktualne bo zamówiłem właśnie TEC HQ 50cc:)
Myślę, że dłużej wytrzyma jak oryginał:)
Ale i tak dzięki:)
Jak przyjdzie cyl i go zamontuję to napiszę co i jak:)
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 17:18
#28
Kolego cylki teca nie są za dobre :( a za jaką cenę jak można wiedzieć ?
za 192,88zł to dobry wybór :) bo za met byś musiał dac z 500zł za 50ccm
Edytowane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 17:19
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:20
#29
dokładnie tyle bo na mielochu:P, ale tyle to można zaryzykować:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:21
Dodane przez mati23 dnia 20-11-2010 17:20
#30
TEC HQ 50cc cienkie są, trzeba było kupić coś innego.
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:23
#31
znaczy mati23 co innego miałem zrobić jak spłukany jestem bo we środę zamówiłem wydech LeoVince RR dzisiaj go miałem zakładać, ale wczoraj mi cylek padł...
Chciałem kupić AIRSALA, ale że koledzy wyżej mi odradzili i kasy nie miałem to stwierdziłem że warto zaryzykować:)
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 20-11-2010 17:24
#32
mati ja na jego miescu bym też zrobił najtańszym kosztem tylko żeby jeździł , chociaż mogłeś wziąć cos lepszego :( no nic :) ale napewno będzie jeździł i osiągi będą przybliżone do dotychczasowych
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:46
#33
znaczy miałem możliwości do 250, ale na mielochu i na allegro nic nie znalazłem:(
Chociaż osiągi też będą lepsze, bo ja mam swój cylek blokowany a ten już blokady nie ma:)
Zamówiłem od razu dyszę główną 65 myślę, że starczy:)
to zostaną mi blokady na krućcu(chociaż przy 50cc podobno nic nie daje) i na przełożeniach ( na wario to nie wiem bo dzisiaj odkręciłem tą blachę styłu wariatora a tej objemki nie widziałem)...
Ta czarna objemka z ząbkami to blokada?:
http://w190.wrzut...q/dsc03325
http://w190.wrzut...E/dsc03326
Sory za jakość ale robione telefonem z pośpiechu:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 20-11-2010 17:55
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 09:06
#34
LUDZIE POMÓŻCIE, bo jutro mogę jeszcze odkręcić pokrywę od przekładni i to zrobić, bo i tak muszę odkręcić wariator, żeby ściągnąć sprzęgło bo muszę zmienić sprężynki i centralkę na standard bo będę musiał docierać...
Edytowane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 09:34
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 10:17
#35
f5
Dodane przez mati23 dnia 21-11-2010 11:13
#36
O jaką czarną obiemkę Ci chodzi ?
Ta blaszka na wariatorze to żadna blokada, po prostu zrobili ją aby roleczki nie wypadały :P
Dodane przez matjag556 dnia 21-11-2010 11:17
#37
Blokada na wariatorze wygląda tak:
Taka mała tulejka.
Myśle że pomogłem.
Edytowane przez matjag556 dnia 21-11-2010 11:18
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 11:20
#38
kur** a ta blacha z tyłu przykręcona na 3 śruby? bo ja ją odkręciłem, a tej tulejki już nie było...:(
Dodane przez mati23 dnia 21-11-2010 11:27
#39
kefir95_95 napisał/a:
kur** a ta blacha z tyłu przykręcona na 3 śruby? bo ja ją odkręciłem, a tej tulejki już nie było...:(
Czyli blokady na wariatorze nie miałeś skoro pierścienia nie było.
A ta blaszka na 3 śruby to przeczytaj wyżej co napisałem...
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 11:32
#40
aha:)
To blaszkę muszę z powrotem przykręcić...
I rolki muszę wymienić, ale to poczekam przyjdzie nowy cylek, dotrę go, może kupię przekładnię od Aprili SR DITECH i do tego roleczki z 5 gramów:P
Bo tak zmieniać co chwilę rolki to coś by mnie chyba trafiło:P
Dodane przez matjag556 dnia 21-11-2010 11:32
#41
Na c[cenzura] odkręcasz tą obejmę to nie jest blokada.!
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-11-2010 11:34
#42
znaczy czytałem chyba na mielochu i pisali, że to jest blokadą, że blokuje skuter o 10km/h i 1,5 konia:(
Dodane przez matjag556 dnia 21-11-2010 11:39
#43
C[cenzura]a katana nawet nie ma 1,5 konia:P
[cenzura] jak nie masz takiej obejmy to znaczy że nie masz blokady.!
Dodane przez kefir95_95 dnia 22-11-2010 17:39
#44
Cylek podobno ma jutro przyjść:)
Potrzebuję tylko jakiegoś dobrego sposobu na idealne docieranie takiego cylindra...MOŻE MACIE JAKIEŚ PROPOZYCJE?
A tak na marginesie jak mam sprężynę centralną dociskową METRAKIT +22% i sprężynki sprzęgła HEBO czerwone to na okres docierania zmienić je na oryginał?
PROSZĘ O SZYBKIE ODPOWIEDZI:)
PS.proszę o cały opis takiego docierania od momentu pierwszego odpalenia silnika, jak odpalić(w sensie że ma chodzić na wolnych obrotach czy zmieniać mu obroty na początek po jakim czasie go zgasić itp.)...Za taki opis daję "pomógł mi":)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 22-11-2010 17:44
Dodane przez mati23 dnia 22-11-2010 17:59
#45
Jak chcesz to możesz założyć części seryjne...
Każdy producent zaleca inną metodę docierania , przed każdym założeniem cylindra trzeba przeczytać dokładnie ulotkę dołączona z cylindrem. Jeżeli docieramy cylinder warto dolewać 1-2 nakrętki oleju na pełny bak dla lepszego smarowania.
Kiedy już silnik jest w ramie a osprzęt podłączony możemy zabrać się za rozruch naszej maszyny. Na początku ważna rzeczą jest by nasz silnik pochodził 30 min na wolnych obrotach robiąc co 10 min 5 min przerwy. Na nowy cylinder działa duża siła tarcia nowego tłoku i pierścienie przez co temperatura bardzo szybko wzrasta, dlatego te przerwy.
Dodane przez kefir95_95 dnia 22-11-2010 18:04
#46
Aha a co z prędkością, bo ja słyszałem, że tak 25-30km/h przez 200km potem 40km/h do 500 km potem 50km/h i co 100 km przyspieszyć do 60km/h i od razu zwolnić...
Coś tam jeszcze, że przez 200 km trzeba omijać ostrych górek i przez te całe 1500km trzeba jeździć bez pasażera...Nie wiem czy to prawda...
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 22-11-2010 19:25
#47
Kolego z tymi górkami bez przesady ale nie wolno wozić Ci pasażera , na początek jeździj 30-35km/h,co 10 kilometrów dawaj mu manetke na FULL na dosłownie 3-4 s a później wracaj do wyjściowej prędkości,skuter musi mieć różne obroty,po 200km zmień prędkość do 40-45km/h i z tymi obrotami rób tak samo jak wcześniej,po 400km jeździj tak 55km/h i cały czas pamiętaj żeby chodził na różnych obrotach ,rób mieszankę dolewaj do wachy 50ml oleju
Dodane przez kefir95_95 dnia 22-11-2010 20:05
#48
aha to spoko, a jak z ruszaniem zawsze bardzo delikatnie czy można czasem wcisnąć full na kamyczkach czy trawie?
Znaczy pytam bo mam sprężynki sprzęgła czerwone i startuje z 5000obr. i centralkę +22% i przyspiesza z pełną parą...
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 22-11-2010 20:27
#49
koelgo zmień centralkę i sprężynki na serię i ruszaj z pełnego gazu wtedy nawet,a co do pogody która jest teraz , bo jest zimno to teraz jak bys założył cylek i jeździł to możesz cały czas na full jechać bo jest tak zimno ze silnik napewno sie nie zgrzeje a zatarcie powoduje temperatura , ja mam malossi na dotarciu i jak było tak zimno pare tyg temu to po 70 zasówałem po mieście mi mechanik powiedział że w taki okres temperatur jak teraz to można ale w lato jak si.ę zacznie sezon będę musiał po 35km/h jeździć :( ale zostało tylko 300kilosów
Edytowane przez Kamilksc dnia 22-11-2010 22:16
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 24-11-2010 14:42
#51
raczej nie :)
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 14:49
#52
aha to dobrze:)
w oryginale było to samo a jak widziałem artykuł z blokadami to pisało, że zasłoniony do połowy kolektor wylotowy w cylindrze no i mi się tak jakoś skojarzyło:P
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 24-11-2010 14:50
#53
ale nie sądze zeby tec robił zablokowane cylki 50ccm
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 15:01
#54
znaczy też mi się tak wydawało no bo niby sportowy cylek i zablokowany mi się wydawał także nie byłem pewny, ale thx:)
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 21:44
#55
SORY ZA SPAM:)
Przed chwilą założyłem cylek, ale nie zostawiałem go na te 10 min żeby chodził tylko odpaliłem na 2-3min i zgasiłem bo mam wąż od chłodnicy rozdupczony i jest do wymiany:)
Ale próbowałem go przegazowywać tak delikatnie i muszę powiedzieć, że na pierwszy rzut oka ma więcej mocy jak stary:)
I co się okazało: sworzeń od starego cylka był doszczętnie spalony(znaczy od jednej strony do połowy niebieski a od połowy do drugiej strony aż zwęglony:D)
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 24-11-2010 21:49
#56
kolego jak np jutro będziesz gdzieś jechał to zobacz jakie ma osiągi vmax teraz , trzeba go przepalić :) ale teraz jest tak zimno ze po 60km/h możesz swobodnie fruwać
Dodane przez matjag556 dnia 24-11-2010 21:55
#57
Ja za jakiś tydzień też składam swojego rumaka.Wał wymieniam i cylek i inne bajery.
Jak go odpalisz to niech ci pochodzi na wolnych obrotach z 10 min i docieraj go a za 200 km będziesz miał moc.^^
To w cylku to nie jest blokada poprostu tak musi być.
Dodane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 13:59
#58
Aha thx:)
A na wolne obroty to go wrzucę jak będę miał przewód od chłodnicy bo wymieniam bo strzelił stary i przez to cyla skończyłem:P
A docieranie wolę zacząć jak ślimak będzie(czyli może po niedzieli) bo kasy jeszcze nie mam(znaczy jutro idę na waisy i do roboty) ale myślę że uzbieram do przyszłego tygodnia:)
I przy okazji kupię nową świecę bo nie zaszkodzi wymienić:P
A jak myślicie opłaca mi się teraz zmieniać dyszę z oryginału na 65 czy lepiej poczekać na koniec dotarcia?
Edytowane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 14:30
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 25-11-2010 15:10
#59
dotrzyj na seryjnych częściach , jak dotrzesz zmieniaj wszystko na sportowe :)
Dodane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 16:26
#60
Aha spoko:)
Sprężynki i centralkę zmienię na serię po dotarciu znowu je założę kupię wariator Malossi Multivar sprzęgło Hebo Racing i przełożenia od APKI no i zmienię tą dyszę w gaźniku(ale wydechu już nie zmieniam bo serię spaliłem tak fajnie strzelało cała pordzewiana była i zaleziona cała także nie opłacało się z nią robić:))
Edytowane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 16:27
Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 21:21
#61
Byłem dzisiaj w serwisie SUZUKI i kupiłem oryginalną świecę i zamówiłem ślimaka bo nie mieli na stanie:)
Będę potrzebował czujnik temperatury do katany 1998 w stanie bdb. bo mój nie działa przez co cylek zatarłem, a w serwisie powiedzieli mi za takiego przeszło 300zł tata jak to usłyszał to się za głowę chwycił(dosłownie):P
JAK COŚ TO PISAĆ!!!:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 21:22
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 26-11-2010 22:10
#62
teraz sądzę że warto mieć to AC :)
Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 23:13
#63
znaczy wiesz według mnie to głupota, żeby oryginalny gaźnik był równoważny z czujnikiem temperatury, bo jak się pytałem o gaźnik to mi powiedzieli, że 309,99zł, a że czujnik temperatury to tak 299,99zł także prawie równe...
PS.PISAĆ KUPIĘ CZUJNIK TEMPERATURY KATANA 1998 ROK!!!!!PILNE!!!!!!
Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 26-11-2010 23:16
#64
dla mnie to też głupota,ale w serwisie suzuki innej ceny nie mogli Ci powiedziec oni na tobie zarabiają poszukaj na all
Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 23:20
#65
szukałem, ale [cenzura]a tam jest bo jest jakiś ale co wchodzi do głowicy a ja potrzebuję takiego co przychodzi pod chłodnicę czy gdzieś w tych okolicach nie wiem gdzie dokładnie bo to ojciec sprawdzał:P
a za wężyki gumowe co idą pod gaźnik powiedzieli 70zł/25cm!!!!!
]KUPIĘ CZUJNIK TEMPERATURY DO KATANY 1998ROK PISAĆ KTO MA ZA ILE I W JAKIM STANIE!!!
Edytowane przez Kamilksc dnia 27-11-2010 19:45
Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 10:21
#66
F5
Dodane przez kefir95_95 dnia 29-11-2010 16:58
#67
nie aktualne zamówiłem używkę:P a cylinder niebo!!!
ładnie chodzi trzyma obroty i pali z dotyku na starej świecy gdzie na starym cylindrze trzeba było kręcić i jeszcze gaz do fula trzymać:) ładnie wchodzi na obroty jak również ładnie z nich schodzi gdzie tamten cylinder schodził jak czterosuw a na tym słychać, że to dwusuw:P
Co by tu dużo gadać skuter chodzi jak złoto, teraz tylko docieranie:)
PS.Dzięki wszystkim za wypowiedzi, podpowiedzi, pomoc i wgl. miłą współpracę z wami w tym temacie:) Myślę, że można zamknąć temacik:)