Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Polini 20/61 i Malossi 15/40

Dodane przez duszek17 dnia 14-10-2010 15:38
#1

Witam wszystkich,
Posiadam Katana LC z 2003 roku
Chciałbym kupić przełożenia takie ja w temacie ale nie mogę ich znaleść, może wy wiecie gdzie można je kupić ?
Mam jeszcze jeden problem ! gdy katanka jest zimna to rozpędza się szybko fajnie jedzie natomiast po rozgrzaniu ma muła;/ od 10 do 30km szybko natomiast od 30 do 55 km strasznie długo się rozpędza chyba z 40 sek.Później idzie fajnie. Może to wina sprzęgła lub coś się przegrzewa :P
Czekam na wasze opinie i sugestie :]

Dodane przez Kamilhg dnia 14-10-2010 18:12
#2

Posiadam przełożenia malossi taki jak potrzebujesz... napisz na pw.

Dodane przez Wojtek007 dnia 27-11-2010 20:08
#3

tych przełożeń już nie produkują

Dodane przez duszek17 dnia 08-01-2011 15:00
#4

Problem z przyśpieszeniem rozwiązany. Źle dobrane rolki były, tylko chce wymienić sobie przełożenia i tak się zastanawiam czy dobrym rozwiązaniem było by włożyć seryjnie nieblokowane czy może jakieś inne np od sr'ki ??

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 08-01-2011 15:10
#5

wsadź od sr'ki tanie są i łatwo je dostać a v-max wzrasta :)

Dodane przez Dandusiek dnia 08-01-2011 15:46
#6

Ta to od sr'ki wsadzi a co z wtórnymi? Ja słyszałem że podobno pote może wszystko do siebie nie spasić.

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 08-01-2011 16:51
#7

Całą przekładnie wzadź od sr razem z pokrywą.

Dodane przez Aroni dnia 08-01-2011 18:10
#8

Od SR'ki wsadzasz tylko przekładnie wtórną, bo pierwotna jest taka sama.
Ps. Praktycznie nie ma seryjnych nieblokowanych:P

Dodane przez Dandusiek dnia 08-01-2011 18:54
#9

A jak z tą pokrywą będzie to wyglądać,czymś się różni od tej co w katanie?

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 08-01-2011 19:00
#10

nie. ale lepiej jest kupić całą pokrywę z przełożeniami i łożyskami.

Dodane przez Dandusiek dnia 08-01-2011 21:18
#11

Ja bym był za tym żeby kupić od SR'ki wtórna a pierwotną zostawić lub też wymienić na strage 6 lub top rancing

Dodane przez Wojtek007 dnia 08-01-2011 22:23
#12

Top Racing jest tańsze

Dodane przez Aroni dnia 08-01-2011 22:56
#13

Po co wymieniać pierwotną jak są identyczne...jeszcze sobie ktoś łożysko może uszkodzić przy wybijaniu wałka. A pokrywa jest dokładnie taka sama w Apce i Katanie.

Dodane przez Dandusiek dnia 09-01-2011 01:06
#14

A top rancing albo strage 6 nie da wiecej niż seria odblokowana?

Dodane przez suzun dnia 09-01-2011 10:14
#15

Jak masz wymienić i mieć satysfakcje że masz "sportową" "nieblokowaną" przekładnie to najlepiej kupić TopRacing bo sa tańsze od Stage6 i niczym sie nie różnią. Przy zakupie TR bedziesz odczuwał minimalną strate na przsypieszeniu a zeby to załatwić kupic trzeba wtórne od SR...

Dodane przez mati23 dnia 09-01-2011 13:58
#16

Panowie co Wy [cenzura]icie za przeproszeniem... Sprawa w katanie wygląda tak że wałek sprzęgła jest zablokowany. Do autora: kupujesz przekładnie nową pierwotną top racing za 160zł do tego używana wtórną od sr-ki ( lub wtórną seryjną zostawiasz ). Co daje rezultat odblokowania przełożeń przy czym są one sportowe co daje 10km/h więcej na v-maxie bez utraty mocy. Tak w ogóle to miałbym dla Ciebie idealną ofertę bo mam na sprzedaż nowe top racing już sprasowane gotowe do założenia tak jak zestaw stage6 który jest o 100zł droższy. Wejdź w mój profil i zobacz sobie temat w dziale sprzedam.
Podaję link do tematu: http://suzuki-kat...post_79254

Edytowane przez mati23 dnia 09-01-2011 13:59

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-01-2011 15:31
#17

Mam te przełożenia w suce i latam na nich ponad 8dych

Dodane przez suzun dnia 09-01-2011 18:53
#18

80 to ja latam na blokniętych...

Dodane przez duszek17 dnia 09-01-2011 19:14
#19

Obecnie moja katana leci 70-75 przy bardzo dobrym przyśpieszeniu na serii więc jest dobrze ale chciałbym wycisnąć z niej wszystkie soki xdd. Czyli radzicie żebym kupił pierwotną top racing + wtórną od sr'ki ? kurcze bo teraz mam 16 obrotów dzwonu na 1 obrót koła także kiszka :pp

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-01-2011 19:23
#20

łooo stary to tak fajnie jak suka lata ci 70 km/h na blokniętych ;p
kup tak jak mówisz a suka przy dobrej regulacji poleci 90km/h

Dodane przez suzun dnia 09-01-2011 19:24
#21

TR i wtórne od SR to chyba najmądrzejszy wybór w tej sytuacji :P

Dodane przez mati23 dnia 09-01-2011 19:27
#22

Tak to będzie najlepsze wyjście ;) A jeśli jeszcze kupiłbyś ode mnie to zaoszczędzisz 30zł ( jak coś to pisz na PW ).

Edytowane przez mati23 dnia 09-01-2011 19:32

Dodane przez Aroni dnia 09-01-2011 21:44
#23

Coś Ci się pomyliło Mati23, wałek sprzęgłowy nie jest blokowany...Blokowany jest tylko wałek napędowy i jedna zębatka tego środkowego, małego wałka. Były one w różnym stopniu blokowane. 16 obrotów dzwonem i v-max 70-75?? Ja miałem 16.5 obrotów i mi katana leciała tylko 55 bez innych blokad...coś szybko Ci to jeździ...

Edytowane przez Aroni dnia 09-01-2011 22:06

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 09-01-2011 21:48
#24

Aroni. nie masz racji z tym wałkiem sprzęgłowym. Top Raciga wałek sprzęgłowy ma o 2 lub 3 ząbki mniej (nie pamiętam dokładnie ale chyba 2) niż orginalny. (u mnie tak było a mam wersje movistara)

Dodane przez Aroni dnia 09-01-2011 21:54
#25

Ok, ale czy to oznacza, że wałek jest blokowany? Nie. Przełożenia TR to przełożenia sportowe, więc logicznie będą lepsze od seryjnych...W apkach z silnikami morini wałek sprzęgłowy ma 16 ząbków, w katanach jest dokładnie tak samo. Różnią się tylko przekładniami wtórnymi.

Dodane przez mati23 dnia 09-01-2011 22:32
#26

Wtórna jest blokowana bo ma więcej ząbków ale co Ci da jak zostawisz seryjny wałek sprzęgła który ma ścięte ząbki na ukos ? Nic nie zyskasz wsadzając nawet przekładnie wtórną od sr-ki.

Edytowane przez mati23 dnia 09-01-2011 22:33

Dodane przez Aroni dnia 09-01-2011 23:10
#27

Jak to nic nie zyskasz? I co mają tutaj do rzeczy skośne ząbki na wałku sprzęgłowym, jak na drugiej zębatce z przekładni pierwotnej też są ukośne ząbki. jest tak i na przełożeniach z apki i na przełożeniach katany. Zresztą jutro jak bd miał czas to moge wam to udowodnić fotkami, bo mam akurat kompletne przełożenia z SR'ki i mam rozebraną własną przekładnie.

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 09-01-2011 23:14
#28

poprzeczne ząbki tylko wygłuszają i tyle. Top Raciga "piszczą" bo są czołowe.

Dodane przez mati23 dnia 09-01-2011 23:48
#29

ząbki proste mają to do siebie że są tuningowe.

Dodane przez duszek17 dnia 10-01-2011 12:53
#30

Leci mi 70-75 może dlatego ze mam tecnigas'a next r, roliki 4 grama

qumpel też ma katane i przy takim confingu jak ja tylko ma chyba polini wydech leci mu 55-60 z dużo słabszym przyśpieszeniem. Nie wiem czym to może byś spowodowane Pfftp ale ja ze swojej jestem bardzo zadowolony tylko kwestia tych przełożeń mati23 zastanowię się do środy i ci odpowiem odnośnie kupna Grin

Słyszałeś może o PL znakach ? I do tego jeszcze PPP

Edytowane przez Kamilksc dnia 11-01-2011 15:18

Dodane przez Kamilksc dnia 10-01-2011 13:12
#31

Koniec SPamu bo Pkt polecą

Dodane przez sssss80 dnia 11-01-2011 14:57
#32

W praktyce nie ma czegoś takiego jak sportowa przekładania, bo przekładniom nie wzmacniamy silnika tylko zmieniamy jego charakterystyką przez co możemy zwiększyć osiągi. W praktyce to przekładania z srki też jest tuningowa bo to jak przekładnia będzie się sprawować nie zależy od jej jakości tylko od tego jaki ma stosunek zębów i jej dopasowania do parametrów silnika. Więc to że walniecie malossi+polini bo obie są sportowe nie znaczy że będą się lepiej sprawować niż przełorzenia od srki bo jeśli tylko będą miały taką samą liczbę zębów to będą śmigać identycznie.