Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Luzy ? [film] + rozrusznik [film]
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 16:16
#1
popatrzcie na filmik wydaje mi się że mam luzy nie mam do czego porównać
co do paska to szerokość 15mm nie za mało? może to być powód słabego v-max i przyśpieszania?
http://www.youtub...oG3gMmS06w
z tego co widzę to do mojego zillion pasek nowy to wymiary: 18.3-30-781
z góry dzięki za odpowiedź
Edytowane przez urgash dnia 30-09-2010 11:10
Dodane przez Kamilhg dnia 29-09-2010 16:22
#2
Nie powinno byc tych luzów, zdecydowanie 15mm to za mało. Pasek nie wejdzie na samą górę wariatora przez co v-max nie będzie tak wysoki jak wcześniej.
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 16:27
#3
Masz dokręcony wariator?
Tak Ty ją już kupiłeś Co do paska nie jest w tragicznym stanie polataj i kup szerszy :D
Co jak co ale pasek nie jest zbytnio winny...
Mój kolega w katanie miał cieniutki pasek.... dzięki niemu v-max był ok 85km/h wystarczy za założył mój seryjny czy polini kevlara v-max spadł do 60km/h ;)
zmierz stumpf wału i tulejkę od wariatora może wiem w czym wina ;)
Dodane przez matjag556 dnia 29-09-2010 16:30
#4
Moim zdaniem pasek powinien być bardziej ścisły.!
Z tym wariem to pewnie się coś odkręciło musisz odkręcić przeciwtależ i zdjąć pasek i zobaczysz co z tym wariem.Pasek powinien być większy.!
Jeżeli zrobisz te 2 operacje mogę ci dać pewność ze maszynka lepiej będzie śmigała.
Dodane przez BERCIU dnia 29-09-2010 16:40
#5
wario ci za mocno lata, sprawdż czy ci sie rolki nie rozsypały i tak jak powiedział matjag556 pasek powinien być bardziej przyciśnięty, ja swojego ledwo co uginam a tobie mocno lata.
Dodane przez fafner99 dnia 29-09-2010 16:41
#6
Jak dla mnie to wario lata przez pasek który jest za wąski.
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 16:44
#7
ok dzięki panowie za szybkie odpowiedzi zmierzę stumpf i tulejkę i dam znać ;)
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 17:17
#8
ok tuleja: 4cm
stumpf: 2,5cm [nie jestem pewien czy dobrze zmierzyłem patrz zdjęcie]
czy to prawda że ten pierścień na tuleji to jedna z blokad??
Edytowane przez urgash dnia 29-09-2010 17:19
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 17:22
#9
Ten pierścień ściągasz i stumpf liczy sie od końca tych trybów co są na końcu pozderki Zmierz suwmiarką:D wszystko ;)
Dodane przez BERCIU dnia 29-09-2010 17:22
#10
Tak ten pierścien to blokada która nie pozwala na zwarcie wariatora do końca zdejmuj ją jak najszybciej
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 17:36
#11
mam nadzieję że teraz jest zmierzone dobrze niestety suwmiarki nie posiadam po ostatnich zabawach dzieci znajomego :P
6cm mi wyszło
co do tego pierścienia czy coś jeszcze mogę zrobić na poprawę osiągów bez konieczności kupna nowych części tak jak w przypadku tego pierścienia? i czy oprócz tego że go ściągnę muszę zrobić coę jeszcze żeby nic nie popsuć? ;)
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 17:39
#12
po prostu wyciągnij ten pierścień i bez niego zakładaj.... Bo to blokada i ją zdejmujesz i do kosza wyrzucasz. Co do wymiarów tulejkę mówisz ma 4cm mi na zdjęciu wyglada jakby miała 4,1 co do stumpfu za mało.... 66mm lub 70mm
Jeżeli masz 66mm i tulejkę 4,1 to tulejka jest za duża bo powinna mieć 3,8
Jeżeli masz tumpf 70mm tulejka 3,8 jest za mała.
Dobrze jest tak stumpf 70mm tuleja 4,1 stumpf 66m tuleja 3,8mm
Pozdrawiam zmierz to dokładnie nie na szybcika ;)
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 18:25
#13
może powinienem ściągnąć tą dużą zębatkę widoczną na zdjęciu? i zmierzyć od samego końca?
tak też zrobiłem i na końcu wystaje coś jakby końcówka kolejnej tuleji zmierzyłem od niej właśnie i wyszło mi 68mm natomiast tuleje jest ścieta lekko z jednej strony i mierząc do końca to faktycznie jest 41mm
teraz zgłupiałem bo jestem pomiędzy tymi wartościami które podałeś :P
zmierzyłem od punktu 1 do punktu 2
może to lamerskie ale czy to że właśnie paske jest jaki jest + jeszcze te niezgadzające się wymiary mogą mieć jakiś wpływ na problem ze startem z rozrusznika?
oraz w takim razie co powodują te niezgadzające się wymiary stumpfu i tuleji?
oraz II dzięki bardzo za super hiper mega szybkie odpowiedzi ;)
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 18:38
#14
Kolego masz coś nie tak ;)
Tuleja 4,1 na stumpf 66mm? Pisałem źle 68m niema ;) 66mm i 70mm :D
Co do mierzenia może być ;)
http://sklep.miel...a0d3604a87
Lukaj foto na dole co do stumpfu jak sie mierzy ;)
Przez złe tuleje itd. Wario bd ci latać... Co do paska zły nie jest
co do rozruchu wydłużone jest kilka mm więc zawsze całkowicie tą trybą nie chaczy ale powinien na rozruch odpalić jak sprawny
Cos pokręcone masz w tej katanie.... Może dlatego ten pierścień był i pasek cieńki bo tuleje większa... :D I nie łapie przeciwtalerzy itd...
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 19:05
#15
ok pożyczyłem suwmiarkę od sąsiada wszystko się zgadza! :D stumpf 70mm tuleja 41mm czyli śmiało mówicie ściągać pierścień i zakładać nowy pasek?
jak by nie było to na pasku brakuje 3,3mm może to jest powodem luźnego wariatora? co za tym idzie słaby v-max i słaby start.
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 19:11
#16
No teraz mi pasuje ;) Widzisz 3 razy i zmierzyłeś porządnie i teraz jest ok
Zdejmij ten pierścień..... Wsadzaj dojedź ten pasek i kup nowy
pozdro
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 19:18
#17
dzięki raz jeszcze za super hiper mega szybką pomoc!
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 19:21
#18
NMZC polecam się na przyszłość ;)
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 19:40
#19
ok to nastąpiła przyszłość za bardzo się pośpieszyłem jak zwykle :D
tuleja ma wejść do samego końca i pasek na zębatce? czy tuleje wysunąć pod pasek?
Dodane przez cacek14 dnia 29-09-2010 19:44
#20
nie rozumie xD Ale ci na pisze jak jest wariator tulejkę na tulejkę zakładasz pasek, przeciwtalerz, wentylator, podkładke no i podkładke nakrętke... :D
tamte na końcu zęby jak były tak mają być :D
Dodane przez lilo538 dnia 29-09-2010 20:50
#21
nawet jak miał by stumpf 66 a tulejke 4,1 to nic sie nie stanie ja tak mam bo poprzedni właściciel wstawił wał od starszego rocznika i nie przeszkadza tylko nakrętka sie nie wkreca tak mocno jak powinna
Dodane przez urgash dnia 29-09-2010 21:24
#22
ok poskładane spowrotem. będzie tak jak fefner pisał za wąski pasek i są luzy...
nie chce zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj
w między czasie podładowała się bateria i zrobiłem test rozrusznika niestety nic to nie dało :/
http://www.youtub...SSE75uM1DI
co to może być że nie chce wystartować z rozrusznika? tak jak w filmiku kreci niby coś tam chce złapać ale nie daje rady już nie mam pomysłów na to dodam że z kopa pali normalnie...
Dodane przez k4t4n4 dnia 30-09-2010 09:11
#23
moze rozrusznik jest zepsuty mi kieyds w innym skuterku miałem dosłownie tak samo krecił krecił ale nie odpalał za to z kopki palił normalnie wymieniłem rozrusznik i działał normalnie ;)