Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: przerywa przy 50km/h
Dodane przez fajto dnia 26-09-2010 18:26
#1
Gdy jadę 50-55km/h skuter zaczyna mi przerywać i więcej nie chce jechać. Nie wiem czym to jest spowodowane.
Dodane przez mijagi222 dnia 26-09-2010 18:32
#2
moim zdaniem dostaje lewego powietrza. Powiedz coś więcej, kiedy tak zaczęło ci się to dziać, może z jakiego powodu(może coś zmieniałeś)
Dodane przez CHICKENovsky dnia 26-09-2010 19:12
#3
przelożenia blokowane.
Dodane przez mijagi222 dnia 26-09-2010 19:19
#4
CHICKENovsky myślisz co ty piszesz, przecież w opisie ma v-max 68km/h, a po za tym pisze, że przerywa , a nie, że 50-55 i koniec, a po za tym przełożenia to jest blokada prędkości a nie dławi się przez nie skuter
Dodane przez CHICKENovsky dnia 26-09-2010 19:21
#5
sklej jape bracie, nie czytam smiesznych opisow, a co do blokady to wlasnie sie dlawi wraca do predkosci maksymalnej... a jak strugasz [cenzura]ka nabijajac posty to siema !
sprawdz dawke paliwa jaka dostaje.
Dodane przez mijagi222 dnia 26-09-2010 19:28
#6
może trochę kultury dzieciaku, a po za tum dławienie się skutera, a to, że nie może więcej pojechać to są dwie różne rzeczy i nie nabijam sobie postów, tak jak ty, że jak ja napisałem swój post to ty nagle zmieniłeś zdanie, z blokowanych przełożeń na dawkę paliwa, co się z moim poprzednim postem wiąże(czyli dostaje za dużo powietrza według mnie, a co za tym idzie za mało paliwa, więc to co napisałeś "sprawdź dawkę paliwa" to jest praktycznie to samo co mój post i nie obrażaj tu nikogo ok??
Dodane przez CHICKENovsky dnia 26-09-2010 19:32
#7
przeciez brak mi slow na ciebie ..
Napisalem tak bo zobaczylem ten smieszny podpis, a zaduzo powietrza a dawka paliwa to dwie rozne sprawy jazysz szczawiu ?
a dławienie sie a hamowanie predkosci(blokada) to wbrew pozorą podobna sytuacja.
Dodane przez matjag556 dnia 26-09-2010 19:56
#8
Panowie nie kłucie się.Musimy pomagać sobie .!
Moim zdaniem może dostawać za dużo powietrza i dlatego tak szarpie,przynajmniej ja tak miałem
Dodane przez fajto dnia 26-09-2010 21:55
#9
wcześniej normalnie jechał mi 60km/h++ a teraz 55 i szarpie, hamuje mnie i dostaje speeda, a po chwili znów spada i szarpie. Jedynie co zmieniałem to pierścienie na nowe i wtedy właśnie v-max się pogorszył z 60-65 na prostej na 50-55. Może pierścień mi pękł. Ale chyba będę musaił dać go do mechanika.
Dodane przez urgash dnia 27-09-2010 08:58
#10
jak założyłeś nowe pierścienie to nie tak ostro z tą prędkością bo albo będziesz musiał kupić nowe a w najgorszym wypadku wymiana cylindra, daj mu 100km na ułożenie się tych pierścieni conajmniej, nie jeździj tak na maxa... jak po 100km dalej to samo to dopiero zacznij szukać przyczyny.
Dodane przez Max_94 dnia 27-09-2010 14:29
#11
Ja powiem coś od siebie.Moim zdaniem jest to wina nieorginalnego ,przełozęnia, twojej katanki.A Nieorginalne przełożenie wiąże się z paskiem.
Miałem taka sytuacjie jak ty i szukałem pomocy na różnych forach między innymi tutaj...
Nikt mi nie potrafił pomoc więc zdecydowałem się na mechanika.
I potem wszytko się już wyjaśniło.
A wiec dobra rada sprawdź jakim stanie są rolki, ślizgi oraz pasek bo są to elementy do ponownej regeneracij.. Pozdrawiam Max_94
Dodane przez fajto dnia 27-09-2010 16:47
#12
urgash
No właśnie kolega mi mówił, że nie muszę docierać pierścieni i mogę dawać mu full. I wydaje mi się, że musiał pujść pierścień, bo jeździłem cały czas na maksie ;p
Max_94
Rolki są w stanie idealnym, bo wario nowo kupiony. A pasek już pęka co dziwi mnie ,że niedawno kupiłem a kosztował prawie 100zł ;/
Dodane przez Kamilhg dnia 27-09-2010 16:56
#13
No to źle Ci kolega doradził :)
Dodane przez fajto dnia 27-09-2010 17:06
#14
wiem i teraz mam wkurw... maksymalne xD
Dodane przez Max_94 dnia 27-09-2010 19:26
#15
Powiem kolega faktycznie źle ci doradził z tą jazda ;d.
No ale co teraz zrobisz.A wiec tak trzeba będzie zajrzeć pod cylka.
Jeśli tam będzie wszytko ok ale prawdopodobnie tak będzie,ponieważ gdyby ci pękł pierścionek to już wogóle nie odpalił i byś miał trochę roboty...;/
Sprawdź stan tłoku oczywiście,zerknij czy nie ma tam żadnych opiłek i tego typu śmieci ..
Następnie, zmierz szerokość paska bo być może że jest rozciągnięty albo przetarty tak jak pisałem..i porównaj z seryjnymi wartościami nowego paska..
Jeśli to to ostatecznie Gaźnik zapchany w zasysających kanałach.
Te kanały znajdują się miedzy gumą filtra a krućcem gaźnika ....
I to chyba tyle zrób to co karze,przeczyść gazior kompresorem (najlepiej) i w bęzynie wymocz. A dalej pisz co i jak. A i dobra rada nie słuchaj już więcej kolegi lepiej zapytaj na forum bądź mnie .. :) Pozdrawiam.