Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: POMOCY!!!!!!!!!!!!

Dodane przez kefir95_95 dnia 19-09-2010 19:34
#1

Mam problem z moją kataną...
A więc:
*muszę czyścić gaźnik co 200km (bak dokładnie wyczyszczony, nowy filtr paliwa założony i leje benzynę 95 euro sport z BP)...:(
*nie dam rady wyregulować gaźnika (reguluje na ciepłym silniku, uda się chodzi pięknie, zgaszę zostawię na 5 minut, odpalę i gaźnik rozregulowany)...:(
*moja katana ma humory(pod ostrą górę idzie jak burza, ale pod łagodniejszą górę to normalnie jak romet pony, tzw. motorynka)...:(
*jest strasznie mulista...:(
*nie trzyma obrotów i silnik nie równo chodzi...:(
*pali od strzała z kopki, ale ze startera nie bardzo(tzn. pali ale jak jest ciepła i trzeba ją długo kręcić)...:(
*I NAJWAŻNIEJSZE : wygrywa ze mną odblokowany chiński 4-suw 3-konny i to w dodatku na starcie...:(

KATANA 1998ROK CHŁODZONA CIECZĄ NA BLOKADACH!!!!!
POMÓŻCIE PROSZĘ!!!!

Dodane przez Kamilhg dnia 19-09-2010 20:00
#2

po1. ściągaj blokady :) nic nie napisałeś o filtrze powietrza a to przez niego też gaźnik może się syfic sprawdź to.

Dodane przez urgash dnia 20-09-2010 01:37
#3

kefir mam podobny problem :/ myślałem że elektrozawór ale niestety na nowym to samo :/ co dwie głowy to nie jedna ja kombinuje cały czas jak coś wykombinuje to dam znać ;)

Dodane przez kefir95_95 dnia 22-09-2010 13:10
#4

Znaczy tak:
*blokady ściągnąłbym, ale rodzice mi zbytnio nie pozwolą
*filtr powietrza jest w porządku bo ostatnio wymieniałem
*kurde cały czas się staram wyszukać błędu, ale znaleźć nie mogę:(
*A to, że bierze mnie chiński 4t to normalne jak jest zablokowany skuterek??
*A odpalanie i nie równa praca silnika??

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-09-2010 13:13
#5

F5

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 24-09-2010 16:02
#6

Swiece, fajke i przewód zmien. Jestem prawie pewien ze to ich wina.

Dodane przez kefir95_95 dnia 25-09-2010 15:07
#7

OK....
Narazie jej nie rozbieram bo nie mam kiedy:P
Ale jak znajde chwilke czasu to kupie ta swiece fajke i przewod wymienie i napisze co i jak:)

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-09-2010 13:38
#8

*Jest dobrze gaźnik przestał się syfić wina filtru oleju ale już zrobione:)
*Ale się zaczęło co innego :(: dzisiaj pojechałem na spotkanie do bierzmowania no i katana na prostej nie więcej jak 30 a pod górę to na nogach bym szybciej zaszedł :/ (czy to może być koniec żywotu cylindra??)

POMÓŻCIE BŁAGAM:(:(:(:(:(:(:(:(

Edytowane przez kefir95_95 dnia 26-09-2010 13:39

Dodane przez Dawid dnia 26-09-2010 13:59
#9

ja tak miałem jak dostawała za duzo powietrza to właśnie tak miała a jak zamało to też tak trzeba popatrzeć przy filtrze powietrza

Dodane przez matjag556 dnia 26-09-2010 14:37
#10

Możliwe ze masz dziurę w rurce co idzie od ramy do filtra.Ja przynajmniej tak miałem i miała strasznego muła

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-09-2010 14:49
#11

ok sprawdzę to w najbliższym czasie:)

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-09-2010 14:36
#12

Kuźwa nie jest dobrze:(
Sprawdzałem te wężyki i wszystko ładnie siedzi, ale jest jeszcze jedno:(
W Ogóle jej nie odpalę:( sprawdziłem te wężyki chciałem ją odpalić no i kręci coś zaczyna łapać za chwilę schodzi do niższych obrotów i na tym koniec i tak cały czas:(

Dodane przez matek12 dnia 28-09-2010 17:00
#13

A świeca jak wygląda mokra sucha ?

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-09-2010 17:47
#14

nie już dobrze... świeca dobrze, że powiedziałeś bo była zalana doszczętnie i w dodatku jeszcze się jeden przewód od fajki odłączył:P

Edytowane przez kefir95_95 dnia 29-09-2010 17:48