Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kto ma jaki TUNING?

Dodane przez BoniuBOSS dnia 29-09-2007 19:46
#1

Witam

Postanowiłem założyć temat pod tytułem "Kto ma jaki TUNING?" aby oszacować przy jakim stopniu tuningu jaki jest v-max na danej Katanie więc piszcie tak jak w przykładzie. Uważam że ten temat wszystkim wyjdzie na dobre ponieważ będziemy wiedzieli co jeszcze możemy wymienić aby zwiększyć prędkość swojego skutera.

Przykład:
Skuter: Suzuki Katana 70cc WR LC
Tuning:
V-max:

Dodane przez wander dnia 29-09-2007 21:11
#2

Skuter: Suzuki Katana 50cc WR LC 2002r
Tuning: tylko Hebo New Performer 2004
V-max: 95 km/h

Edytowane przez wander dnia 30-10-2007 16:50

Dodane przez EVOVIII dnia 30-09-2007 09:44
#3

Skuter: Suzuki Katana 50cc AC 2001r
Tuning:
- Yasuni Z
- przełożenia wtórne Polini
- przełożenia pierwotne Malossi
V-max: 90km/h

Dodane przez szyszek05 dnia 04-10-2007 07:39
#4

Skuter: Suzuki Katana 50cc LC 1998r.
Tuning:
-Leovince ZX
-Wariator Top Racing
V-max:70km/h:(

Dodane przez Filipp_Kwr dnia 04-10-2007 19:20
#5

Katana wr lc movistar 04 :)
- Metrakit Hand Made
- Hebo NG
- Rms Racing Pro

v-max 70km/h .. blokada

Dodane przez Sweet dnia 30-10-2007 16:27
#6

Katana AC 70cc 1999
Tuning
Malossi 70cc
Stozek polini
dysza glowna
V max 60km/h ... ??

Dodane przez straszak2 dnia 30-10-2007 20:36
#7

Katana wr 2002
tuning
wario hebo NG
cylek hebo manston
gaznik 19
kruciec 19
sprzeglo rms racing pro
pasek polini kevlar
zawor stage6
tlumik polini super race
wal BGM EVo
ssanie reczne
filtr powietrza metrakit
vmax nie sprawdzony ale w granicach 110-120

Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 20:49
#8

Widać że nie mierzyłeś tego v-maxa. 110-120 bez wymiany przekładni? Chyba żartujesz, jak dla mnie nie możliwe.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 21:08

Dodane przez straszak2 dnia 31-10-2007 17:10
#9

nie mierzylem ale jak na seryjnym tlumiku lecial mi 100

Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-10-2007 19:53
#10

Zmierz v-max możemy gadać. Jak dla mnie to leci Ci maks 100 km/h

Dodane przez Fazi dnia 31-10-2007 20:02
#11

aby jechała 120 bez przełożeń to by musiała mieć boże jakie obroty z 16 tys. by starczyło , co jest bez wymiany PC nie do wykonania. Sprawdz v-max za pomocą auta.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-10-2007 20:13
#12

@Fazi co rozumiesz pod pojęciem "PC"?

Dodane przez wander dnia 31-10-2007 20:42
#13

pc czyli moduł.......(komputer)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-10-2007 20:49
#14

Czyli rozumiem że jak bym teraz wymienił mój obecny moduł na sportowy to osiągną bym większą prędkość v-max oraz przyśpieszenie?

Dodane przez wander dnia 31-10-2007 20:53
#15

tak bo taki sportowy moduł zwiększa ilość dostarczanej iskry.... a co za tym idzie zwiększają się obroty.... Ale jest jedno ale..... jeszcze nie widziałem sportowego modułu do katany..........

Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-10-2007 21:07
#16

Są sportowe moduły do Katany bo widziałem na zagranicznych stronach. Podobno skuterdoktor.pl mógł by dla mnie taki sprowadzić. A dużo to daje?

Dodane przez wander dnia 31-10-2007 21:24
#17

skoro są sportowe to na darmo nie dostały takiej nazwy. napewno coś dają tylko nikt nie wie ile bo nikt z nas nigdy takiego modułu nie maił..... Jak go kupisz będziesz pierwszy....;)

Dodane przez jackass dnia 31-10-2007 22:41
#18

Nie ma czegos takiego jak zwiekszanie ilosci dostarczonej iskry. Moduly sportowe pozwalaja na podanie impulsu zaplonowego z wieksza czestotliwoscia, co skutkuje mozliwoscia wejscia na wyzsze obroty. BoniuBOSS jesli nie czujesz takiego momentu ze CDI odcina Ci zaplon (to latwo wyczuc) to nie ma potrzeby wymiany w/w. A ograniczenia obrotow - nawet na modulach sportowych - sa po to, ze dwusuw w teori moze krecic obroty w nieskonczonosc, wiec predzej czy pozniej by sie rozsypal :)

Dodane przez Ki_ller dnia 02-11-2007 10:47
#19

skuter_ suzuki katana ay50W r.99
Tunning- leovince tt
V-max- 80km\h

Dodane przez czeslaw12 dnia 15-04-2008 17:24
#20

skuter suzuki katana 50 ccm3 LC 98rok
tuning: tłumik tecnigas i zdjęte blokady oprócz przełożeń i króćca
v-max 67-70 km/h

to normalne czy powinno być więcej?

Dodane przez bartekkatana dnia 15-04-2008 18:00
#21

Skuter:Suzuki katana ac 70cc
Tuning:Airsal racing t6
hebo new performer
arreche 17,5
polini airbox
malossi multivar
rms racing pro
polini 20 61
malossi 15 40
v-max 110-120

Dodane przez m@rio dnia 22-04-2008 18:33
#22

Sqt: Suzuki Katana 50ccm
Tuning: przełożenie pierwotne malossi
przełożenie wtórne polini
wariator polini speed control
wydech polini super race
__________________________________________________________________
75-80 KM/H

Edytowane przez m@rio dnia 24-04-2008 18:57

Dodane przez stiv440 dnia 23-04-2008 21:35
#23

Lc 50 -1999r
-arreche17,5
-dolot 19mm
- membrany 0,30mm
-cylek nowy dotarty std 50
-hebo np 2004
-malosi multivar(rolki4,0)(5,0)
-pasek polini race
-sprężyna sprzęgła malosi żółta(chyba +15)
-top racing 16/49

V-MAX 70km/h ŻENADA!!!!:@