Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wydmuch uje płyn ze zbiorniczka
Dodane przez rakos93 dnia 03-08-2010 19:56
#1
Witam założyłem nowy cylinder tłok i pirścienie Power force i przejechałem 100km i zrobił się mułowaty i zaczoł wydmuchiwać wode ze zbiorniczka czy jest to wina uszczelki pod głowicą???
Edytowane przez Baton dnia 04-08-2010 11:48
Dodane przez DarCo dnia 03-08-2010 20:05
#2
Prawdopodobnie tak, bo ciśnienie z cylindra idzie w układ chłodzenia i dlatego tak się dzieje. odpowietrzyłeś dokładnie układ chłodzenia po zalaniu płynem ?
Dodane przez rakos93 dnia 03-08-2010 20:27
#3
nieodpowietrzałem a jak to się robi???
Dodane przez lilo538 dnia 04-08-2010 10:35
#4
http://apriliasr....vt6056.htm
masz tu link jak sie odpowietrza na przykładzie aprili sr z silnikiem morini (musisz zjechac suwakiem trochę w duł, i tam jest )
Edytowane przez lilo538 dnia 04-08-2010 10:37
Dodane przez Aroni dnia 04-08-2010 15:58
#5
Dokręć głowicę. Jak przejechałeś już te 100 km, to części się już ładnie spasowały i powinieneś jeszcze dokręcić głowicę, bo pewnie właśnie uszczelka przepuszcza.
Dodane przez swiecapol dnia 04-08-2010 18:40
#6
no ale jak nie odpowietrzyłeś to módl się czy silnik nie jest zatarty
Dodane przez lilo538 dnia 04-08-2010 19:58
#7
możliwe też ze jak nie odpowietrzyłeś to sie dobrze nie chłodził cylek i tłok ci zaczoł puchnąc i dlatego masz muła
Dodane przez Aroni dnia 04-08-2010 20:59
#8
No fakt, że cylki Power Force z reguły mocno się grzeją, ale nawet jak nie odpowietrzał układu chłodniczego, po jakimś czasie sam się powinien odpowietrzyć.No ale dla pewności to lepiej sprawdź.
Dodane przez rakos93 dnia 06-08-2010 19:08
#9
tłok raczej niespuchł wszystko elegancko odpala od startera ale jest słaby może gażnik by trzeba wyregulować bo po remoncie nie ruszałem nic
Dodane przez pawcio1017 dnia 06-08-2010 22:04
#10
Skoro nie ruszałeś i chodził przedtem dobrze to gaźnika nie ruszaj. Ewentualnie jakiś syf mogł w dysze wpaść ale wątpie. Sprawdź świece i iskre. Jeżeli na świecy zobaczysz takie małe kropelki to znaczy że to płyn chłodniczy. Czy nie kopci Ci przypadkiem za mocno silnik? Na 99% to uszczelka pod głowicą. Też to miałem
Dodane przez rakos93 dnia 07-08-2010 11:18
#11
wczoraj go odpowietrzyłem i dokręciłem głowice i narazie jest wszystko ok ale jest nadal słaby
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-08-2010 12:37
#12
to juz chyba jest przytarty. Ja odpowietrzałem taka sróbka przy głowicy. Na początku szły bulki z powietrzem a jak zaczą płyn isc to ją zakręciłem i gitara. Przejechałem juz na nim 750km i nadal pali bez gazu. POWER FORCE 70
Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 07-08-2010 12:39
Dodane przez rakos93 dnia 08-08-2010 14:50
#13
możecie mi powiedzieć co może być przyczyną że jest słaby???