Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kilka pytań.

Dodane przez kolpaw dnia 02-08-2010 00:48
#1

Nabyłem katanę z 2001r.
i32.tinypic.com/34np9v9.jpg

1. Jaki to model.?
2. Jaka jest prędkość max odblokowanego?

Mam pewien problem, czasami jak jadę i mam przekręcony gaz na pół manetki to tak jakby nie wyczuwał ze gazu dodaje tzn tak jakbym manetki nie dotykał, i żeby znów gaz wrócił to muszę trochę przekręcić manetką albo zmniejszyć gaz i znowu łapie - co może być?

Drugi - na postoju gaśnie a czasami nie, jak dłużej pojeżdże na vmax(55kmh) to czasami nie gasnie na postoju.

Trzeci, rozrusznik nie działał, podłączyłem na chwile pod akumulator od Punto i odpalił ze startera, teraz już pali ze startera od czego taka zwiecha?

Czwarte - jak chcę go odpalić(ze startera) to muszę manetkę przez ok. 2-3sek trzymać na maxa i wtedy łapie obroty, czym to zniwelować, chodzi mi o to żebym nie musiał manetką na maxa kręcić przy odpalaniu.

Pozdro

Edytowane przez kolpaw dnia 02-08-2010 01:04

Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-08-2010 11:14
#2

a wiec tak :
model : suzuki katana wr 2001
predkosc ok 70-80km/h
1. zla regulacja gaznika
2.zwieksz sobie obroty srobka od gaznika
3. wyladowane aku
4.zwieksz sobie obroty
; ] to na tyle

Dodane przez Kamilhg dnia 02-08-2010 12:17
#3

dokładnie jak napisał kolega wyżej, regulacja i naładowac aku.

Dodane przez kolpaw dnia 02-08-2010 19:03
#4

U mnie w gaźniku nie moge znaleźć śruby ze sprężynką ta druga bez, to jest.

Dodane przez CHICKENovsky dnia 02-08-2010 19:04
#5

a masz dwie sruby ?

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 02-08-2010 19:06
#6

http://suzuki-kat...icle_id=16

Tu masz artykuł dotyczący regulacji gaźnika.

Dodane przez kolpaw dnia 02-08-2010 19:34
#7

nie widze drugiej, chyba nie mam

Dodane przez kacper_ dnia 03-08-2010 10:32
#8

musisz miec dwie

Dodane przez CHICKENovsky dnia 03-08-2010 10:33
#9

nie musi, a trzyma sie cos obrotow czy po 5s gasnie ?

Dodane przez kolpaw dnia 03-08-2010 19:03
#10

Różnie to jest, czasami trzyma obroty normalnie, a czasami gaśnie, ale częściej gaśnie. Mam tylko śrubkę od obrotów na postoju, ale to prawie nic nie daje że zwiększyłem obroty.

Dodane przez Kamilhg dnia 03-08-2010 19:08
#11

http://sklep.moto...g-6556-e-/
weź no się ich zapytaj czy ta śrubka będzie pasowała do gaźnika katany... jak nie to czy mają odpowiednią...

Dodane przez kolpaw dnia 03-08-2010 19:18
#12

ale ja nie mam gdzie ją sobie wsadzić ;p

Dodane przez kolpaw dnia 04-08-2010 22:00
#13

No i pojawił się kolejny problem dziś kumpel przeczyścił mi gaźnik no i wszystko cacy.
Przejechałem 30km i w połowie miasta skuter zaczął zwalniać(nie miał siły i zaczeły słabiej świecić światła i podświetlenie zegarów) i jak się zatrzymał to zgasł. Ani na kopkę ani ze startera nie idzie go odpalić. tak mi się wydawało - ale może to tylko jakiś miejski dzwięk - jakby taki metaliczny, jakby ktoś rzucił śrubą o cyliner ale skuter wtedy jechał dalej i dopiero po ok. 400m zgasł. potem pchałem go pół miasta.
Co może być powodem?
Iskra jest, kompresja też chociaż słaba ale jest(poniżej 8.5)

Dodane przez cacek14 dnia 04-08-2010 22:37
#14

8,5 nie jest zła kompresja lepiej jakby 9 nabiło

Dodane przez kolpaw dnia 04-08-2010 23:01
#15

Ale nadal nikt mi nie odpowiedział co może być przyczyną że odpalić nie chce...

Dodane przez cacek14 dnia 05-08-2010 10:11
#16

Jak nie chce już odpalić itp może cyl pad kompresja bd ale np pierścień tylny pęknięty czy jak i koniec jazdy ;) Od początku sprawdź czy masz benzynę sprawdź czy masz olej sprawdzisz zobacz napęd czy sie wszystko 'trzyma' bd git zobacz świece bd na niej opiłki czy coś rozbieraj cylinder ;)

Dodane przez kolpaw dnia 05-08-2010 17:10
#17

okazało się że świeca padła - miała iskrę ale jak kolega powiedział "jak ma czerwoną iskre to nie zapali" wymieniłem na nową NGK i śmiga na dotyk ;P