Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: pytanko

Dodane przez Adri38 dnia 24-07-2010 14:09
#1

witam kupiłem suzuki katane ay 50 k3 i jedzie mi tylko 55 po prostej a z górki troszkę ponad 60 lub równe 60 jest to model chłodzony powietrzem z 2003 roku nie jest to też wersja sportowa R ale chciałem zapytać czy tylko tyle będę jechał czy może mam jeszcze jakieś blokady proszę o pomoc

Dodane przez Ceiron dnia 24-07-2010 14:15
#2

masz pewnie blokade na przełożeniach pomisz ile razy dzwon sprzegła sie obruci na jeden obrót koła i napisz ile Ci wyszło wtedy bedziesz pewien czy masz tam blokade czy nie

Dodane przez milosz99994 dnia 24-07-2010 15:47
#3

przełożenia 100 % tak jak napisał Cerion ale sprawdź sobie jeszcze na wariatorze czy nie masz blokady lub na tłumniku zwężki :)

Dodane przez Adri38 dnia 24-07-2010 15:51
#4

przepraszam ale nie jestem mechanikiem i bardzo nie wiem jak to sprawdzić możecie mi jakoś pomóc

Dodane przez Binio2 dnia 24-07-2010 16:18
#5

Odkręcasz pokrywę przekładni (mam nadzieję, że wiedz gdzie to jest) zdejmujesz ją (nic ci nie wypadnie, więc się nie bać, nie gryzie), po prawej stronie będziesz miał dzwon sprzęgła (takie okrągłe z dziurkami). Stawiasz skuter na centralce, ustalasz sobie miejsce na kole, np. ostatnia litera jakiegoś napisu (jak masz punkt odniesienia to się nie pogubisz z liczeniem) i kręcisz dzwonem, liczysz jego obroty do momentu całkowitego jednego obrotu koła. Kręć śmiało, nic nie zepsujesz. ^^ Jak masz powyżej 13,8 obrotu dzwonu to masz blokowane przełożenia. Już chyba bardziej łopatologicznie się nie da. :D

Dodane przez Adri38 dnia 24-07-2010 16:49
#6

ok thx

Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-07-2010 18:39
#7

Blokowane masz na 99% ale i tak i tak musisz miec blokady:)

Dodane przez mati23 dnia 24-07-2010 18:56
#8

Gdy będziesz już miał odkręcony dekiel to na przeciwko dzwonu sprzęgła ( po lewej stronie ) jest wariator.

Odkręć go, wyciągnij i sprawdź czy nie ma tam podkładki, "obrączki" :D

Dodane przez CHICKENovsky dnia 24-07-2010 19:07
#9

Masz artykuł o blokadach !!

Dodane przez Binio2 dnia 24-07-2010 19:09
#10

Tylko nie radzę przy odkręcaniu wariatora blokować go poprzez wsadzanie czegokolwiek pomiędzy żeberka, płatki tego wentylatorka co jest jako pierwszy, bo albo je pogniesz albo powyłamujesz.. Ogólnie zaleca się blokady wariatorów, tłoków, ale popróbuj jakoś go zbloczyć ;)

Dodane przez Kamilhg dnia 24-07-2010 19:20
#11

przecież tam jest możliwośc odkręcania na dwa klucze, 32 i 17...

Edytowane przez Kamilhg dnia 24-07-2010 19:20

Dodane przez Binio2 dnia 24-07-2010 19:45
#12

Kamilhg napisał/a:
przecież tam jest możliwośc odkręcania na dwa klucze, 32 i 17...


+1

Rzeczywiście, zapomniałem o tym. :D

Dodane przez deLuxe505 dnia 24-07-2010 20:47
#13

Ja też mam katane z roku 2004r. i ta sama wersja i tyle samo mi leci, wiem że są dwie blokady: na przekładni i na wydechu.

Dodane przez Adri38 dnia 25-07-2010 10:46
#14

ja się nie będę bawił w zdejmowanie blokad zawiozę go do wujka mechanika i on mi zdejmie ale dzięki wielkie za wszystko

Dodane przez kacper_ dnia 25-07-2010 13:00
#15

motocyklowy mechanik ?tak pewnie jak wójek jest mechanik samochodowy to napewno ci zdejmie widziałem kilka sqtów po ściąganiu blokad u mechaników samochodowych:o

Edytowane przez kacper_ dnia 25-07-2010 13:01

Dodane przez Adri38 dnia 26-07-2010 11:45
#16

i co z nimi było??

Dodane przez djkrzysiek dnia 26-07-2010 18:58
#17

xD strach pewnie gadać.xD

Dodane przez kacper_ dnia 26-07-2010 19:52
#18

no jak wymieniał olej w chińskim 4t to nawet nie założył filtra oleju jak mu wypadł bo nie wiedział po co to było?!

Dodane przez djkrzysiek dnia 26-07-2010 22:42
#19

O_o