Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ciężko odpala Katana

Dodane przez deLuxe505 dnia 23-07-2010 20:16
#1

Mam suzuki katana 2004r., Gdy chcę ją odpalić to muszę ok.10 min. kopać i dopiero odpala, gdy się ją odpali i doda gazu to gaśnie.
Podregulowałem obroty prawie na maxa i wymieniłem świecę na nową i to samo się dzieje. Jeżeli by ktoś wiedział co się z nią dzieje niech pisze na forum.

Dodane przez doberman321 dnia 23-07-2010 20:42
#2

zmniejsz mieszanke może w gaźniku...

Dodane przez mijagi222 dnia 23-07-2010 21:34
#3

a ma kompresje???

Dodane przez deLuxe505 dnia 23-07-2010 23:38
#4

Może to wina tego, że po remoncie silnika dodatkowo wlewam do baku mieszankę 100ml oleju na 5 litrów benzyny?

Dodane przez Kamilksc dnia 23-07-2010 23:41
#5

A świeca sucha ? ma iskrę?

Dodane przez mijagi222 dnia 24-07-2010 00:01
#6

to na pewno nie jest wina tego, że dolewasz 100 ml do 5l benzyny(ja robie tak nawet jak nie docieram, po prostu chce zeby miała dobre smarowanie) i od tego na pewno nie pali ciężko (mi z rozrusznika dosłownie na dotyk pali)

Dodane przez Binio2 dnia 24-07-2010 10:30
#7

Najpierw sprawdź świecę, czy ma iskrę, tak jak wcześniej było napisane czy sucha czy mokra. Jak świeca będzie ok, to sprawdź kompresje (jak nie masz przyrządu do mierzenia, to podtykasz palec w miejsce świecy, tylko go tam przypadkiem nie wsadzaj i niech ktoś kopnie w kopniak lub zakręci rozrusznikiem i jak będzie odpychać palec tak dobitniej to komprecha ok). Popróbuj też ze składem mieszanki, może ma za dużo paliwa i go zalewa (ustawienia śróbkami, pływaka, iglicy, może zasyfiony). Olej nie ma nic do tego. Bez tego ani rusz.

Edytowane przez Binio2 dnia 24-07-2010 10:34

Dodane przez kacper_ dnia 24-07-2010 10:37
#8

wyczyść gaźnik i wyreguluj

Dodane przez deLuxe505 dnia 24-07-2010 17:44
#9

Patrzyłem wszystko co pisaliście i wszystko jest ok.

Dodane przez mati23 dnia 24-07-2010 18:59
#10

Jak skuter stoi przez noc i na 2 dzień chcesz go odpalić, to spójrz pod spód czy nigdzie nie cieknie paliwo...

Edytowane przez mati23 dnia 24-07-2010 18:59

Dodane przez deLuxe505 dnia 24-07-2010 20:41
#11

nie cieknie

Dodane przez rakos93 dnia 25-07-2010 13:31
#12

miałem to samo i był problem z tym zaworkiem co daje paliwo i olej!! weż go wymień i będzie ok

Dodane przez deLuxe505 dnia 25-07-2010 18:46
#13

Gdzie znajduje się ten zaworek?

Dodane przez Julek dnia 25-07-2010 22:24
#14

To wina oleju.. czy on jest na dotarciu? Ja mam podobnie.. Ale nie kopie przez 10 min tylko kopne z 5 razy i ok.. Za dużo oleju dostaje.. Zmniejsz mieszankę w gaźniku. Albo nie dolewaj do baku. Ja mam tak. Jak stoi z 2-5 godz. to od startera nie chce odpalić. Kopne kilka razy i zaskoczy. Jak odpali to się dławi i jak dam gaz to mi gaśnie, muszę poczekać z 1min żeby spalił to co miał w cylindrze.

Dodane przez deLuxe505 dnia 26-07-2010 08:49
#15

Jest na dotarciu, czyli mam nie lać oleju do baku?

Dodane przez Kamilhg dnia 26-07-2010 12:51
#16

ja nie lałem...

Dodane przez deLuxe505 dnia 26-07-2010 18:31
#17

I myślisz, że gdy nie będę lał oleju to będzie dobrze odpalał?

Dodane przez Ceiron dnia 26-07-2010 23:20
#18

soróbuj nie zaszkodzi spróbować

Dodane przez Kamilhg dnia 26-07-2010 23:57
#19

na pewno jej nie zatrzesz :)

Dodane przez deLuxe505 dnia 27-07-2010 11:07
#20

Ile km. dociera się tłok żeliwny?

Dodane przez Kamilhg dnia 27-07-2010 11:15
#21

od ciebie zależy, ok. 500km wystarczy, ale jak dla mnie to i tak za dużo, jak będziesz czuł że ma moc to co ileś tam kilometrów zwiększaj prędkości

Dodane przez swiecapol dnia 27-07-2010 12:14
#22

tylko nie od razu bo będzie ci puchnął
ja przekonałem już się co to znaczy;/

Dodane przez Kamilhg dnia 27-07-2010 13:29
#23

no dokładnie... systematycznie np. co 50km/100km przegazuj ją do prędkości o 10km/h większej niż wcześniej ja tak robiłem, wyszło jakieś 300 km docierania.

Dodane przez deLuxe505 dnia 27-07-2010 18:38
#24

A gdzie znajduje się ten zaworek o którym mówił kolega z forum, że się on mógł zepsuć?

Dodane przez deLuxe505 dnia 28-07-2010 20:55
#25

re