Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jaki cylinder 70ccm
Dodane przez fajto dnia 02-07-2010 22:26
#1
Witam. Jestem zmuszony do zakupu nowego cylka, najlepiej 70ccm. Do wyboru mam:
1.
http://moto.alleg...ilion.html
I czy ten cylek będzie pasował do gaźnika (chyba seryjny) keihim (chyba taka nazwa), bo nie wiem ile on ma mm.
2.
http://sklep.miel...1078c60a95
I czy ten cylek będzie pasował do gaźnika (chyba seryjny) keihim (chyba taka nazwa), bo nie wiem ile on ma mm.
3.
http://sklep.miel...1078c60a95
I czy ten cylek będzie pasował do gaźnika (chyba seryjny) keihim (chyba taka nazwa), bo nie wiem ile on ma mm.
@@@@@@@@@@@2
Dodam, że najbardziej jestem zainteresowany tym 1 (Power Force), ale nie wiem czy to dobra znana firma.
Dodam też, że kupię sportowy wariator najlepiej malossi, polini, hebo, top racing.
Dodane przez kostekkostek dnia 02-07-2010 22:28
#2
wszystkie bd pasowały
Dodane przez fajto dnia 02-07-2010 22:41
#3
ok wielkie dzięki :) Będę musiał jak najszybciej kupić, ponieważ dzisiaj u mechanika dowiedziałem się, że poprzedni właściciel wstawił jakieś chińskie 50ccm [cenzura]o za 60zł i dlatego tak źle chodzi. :P
Dodane przez Aroni dnia 02-07-2010 22:49
#4
Tego pierwszego bym nie brał bo podobno mocno się grzeją. No ale wszystkie bd pasowały.
Dodane przez fajto dnia 02-07-2010 22:50
#5
czyli jak się mocno grzeje, to trzeba się zatrzymać i odczekać chwile czy co??? I tak co ile km się grzeje??
I też chciałbym dodać, że koleś ma w katance Power Force tego i mówi, że wszystko zajebiście chodzi ;p
Edytowane przez fajto dnia 02-07-2010 22:53
Dodane przez fajto dnia 02-07-2010 23:01
#6
mam też pytanko. Gdy założe taki cylek 70ccm powerforce/malossi i wario top racing, malossi, albo polini ze sportowym tlumikiem gianelli - to ile powinien mi polecieć??? Dodam, że na prostej 60km/h leci
Dodane przez Kamilksc dnia 02-07-2010 23:22
#7
Koło 80 max a jak odblokujesz przełożenia to wtedy będzie śmigać !
Dodane przez fajto dnia 03-07-2010 00:40
#8
a gdzie są przełożenia?? W wario ???
Dodane przez Aroni dnia 03-07-2010 06:06
#9
Nie, przełożenia są między sprzęgłem a tylnym kołem. A tego Power Force to po prostu łatwo przegrzać.
Dodane przez cacek14 dnia 03-07-2010 10:51
#10
Tak czy siak masz AC czyli szybciej sie cyl nagrzewa power nazwa taka jka i cena ;)
Bierz malossi bd zadowolony.
Przełożenia to takie tryby które kręcą koło ;) nie no to troche źle brzmi xD ale może być
I jest na samym tyle mozna powiedzieć :D
Dodane przez fajto dnia 03-07-2010 11:40
#11
Ale wiecie z kasą krucho, a power force to jakaś zła firma, czy dobra???
Dodane przez Towdy dnia 03-07-2010 11:45
#12
ja mam Cylek Metrakita 70cc i jestem bardzo z niego zadowolony :)
Dodane przez suzun dnia 03-07-2010 11:52
#13
Ja już mówie żebyś nie brał tego Power Force bo to nie jest znane i wogole nie za dobre z tego co slyszalem od kolegi :P wiec wiesz jesli lkubisz ryzyko i kupisz tego Force (on tez jest chhinski xD ) to pozniej zobaczysz e bedziesz tego zalowal :D kup sobie z cylek z mielocha najlepiej bedzie :D
Dodane przez suzun dnia 03-07-2010 11:54
#14
czekaj czekaj teraz zrobie off :P
czy ty masz CHROMOWANY TŁOK? xD
jak to możliwe? i czy da sie coś takiego zrobic? :D:D:D
Dodane przez fajto dnia 03-07-2010 12:09
#15
wiesz sam się zastanawiam, ale poprzedni właściciel powiedział, że ma bdb chromowany tłok :P
Czyli wybiorę tego metrakit :P Tańszy od malossi ;p Tylko na kasę musze jeszcze poczekać
Dodane przez suzun dnia 03-07-2010 12:19
#16
noi chyba to bedzie najlepszy wybór :D
chromowany tłok xD
Dodane przez Dawid dnia 03-07-2010 15:13
#17
ja mam cylek 70cc power force i jestem z niego bd zadowolony kupiłem go za 300zł ac
Dodane przez kielikatana dnia 04-07-2010 19:16
#18
ja mam Racing Parts70 kupiłem na szybkiego bo kski nie miałem zbytnio i mam już 700km na nim i chodzi zarąbiście:D Zresztą
fajto widziałeś moją suke:D
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 05-07-2010 00:20
#19
co do power force to powiem tak... ja sam mam power force tylko lc i chodzi zarąbiście no ale nie wiem jak to w ac sie sprawuje ale tak na logike to wziąść to które ac wam sie nie grzeje???
Dodane przez kacper_ dnia 05-07-2010 09:35
#20
kupuj najlepiej malossi sporta
Dodane przez suzun dnia 05-07-2010 12:41
#21
a nie lepiej kupic z dobrej znanej firmy tak jak mallossi niz kupować jakiegoś chinskiego Power Force? Ja na twoim miejscu brałbym Malossi :D
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 14:55
#22
a dasz kaskę na taki drogi cylek???
kielikatana a dasz linka z kąd kupiłeś ten twój cylek i za ile?
P.S. Opłaca się kupić cylek malossi sport 70ccm?? kolega go tylko dotarł i wyłożył i już na nim nie jeździ, bo chce go sprzedać za 300zł. Jak będzie pasował do katanki to brać?
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:30
#23
Właśnie znalazłem fajny cylek jak nowy polini 70ccm racing
http://allegro.pl...19669.html
facet mówił, że wyjeździł na nim 300km i ma jeszcze na niego fakturę. Powiedział mi, że bedzie pasował. Tylko nie ma pierścieni w tłoku i trzeba dokupić. Czy opłaca mi się go brac za te 120zł??? Czy jeżeli przejechał na nim 300km to jeszcze muszę go dotrzeć???
Dodane przez cacek14 dnia 05-07-2010 17:34
#24
ciekawe jaki stan najlepiej szlif nowy tłok i jazda jak bd na 1 szlif szło aa pamiętaj to racing cyl więc wał wzmocniony by sie przydał albo chociaż dobre łożyska wymienić na C4
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:37
#25
gościu mówił, że nie jest porysowany. a ile kosztują te łożyska c4 lub wzmocniony wał? A gdy tego nie będę miał to coś się stanie?
Dodane przez kielikatana dnia 05-07-2010 17:38
#26
musiał byś go docierać żeby dobrze dotrzeć musisz zrobić od 500-1000km teraz na allegro tego cylka nie ma
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:39
#27
a o co chodzi z tymi szlifami??? bo zabardzo się nie znam ;p
Dodane przez cacek14 dnia 05-07-2010 17:41
#28
szlif czyli o 0,25 zwiekszenie kanału gdzie masz tłok czyli po szlifie masz jak nowy cyl dokupujesz tłok na wymiar zakładasz i jedziesz ;)
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:44
#29
no ale jeżeli on przejechał na nim tylko 300km to mało, więc chyba nie potrzebuję niczego robić
Dodane przez cacek14 dnia 05-07-2010 17:46
#30
zależy jak nim jeździł może już tracił moc i sprzedaje jako bez rys itp
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:48
#31
powiedział, że ściągnoł go bo miał go skuter dla córki, a tego wywalił, a wstawił 50ccm
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 17:55
#32
przed chwila do niego dzwoniłem. powiedział, że nie potrzebny jest szlif. Nowy kosztuje w granicach 817zł. Cały komplet. Ma na niego fakturę. I mial go załozone w Suzuki AP. Czyli powienien pasować do katana AY 50 morini???
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 18:01
#33
http://moto.alleg...00_mm.html
tutaj znalazłem 2x pierścienie i czy będą pasować do tego tloka, gdzie potrzebne jest 46mm?? Ale one są od HONDY. Czy to w czymś przeszkadza??? Jesli macie inne pasujące pierścienie to napiszczcie i dajnie linka.
Dodane przez suzun dnia 05-07-2010 22:01
#34
NIE NABIJAJ TYLE POSTÓW BO BĘDZIESZ MIAŁ BANA JAK CHESZ COŚ NOWEGO POW. POD SWOIM POSTEM "EDYTUJ" B)
lepiej kup pierscionki na mielochu dobre i sprawdzone!
i napewno sie oplaca kupic ten cylek :P
Dodane przez fajto dnia 05-07-2010 22:44
#35
ok dzięki. Z edit zaponiałem :P Mam nadzieję, że dobrze będzie na tym cylku chodził. Ale czy mam też dokupić nowe uszczelki, czy nie muszę???
http://sklep.miel...3125cc8b7d
właśnie znalazłem te 2x pierścienie, ale do malossi sport 70ccm i czy one też bedą pasować do polini?? Bo jeden do polini kosztuje 30zł+, a tez z malossi o dużo taniej ;p
Edytowane przez fajto dnia 05-07-2010 23:23
Dodane przez suzun dnia 06-07-2010 06:35
#36
no lepiej żebyś kupił uszczelki bo bedzie ci sie "pocił" (bedzie olej przeciekał przez cylek) lepiej kupić nowe uszczelki i pierscienie polini :P
Dodane przez kielikatana dnia 06-07-2010 10:34
#37
tylko jak wstawisz ten cylek raciłbym ci wymienic ten wał , lub sam korbowód z łożyskiem bo mi wał seryjny nie wytrzymał ,
Dodane przez fajto dnia 06-07-2010 10:39
#38
wiec tak. ile kosztuja uszczelki? a jak kupie pierscen polini to wyjdzie gdzies 50zł za 1. To już wtedy wolę kupić jakiś inny nowy cylek, bo jak słyszę już o tych wałach itd...
Dodane przez kielikatana dnia 06-07-2010 10:49
#39
uszczelki z50 zł max jak byś wstawił korbowód to też wytrzymać powinien i top racing korbowód kompletny kosztuje zaledwie 105zł z sworzniem łożyskiem tu masz link:D
http://moto.allegro.pl/item1079011367_korbowod_kompletny_top_racing_habana_katana_050.html
Dodane przez fajto dnia 06-07-2010 10:52
#40
to dajcie jakieś pasujące uszczelki do tego cylka (46mm-tyle powiedzial facet jak mierzyl, ale chyba mają 47mm).
Dodane przez kielikatana dnia 06-07-2010 11:07
#41
jak już 47mm a uszczelek poszukam zaraz:D
Dodane przez fajto dnia 06-07-2010 12:20
#42
ok aoe tanie 2x za malą cenę, i dobrej firmy
Znalazłem jeszcze taki cylinder:
http://www.skuter...ucts_id=29
ale napisali tam, że w zestawie nie ma glowicy. Czyli trzeba dokupić??? i czy będzie pasować do katany 97r. ac morini
Edytowane przez fajto dnia 06-07-2010 13:22
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 06-07-2010 13:30
#43
Wydaje mi sie ze będzie pasowała ale będziesz musiał ja zplanowac
Dodane przez fajto dnia 06-07-2010 13:35
#44
znalazłem już uszczelki do tego cylka
http://skutercent...ts_id=3102 powinny paswoać :) Następnie chciałbym się spytać czy jeżeli mam króciec ssący 19mm, to gaźnik ma też 19mm?? Bo czy będzie cylek dobrze szedł na takim gaxniku chyba seryjnym jakieś firmy keihin (chyba)
Dodane przez kielikatana dnia 07-07-2010 08:45
#45
głowice możesz zostawić seryjną! ten gaźnik nie ma 19mm raczej
Dodane przez suzun dnia 07-07-2010 13:17
#46
seryjny gaźnik ma chyba 14,5 ni jestem pewien ale nie musi być gaźnim taki sam jak krociec 19 mm :P bedziesz mogl jezdzic na tym gaźniku :D