Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem przyśpieszenia! xD

Dodane przez kasolek2209 dnia 29-06-2010 20:19
#1

Wiam mam problem z przyspieszeniem od 0 do 10 i od 50 do 60 .
Slyszałem o jakis sprezynkach piszcie i opisujcie tutaj co to wogole jest bo nic nie wiem prosze tylko o dokladnosc jak np: Co o jest?,Jak sie zaklada?,Gdzie sie znajduje?,Co poprawi,? Mniej wiecej cena?.

Z góry dzięki!:D

Dodane przez Julek dnia 29-06-2010 21:14
#2

Działy ci się pomyliły chłopcze ;)

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 29-06-2010 21:30
#3

Więc tak
Rolki wymienia się w wariatorze. Cena to około 30zł zależy od firmy Polini(30zł) inne po 25zł.
Sprężynki sprzęgła jak sama nazwa wskazuje w sprzęgle one są. trzeba odkręcić dzwon i sprzęgło i mamy tam o to na sprężynie centralnej sprzęgło. W sprzęgle znajdują się takie sprężynki i je wymieniamy cena to około 25zł najlepsze do małego tuningu Sprężynki sprzęgła HEBO na mielochu są do kupienia.
A centralną sprężynę tak jak mówiłem po odkręceniu dzwonu mamy całe sprzęgło które rozkręcamy a na tym jest centralka ją wymieniamy zależy jaki procent chcesz mieć np 22% bądź 15%. ja proponuje 15% Polini za 30zł
Czyli razem
30zł +30zł + 25zł = 85zł +przesyłka:) dziękuje myślę że pomogłem.

Dodane przez doberman321 dnia 01-07-2010 14:06
#4

No to tak : twardsze sprężynki sprzęgła np. niebieskie , do tego centralka +15% i rolki tak 5,5g ;) Poradnik ;p : rolki wymienia się w wariatorze , aby go odkręcić potrzebujesz klucz 32 oczkowy i 17 oczkowy , 32 blokujesz a 17 kręcisz :) , ściągasz ten przeciwtalerz(wentylator) odsuwasz pasek i wyciągasz wariator i wymieniasz rolki całość składasz analogicznie . Jeżeli to ci nie wystarcza kupujesz tamte sprężynki sprzęgła i centralkę , odkręcasz dzwon w sposób następujący : naciskasz tylni hamulec (najlepiej robić to w 2 osoby ) 2 osoba opiera się całą siłą na dzwonie a ty odkręcasz śrubę :) , jeżeli to się nie uda ,zamawiasz specjalną blokadę dzwonu z www.racing-planet.pl, a jeżeli szkoda ci kasy , robisz blokadę tzw. Samoroba , spawając trzy druty z kawałkiem blachy oczywiście tak aby te druty weszły równomiernie do dziur w dzownie , no i wtedy odkręcasz na lajcie ;) , przed tobą ukazuje się sprzęgło połączone wraz z sprężyną centralną i korektorem momentu obrotowego wyciągasz to wszystko a wraz z tym pasek który leży w korektorze momentu obrotowego , sprzęgło jest przykręcone bodajże płaską nakrętka 42 , ciężko o taki klucz , no ale bierzesz francuza podkładasz pod niego jakąś gumę(aby nie objeżdżać po nakrętce), ściskasz i odkręcasz , w tym momencie ktoś powinien trzymać mocno całe sprzęgło wraz z korektorem , ponieważ sprężyna może wystrzelić.., no i potem to już z górki ,wymieniasz to co trzeba , bo wszystko w tej chwili masz praktycznie luzem , potem analogicznie skręcasz w całość i cieszysz się z płynności i przyśpieszenia twojego skutera :) , jeżeli pomogłem , daj pomógł :D

Edytowane przez doberman321 dnia 01-07-2010 17:39