Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ogromne spalanie

Dodane przez mati23 dnia 22-06-2010 15:40
#1

Witam. Proszę o pomoc ponieważ moja katana z 99r. zablokowana pali 10l/100km !! Sam się dziwię jak to tyle może przepalić...

Gaźnik jest 14 a dysza główna około 80, nie potrafię wyjaśnić tak ogromnego spalania, pali więcej jak silnik 2.5 litra w samochodzie...

Proszę o pomoc

Edytowane przez mati23 dnia 22-06-2010 15:41

Dodane przez matjag556 dnia 22-06-2010 15:44
#2

Regulacja gażnika pomoze.

Dodane przez mati23 dnia 22-06-2010 15:55
#3

Ale jak to możliwe że tyle przepali... :-(

Dodane przez OloK dnia 22-06-2010 15:57
#4

Jak masz taką dysze to tyle pali daj 55 no i wyreguluj mi pali 4l na 12mm gaxniku i dyszy 55

Dodane przez mati23 dnia 22-06-2010 16:09
#5

Na razie staram się mało jeździć bo na paliwo nie wyrobie ;/
Czyli mam rozumieć że zmienić dyszę na mniejszą, może być 62 przy gaźniku 14 ??
A jeśli chodzi o regulację to co mam zrobić ? Ustawić obroty i tyle ? Czy coś innego jeszcze ?

Edytowane przez mati23 dnia 22-06-2010 16:10

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 22-06-2010 16:11
#6

iglice. bodajże im niżej tym mniej paliwa.

Dodane przez Kamilhg dnia 22-06-2010 16:16
#7

obroty i mieszanke.

Dodane przez tomeczek12123 dnia 22-06-2010 16:21
#8

Daj iglice na na sam dół jak sie da:D
Daj dysze kooło 60 do seri
wyreguluj gaxnik:D
Ona może tye nie przepalic bo dużoo paliwa może teraz iśc od razu do wydechu nie przepalone:D

Dodane przez Dandusiek dnia 22-06-2010 16:22
#9

podjedz do mechanika na miejscu ci wyreguluje,za free nawet. Mi pali na 5,7l/100km na tym tunie co nizej i jutro dochodzi wario polini

Dodane przez mati23 dnia 22-06-2010 17:33
#10

Mechanik powiedział 50zł za samą regulację a jak coś do wymiany będzie to jeszcze więcej...
Spróbuję sam jakoś ustawić gaźnik z waszą pomocą ;)
A gdy to nie poskutkuje to wtedy serwis...

Jak sprawdzę iglicę to dam znać :-)

Dodane przez mati23 dnia 23-06-2010 18:23
#11

Więc sprawa z iglicą wygląda tak, zmieniłem położenie opaski na samą górę, była na samym dole ( chodzi mi o tą opaskę plastikową którą się przesuwa na iglicy ), ale nie mogłem zaobserwować spalania iż mam taki problem:

skuter ma cały czas maxymalne obroty, coś w stylu tak jak linka od gazu przekręcona do samego końca, udało mi się złapać już obroty ale dałem gazu i znów załapały się wyższe...

Wyciągnąłem i wkładałem iglicę i tak nie poskutkowało, strach jeździć bo w czasie jazdy załapie max obroty i nie wyhamuje !!

Nie wiem od czego tak się dzieje, czy od iglicy czy od gaźnika... :-(

Edytowane przez mati23 dnia 23-06-2010 18:24

Dodane przez suzun dnia 23-06-2010 18:41
#12

iglice przesunąłeś a wyregulowałeś gaźnik?
jak nie wiesz jak to przeczytaj arta na stronie :p na pewno Ci pomoże

Dodane przez mati23 dnia 23-06-2010 18:50
#13

Ale ona wchodzi na max obroty tak jakby się zawieszała manetka gazu...

Dodane przez matjag556 dnia 23-06-2010 19:03
#14

Pewnie masz na maxa ustawiona srobke od paliwa.odkreć ja troche przy właczonym silniku i obroty powinny spadac.

Dodane przez mati23 dnia 23-06-2010 19:13
#15

Ale gdzie jest śrubka od paliwa ??
Chodzi Ci o te 2 śrubki od gaźnika ?? od obrotów ? czy o jeszcze coś innego ?

Edytowane przez mati23 dnia 23-06-2010 19:29

Dodane przez Aroni dnia 23-06-2010 21:09
#16

Jak patrzysz na gaźnik od lewej strony skutera, patrząc na przepustnicę widzisz 2 śróbki: jedna większa po prawej (obroty), druga mniejsza po lewej właśnie od mieszanki.

Dodane przez mati23 dnia 23-06-2010 21:19
#17

Tak właśnie myślałem, tutaj jest dobrze ustawiony...
Ja mam tak że linka od gazu zawiesza się po włożeniu do iglicy...

Dokładnie jest tak że nawet gdy iglicę nie do końca wsadzę i nie zakręcę to ma obroty wysokie, a sprężynka jest luźno...

Czyli wynika że coś tam w środku nie styka :-(((

Macie jakieś pomysły ?

Edytowane przez mati23 dnia 24-06-2010 10:52