Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Korbowód.

Dodane przez Pro_Stunt dnia 19-06-2010 17:56
#1

Witam.
1.Czy jezeli korbowód zrobił mi sie fioletowy tam gdzie jest to większe łożysko igiełkowe tzn ze to miejsce jest osłabione i w tym miejscu może korbowód pęknąc?
2. Mam katane 97 ac i moje pytanie brzmi czy ten korbowód bedzie pasował do mojej katany 50cc?
http://allegro.pl...c_tgb.html

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 19-06-2010 18:51
#2

To że jest fioletowe to oznacza że było przegrzane. Istnieje taka możliwość że pęknie. Z tego co piszą na stronie do ten korbowód pasuje do katan,które były wyprodukowane do 98r,więc powinno podejść.

Dodane przez Dandusiek dnia 19-06-2010 19:08
#3

peknac napewno peknie jak pojezdisz wiecej na nim,wiec lepiej wymien bo bedzie kicha jak w dordze ci padnie

Dodane przez Pro_Stunt dnia 19-06-2010 19:11
#4

No rozumiem ze sie przegrzało, po wybiciu sworznia, koszyczek był rozwalony i było tylko kilka igiełek o kształcie kwadrata:) dlatego pewnie sie przegrzał. tylko mi chodzi na ile % w tym miejscu może pęknąc. Bo naprawde cienko stoje z kasą jak każdy który musi wydawac:) , ale jezeli istnieje małe prawdopodobieństwo ze pęknie to jak na moje może ten korbowód zostać.

Edit. I jeszcze jedno, jesli ja mam cylek po 2 szlifie to ten nowy wiekszy tłok co kupiłem, bedzie pasował do tego korbowodu?

Edytowane przez Pro_Stunt dnia 19-06-2010 19:22

Dodane przez Sokolmk2 dnia 19-06-2010 19:44
#5

ogolnie jest prawdopodobienstwo ze peknie, ale nie powinien. wymien tylko lozysko i sprawdz czy ma smarowanie jesli tak to zostaw to moze nie jebnie

Dodane przez Pro_Stunt dnia 19-06-2010 19:49
#6

Heh... Jak mam sprawdzić czy jest smarowanie? jak rozebrałem cylek to było widac ze pod wałem stoi olej jeżeli o to chodzi.

Dodane przez Sokolmk2 dnia 19-06-2010 19:55
#7

o to chodzi. dokladnie korbodod powinien byc tlusty od oleju wtedy to pojezdzi i lozyska nasmaruje

Dodane przez pawcio1017 dnia 25-06-2010 13:10
#8

Tak, korbowod bedzie pasować. Tylko jeżeli masz silnik chłodozny cieczą to sworzeń ma 12mm a jak poeiwtrzem to 10mm i to jest jedyna różnica.. Zmień te łozysko na korbowodzie i jeździj... Chociaz ono same z siebie nie poleciało wiec podejrzewam ze brak smarowania jakis byl... A to oznacza że jeżeli poleciało łozysko korbowodu to inne równiez. (na wale i łożysko te w wale...) Sprawdzałeś czy masz luzy na wale?