Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana - mała prędkość
Dodane przez mati23 dnia 13-06-2010 21:02
#1
Jestem nowy na forum, jak i również jestem od dzisiaj posiadaczem katany z 99r. Witam wszystkich serdecznie :-)
Mam z nią problem, polega on na prędkości, mianowicie v-max to 45-50km/h i więcej nie chce iść, gdy dam manetkę do końca to skuter dławi się tak jakby...
Również mam problem z gaśnięciem, mianowicie czasami ma większe obroty a czasami mniejsze... koleś mówił że gaźnik trzeba podregulować...
Pierwsze spostrzeżenie do blokady, dzisiaj z kolegą sprawdziliśmy i teoretycznie na wariatorze nie ma blokady, pozostaje tłumik jeszcze, lub gdzieś indziej, nie mam pojęcia. Nie znam się dokładnie na motorach...
Dodam że wydech to leovince sito
Co o tym myślicie ??
Z góry dziękuję za pomoc
Dodane przez Pietras dnia 13-06-2010 21:07
#2
To są objawy zasyfionego,brudnego i rozregulowanego gaźnika . Wyjmuj go i wyczyść.
Dodane przez mati23 dnia 13-06-2010 21:11
#3
Rozumiem, zajmę się czyszczeniem gaźnika.
A z tą prędkością to możliwe że są gdzieś blokady ??
Dodane przez matjag556 dnia 13-06-2010 22:04
#4
Tlumik,moduł,przelozenia
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 13-06-2010 22:09
#5
Co wy macie z tym modułem KATANA NIE JEST BLOKOWANA NA MODULE!!! TYLKO WERSJA MOFA ALE ONA JECHAŁA CHYBA 35km/h. Może mieć blokadę na wariatorze wydechu i na przełożeniach.
Dodane przez mati23 dnia 13-06-2010 22:36
#6
Rozumiem. A w jaki sposób sprawdzić czy jest blokada na przełożeniach ??
Dodane przez Pietras dnia 13-06-2010 22:37
#7
Zobacz w tuning mechaniczny temat "przełożenia jak rozpoznać" czy coś takiego. Ale na zablokowanych jezdzi 65/70. na seri..
Dodane przez mati23 dnia 13-06-2010 23:00
#8
Czyli mam rozumieć że przy zablokowanych przełożeniach skuter ma leciec 65/70km/h ?
Dodane przez Pietras dnia 13-06-2010 23:16
#9
Nie ma a możliwe jest uzyskanie takiej prędkości.
Dodane przez OloK dnia 13-06-2010 23:37
#10
Jak jedzie CI 50 to masz na wariatorze lbokade..., Podkładk ajest przy pasku wystarczy ją przemienić żeby była dalej od paska bo wtedy pasek niżej wchodzi na wariator ja tak miałem i od razu jechała mi katana 60 z 50
Dodane przez mati23 dnia 14-06-2010 09:58
#11
Dzisiaj sprawdzę wariator dokładnie, najlepiej to cały ściągnę i sprawdzę czy nie ma żadnych podkładek, ta blaszka przykręcona do wariatora to też blokada, prawda ? Ją też mam odkręcić ?
Dodane przez suzukos dnia 14-06-2010 10:42
#12
Możesz ją odkręcić. Mi to osobiście nic nie dało. Niektórym podobno wiele...
Dodane przez Dawid dnia 14-06-2010 11:05
#13
matjag556 napisał/a:
Tlumik,moduł,przelozenia
co mu bzdury piszesz moduł nie jest blokowany
blokady to przełożenia tłumik rolki sobie zmień na cięższe i bd szybszy i większą dysze włóż może to pomoże kumpel ma katanę i jak włożeł filtr stożkowy do gaziora z dyszą 65 nie chciała odpalic a jak odpaliła mniej jechała założył 90 i jest git
Dodane przez kacper_ dnia 14-06-2010 16:47
#14
to no chyba jest pewne że jak założysz stożek to musisz większą dysze dać !!:o Najpierw zacznij od gaźnika, jak będzie normalnie chodziła to bierz sie za blokady;)
Dodane przez M4CZ3K dnia 14-06-2010 19:10
#15
Ta blaszka z tyłu to nie jest blokada ona utrzymuje wario żeby nie rozchyliło się do wypadnięcia rolek sprawdź pasek może za cienki i nie wchodzi rolki jaka waga i wydech bo sito miło homologacje(czyt. blokady)
Dodane przez mati23 dnia 14-06-2010 20:03
#16
Rozumiem, w takim razie tej blaszki nie ruszam, dokładnie jutro sprawdzimy z kolegą wariator i wydech
Dodane przez tomeczek12123 dnia 14-06-2010 21:14
#17
Takkk to Gaźnik na 100%:)
Sprawdz pierw to a potem szukaj blokad:D
Dodane przez mati23 dnia 03-07-2010 11:50
#18
Odświeżam temat:
Na wariatorze nie było blokady, ale i tak wariator zmieniłem na polini speed control, na króćcu ssącym nie ma zwężki, wydech również nie posiada zwężki.
Dalej jest 50km/h max 55km/h
Przełożenia na razie zablokowane, czekam na paczkę, dam znać co będzie jak się zmieni przełożenia...
p.s. gaźnik podobnież mam 19mm i dużą dyszę, squter pali 10/100 może to jego wina...
Czy możecie powiedzieć mi jaka to może być marka tego gaźnika ? jest on dokręcany.
Edytowane przez mati23 dnia 03-07-2010 11:54
Dodane przez suzun dnia 03-07-2010 12:00
#19
ehehehe xD No to tak :D
Gaźnik jest KAŻDY przykręcany najlepiej jakbyś dał nam jakieś foty tego gaźnika bo jasnowidzami nie jestesmy jesli masz duża dysze to sobie wymien na mniejsza dobra regulacja gaźnika i zmniejsza sie spalanie Suzi więc tyle odemnie :P:P
Dodane przez mati23 dnia 03-07-2010 12:18
#20
Ale myślę czy kupić seryjny gaźnik czy bawić się z tą 19mm ?
Myślę co bardziej się opłaca...
Dodane przez Kamilhg dnia 03-07-2010 12:55
#21
Jeżeli kupisz seryjny, wyregulujesz go będziesz miał więcej hajsu na wache :D ot taka moja teoria, jeżeli nie masz jakiegoś większego tuningu to ten gaźnik ci i tak do niczego nie potrzebny, tylko spalanie większe.
Dodane przez Aroni dnia 03-07-2010 13:51
#22
Wyreguluj ten gaźnik!! Albo kup 17.5 lub 14 i też wyreguluj ładnie. Jeśli pali ci tak dużo to nie jest normalne i na pewno jest źle wyregulowany. A uwierz, regulacja ma bardzo wielki wpływ na pracę silnika. Pozatym wymień przełożenia. Jaki masz króciec? Rozkręcałeś go i sprawdziłeś dokładnie czy nie ma zwęrzenia przy mocowaniu?
Dodane przez mati23 dnia 03-07-2010 14:47
#23
Foto gaźnika:
http://img5.imageshack.us/img5/6670/ganike.jpg
możecie mi powiedzieć co to za gaźnik dokładnie ?
Przełożenia zmienię jak przyjdą.
A co do króćca to nie zauważyłem żadnego zwężenia
Dodane przez djkrzysiek dnia 03-07-2010 20:24
#24
przecież [cenzura]o co widać tego gaźnika.xD
Dodane przez mati23 dnia 03-07-2010 20:54
#25
heh no właśnie nie wiem, tylko foto na szybko robiłem... :-(
Jak mi się uda lepsze to podeślę...
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 03-07-2010 22:47
#26
daj zdjęcie od drugiej strony tego gaźnika:)
Dodane przez mati23 dnia 09-07-2010 15:04
#27
Witam ponownie, jak już będę zamieniał gaźnik na inny to wtedy tamten wyciągnę i porobię dokładne foto, ocenicie ile on jest warty...
Na razie mam problem z kataną bo nie chce odpalić przy czym słychać szum jakiś jakby się coś ocierało... i leje się benzyna z ujścia spalin ( tam gdzie wkłada się końcówkę wydechu do cylindra ).
Dodane przez mati23 dnia 16-07-2010 22:04
#28
Odświeżam temat.
W katanie wymieniłem gaźnik na seryjny i również zmieniłem wydech i dalej v-max to 55km/h...
A teoretycznie nie ma żadnych blokad, czy możliwe żeby przełożenia blokowały sukę do 55km/h ?
Przełożenia też zmienię na odblokowane ale to w wolnej chwili.
Macie jeszcze jakieś pomysły ??
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 16-07-2010 22:47
#29
no to są przełożenia. Bądź na wario tulejka?
Dodane przez Aroni dnia 16-07-2010 22:56
#30
Pewnie że możliwe, u mnie było praktycznie to samo. Przełożenia niby mi coś dały: 80km/h z górki, ale za to na prostej jedyne 60, max 70 na dobrych wiatrach...Coś mu mocy brakuje, żeby się rozkulać;(
Dodane przez mati23 dnia 17-07-2010 08:34
#31
Jeśli chodzi o blokadę na wariatorze to nie ma bo mam polini sc
A co do przełożeń to już mam kupione odblokowane, jak założę to dam znać, ale wątpię że to mogą być przełożenia, katana na zablokowanych przełożeniach powinna lecieć spokojnie 65km/h prawda ?
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 17-07-2010 09:09
#32
właśnie nie prawda:P
Czasami katana na pełnym setupie najlepsze części cylek gazior itd. Ale nie zmienisz przełożeń to v-max będzie wynosić 70-75!!
Dodane przez mati23 dnia 17-07-2010 10:13
#33
Tylko w tym rzecz że ja teraz z wydechem polini super race i z wariatorem polini super control v-max na zablokowanych przełożeniach mam 55km/h
Edytowane przez mati23 dnia 17-07-2010 10:13
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 17-07-2010 13:52
#34
o kurde. A ja się dziwie że mi słabo leci a leci tyle co ty ale nic nie włożone heh.
No to odblokuj przełożenia może z tym setupem CI da dużo i pojedziesz 80
Bo przełożenia blokują i wiesz wario nie da całej siły jaką by mogło dać. więc i przełożenia dadzą i wario da już maksymalną moc z siebie:) wiesz o co lotto
A przełożenia jakie kupujesz??
Bo mi się wydaje że pierwotne Top Racinga wystarczą do tego. Chyba że chcesz cylek itd wymieniać ?
Dodane przez mati23 dnia 18-07-2010 06:02
#35
Przełożenia mam od sr-ki, są niby odblokowane ale to okaże się dopiero po ich założeniu, może w tygodniu będzie czas je zmienić...
Dam znać co będzie po zmianie przełożeń :-)
Mam nadzieję że one rozwiążą problem...
Edytowane przez mati23 dnia 18-07-2010 06:02
Dodane przez mati23 dnia 20-07-2010 13:38
#36
Odświeżam...
Przełożenia dzisiaj zostaną założone :-)
Zobaczcie foto gaźnika, możecie powiedzieć co to dokładnie za gaźnik i ewentualnie ile mogę za niego wziąć kasy ?
http://img121.imageshack.us/img121/5659/gaznik1.jpg
http://img682.imageshack.us/img682/6579/gaznik2.jpg
Dodane przez mati23 dnia 25-07-2010 14:49
#37
odświeżam temat :|
Mianowicie wymiana przełożeń na odblokowane nic nie dała...
Mam założony wydech polini super race i wariator polini speed control i v max to 60km/h przy dooobrym wietrze :(
Sprawdziłem kompresje cylka - 8 bara, sprawdziłem pasek - elegancko wchodzi na samą górę waria ;)
Nie mam już pojęcia co suke blokuje aż tak bardzo...
A czy tulejka na wariatorze ma coś do rzeczy ? Bo na serii miała ona wymiary 3.6cm a w psc to nie mam pojęcia jakich jest wymiarów...
Czekam na odpowiedzi koledzy B)
Dodane przez mati23 dnia 26-07-2010 11:17
#38
Widzę że już nikt nie ma żadnych pomysłów ??
Dodane przez Ceiron dnia 26-07-2010 11:35
#39
jak masz blokady pościągane to nie wiadomo co moze ja jeszcze blokować jedynie ze co to gaźnik zła mieszanka nic innego do głowy mi nie przychodzi
Dodane przez mati23 dnia 26-07-2010 11:41
#40
Gaźnik jest dobry... :(
A co do blokad to nie wiem gdzie jeszcze jakaś może być...
Na cewko-module nie ma przecież blokady ?
Dodane przez Ceiron dnia 26-07-2010 11:51
#41
nie tam nie ma żadnej blokady a cylinder jaki ? sportowy czy seria ? bo na cylku raczej też jest blokada , jest ona na wylocie spalin tam gdzie przykręcasz wydech jak masz tam blokade to jest ona do połowy zakryta a żeby ją zdjąć to alno nowy cylk albo prewiercić tą zaślepkę ale co do tej blokoday nie jestem pewien bo zapomniałem sam spojrzeć jak wymieniałem cylk
Dodane przez mati23 dnia 26-07-2010 12:42
#42
Cylek seria...
Ale czy ta blokada ogranicza skuter aż tak bardzo ?
Bo do 50km/h mam w 10 sekund a do 60km/h przy dobrym wietrze 17 sekund...
Dodane przez Ceiron dnia 26-07-2010 13:50
#43
no ja na tym tun co mam to tez jadę tylko te 63 i koniec ale cylku co mam to tez jest seira ale ta najtańsza z braku kasy i może dlatego tylko tak mało jedzie ale już nie widziałem tej zaślepki i myślę że to może tak ograniczać ale lepiej poczekaj na wypowiedzi innych