Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wariator obciera.
Dodane przez Binio2 dnia 13-06-2010 10:48
#1
Siemka,
znowu mam problem, niestety. xD Otóż wariator się rusza w płaszczyźnie poziomej, czyli można go ręką przesuwać do siebie i od siebie. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że obciera on mi o coś, nie wiem dokładnie o co (może o pokrywę), ale widać, bo mu się wypolerowały te łopatki. Co mam zrobić, żeby go uspokoić :D, czyli żeby był w jednym położeniu, a nie latał jak chce, bo to brzęczenie nie tylko wkurza, ale również nie chcę żeby mi się rozwalił. Drugim moim problemem jest to, że coś pstryka (wydaję się, że dźwięk pochodzi z przedniej czaszy, ale jadąc wiadomo jest to trudno określić). Dźwięk ten występuje czasami, nie zawsze i jest taki jakby coś metalowego włożyć do pudełka również metalowego i żeby się to w nim obijało. Najczęściej słychać go przy prędkości 50-51 km/h i wyżej przestaje, ale nie zawsze. :p Również zauważyłem, że jak on jednak występuje to katanka jedzie jakoś nierówno jakbym po jakiś wybojach jechał, a jadę np. po nowiutkiej drodze. Z góry dzięki za pomoc.
Dodane przez Zubel dnia 13-06-2010 11:25
#2
jak masz walek który docista tależ wario to nabij go do konca , przykec przeciw talez ale tak porzednie i powinno ryrac.
Dodane przez kacper_ dnia 13-06-2010 12:19
#3
daj grubą podkładkę pod nakrętkę i będzie ok
Dodane przez Binio2 dnia 13-06-2010 14:21
#4
Co moze się stać jak bd na tym jeździł? Oczywiście zamierzam to w przyszłym tygodniu naprawić, ale wolę wiedzieć.
Edytowane przez Binio2 dnia 13-06-2010 14:22
Dodane przez Zubel dnia 13-06-2010 15:26
#5
moze ci rozwalic pol przekladni jak nie cala ; )
Dodane przez zillion_racing dnia 13-06-2010 20:02
#6
najbardziej czarny scenariusz to rozwali ci wario pokrywe i może uszkodzić wał!!!
Dodane przez Kamilksc dnia 14-06-2010 10:54
#7
Może ci gwint na wale zjechać jak w moim przypadku a tego to nikomu nie życzę !
Dodane przez Binio2 dnia 16-06-2010 14:20
#8
A jednak to nie wariator obcierał, tylko dokręciłem go i nie lata. Powodem grzechotania była zębatka rozrusznika, gdyż brakowało dystansu, czyli podkładki pomiędzy wariatorem a nią.