Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: !!!zillion projekt!!!
Dodane przez zillion_racing dnia 09-06-2010 16:00
#1
Nie mogłem się zabrać za tworzenie tematu lecz w końcu przyszedł ten czas i przepraszam że na sam początek tak długo piszę. Zillionem przejeżdziłem już jeden sezon bez żadnego tuningu jeżdziłem spokojnie nie na pełnym gazie lecz pod koniec zacząłem szaleć i pojawił się dość donośny terkot, strykanie takie regularne niemetaliczne stukanie nie przejmując się tym jakiś miesiąc temu postanowiłem kupić sportowy komin jest to tecnigas next r jestem zadowolony odgłos przyzwoity osiągi też niezłe tylko martwi mnie jedna sprawa przyspieszenie spadło terkot się nasilił skuter strasznie szybko wkręca się na obroty i zaczyna przyspieszać gdy przekroczy 50km/h i już tak jest do 75-80 co może to powodować i wydawać ten terkot proszę o pomoc
Edytowane przez zillion_racing dnia 09-06-2010 21:20
Dodane przez BERCIU dnia 09-06-2010 21:24
#2
też tak mam ale nie mam terkotu
Dodane przez zillion_racing dnia 10-06-2010 19:15
#3
myślałem że to sprzęgło się ślizga i terkocze ale po zblokowaniu sprzęgła z dzwonem terkot nie ustaje więc co to może być proszę o pomoc jakieś propozycje co jeszcze mogę zmienić za niewielkie pieniądze
Edytowane przez zillion_racing dnia 12-06-2010 20:42
Dodane przez zillion_racing dnia 13-06-2010 20:10
#4
elo
Dodane przez zillion_racing dnia 17-06-2010 22:03
#5
dzisiaj odkręciłem pokrywę przekładni i martwi mnie to że:
1 pod wariatorem jest mokro jest to taki jakby olej o szaro-metalicznej barwie wydaje mi się że powinno być tam sucho co wy o tym myślicie?
2 całe wnętrze przekładni pokryte jest nie wiem jak to nazwać czarnym osadem jakby proszkiem z gumy coś takiego
proszę o pomoc:(
Dodane przez cacek14 dnia 17-06-2010 22:07
#6
proszek proszkiem ale oleju nie powinno być tam ma być suchutko!!
Dodane przez Baton dnia 17-06-2010 22:18
#7
Proszek to z ścierającego się paska. A olet to raczej nieszczelny uszczelniacz na wale.
Dodane przez zillion_racing dnia 18-06-2010 21:39
#8
nareszcie jakaś pomoc WIELKIE DZIĘKI chłopaki też tak myślałem ale w takim razie mam pytanie
1 ile taki uszczelniacz może kosztować?
2 jak go zmienić czy trzeba rozbierać silnik? jeszcze raz liczę tylko na was
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 18-06-2010 21:51
#9
Uszczelniacze są tanie, lepiej jest wyciągnąć wał wtedy jest pewniejsza robota.
Dodane przez Aroni dnia 18-06-2010 21:52
#10
Uszczelniacz to groszowa sprawa - pare zł.
Co do wymiany to chyba nie musisz rozpoławiać silnika. Ściągasz tylko wario, wydłubujesz stary simmering i delikatnie wbijasz nowy rórką dopasowaną do średnicy uszczelniacza. Jeśli jednak się mylę to sprostujcie.;)
Dodane przez kielikatana dnia 19-06-2010 09:19
#11
lepiej chyba rozkręcic silnik żeby go wymienic:D a proszek to napewno resztki paska
Dodane przez Bolek dnia 02-10-2010 15:34
#12
chcesz kupić wygładzone nadkole do zilliona ?