Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana. Pytanie

Dodane przez Pro_Stunt dnia 02-06-2010 19:34
#1

Siema. Jeździłem katana 3 miesiące no i nie stety. Ostatnio jadąc z kolegą z gorki(Połowa manetki), Katana zgasła i nie chciala zapalić. Kopiąc w kopke czuć bylo ze brak jest normalnego oporu. No to mówie ze coś z cylkiem. Myślałem ze po pękaly pierścienie ze starości czy coś.

Zapchałem do domu, rozebrałem cyl i szok. Tłok zmaskrowany, a pierścienie całe. Cylek do szlifu oddałem bo byly rysy.
W piątek albo w sobote mam do odbioru cylek i nowy tlok z pierścieniami. Cylek ma teraz drugi szlif.

Wszystko ładnie pięknie tylko co mogło tak mocno po charatać tłok a w konsekwencji cylek. Boje sie ze jak założe nowy cyl to , to znowu sie stanie.

Patrząc na tłok znalazłem w nim wtopiony odłamek czegoś. Rozmiary ok. 2mm x 3mm. Nie stety nie moge go pokazać bo nie wiem gdzi jest. Mam foto tłoku.
Może ktoś wie ze co mogło być przyczyną takich szkód. Od czego oderwałby sie ten kawałek.
Foto.http://img594.ima...0276g.jpg/
http://img375.ima...0274n.jpg/
http://img97.imag...282lq.jpg/
http://img683.ima...0280u.jpg/
http://img22.imag...277wg.jpg/

Dodane przez Kamilhg dnia 02-06-2010 20:44
#2

może zabezpieczenie sworznia? sprawdź czy są całe może się ułamał kawałek i zrobił saigon...

Dodane przez Pro_Stunt dnia 02-06-2010 21:05
#3

Oby dwa są całe.

Dodane przez konradsuzuki dnia 02-06-2010 22:35
#4

a może kiedyś ściągałeś gaźnik i coś ci wpadło do króćca

Dodane przez Rosiu933 dnia 02-06-2010 22:59
#5

moj sie pocharatal od zabezpieczen sforznia

Dodane przez Pro_Stunt dnia 03-06-2010 00:23
#6

Rosiu933 napisał/a:
moj sie pocharatal od zabezpieczen sforznia


ten post nic nie wnosi nowego do tematu a raczej go za syfia.

ja odkręcałem gaźnik ale z króćcem. I raczje nic mi nie wpadło.

Dodane przez kacper_ dnia 03-06-2010 10:12
#7

ułamał ci się kawałek pierćsienia widać na zdj nr 3

Dodane przez cacek14 dnia 03-06-2010 10:30
#8

Ja np znalazłem swoją winę
Cyl sie zatarł zrobiłem szlif tłok meteora wszystko poczyściłem wał luzów aż takich nie miał no mówiąc minimalne a na boki ma każdy
Doczekałem sie szlifu itp zakładam odpalam no i 5 sek i silnik stanoł. Kopie i kopie nic cisza pomyślałem pewnie źle coś założyłem ale odkręcam no i gitara patrze na tłok a tam takie dziury jak ty miałem ale na szczęście cyla mi nie zniszczył tylko tłok mniejsza o to szukam przyczyny i sie znalazła. Teraz mam taki problem że nie wiem z kąt wziać ok 600zł na nowy wał i łożyska i simmeringi ;( No i tu ja mam swoją przyczyne nie wiem jak u ciebie ale rozebrali mi wał no i wszystko do wymiany łożyska sie rozleciały i też mi zostawiły takie opiłki itp ale mam w tym szczęscie że cyl cały i na takim tłoku co ja mam to pojeżdżę ;)
Pozdro może pomoże ci to

Dodane przez Pro_Stunt dnia 03-06-2010 12:28
#9

On sie nie ułamał. Pierścienie nie są całościa tylko są rozdzielone w jednym miejscu. Kazdy pierścien ma taką szparke.

Dodane przez kacper_ dnia 03-06-2010 13:43
#10

no wiem ze ma szparke jak byś go inaczej założył:o tylko ze u ciebie jakieś duze te szparki

Dodane przez Dandusiek dnia 03-06-2010 16:32
#11

pewnie cos zle zlozyl,albo na odwrot bo to tak nie powinno byc takie duze ...

Dodane przez Pro_Stunt dnia 03-06-2010 19:17
#12

damian0395 napisał/a:
pewnie cos zle zlozyl,albo na odwrot bo to tak nie powinno byc takie duze ...


Kolego co niby zle złożyłem?? Znasz sie chociaż troche ze sie udzielasz? ja tak wyciągłem tlok z pierścieniami jak mi sie zatar. Widocznie nigdy nie widzieliście tloku z pierścieniami. Zdjecia są robione w przybliżeniu ale tego tez nie zauważyles. Nie chodzi o to jak są ułożone pierscienie tylko o przyczyne zatarcia.
Jaki duży powinnien być luz na boki??

Dodane przez Kamilhg dnia 03-06-2010 19:19
#13

duże szpary? przecież jak tłok jest wyjęty to pierścienie są luźne strasznie.

Dodane przez Pro_Stunt dnia 03-06-2010 19:24
#14

No o tuż to:)