Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pomocy Mega!!!!

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 16:13
#1

Witam
Katana chodziła jak chodziła od wymiany było łożysko.
Dziś się przejechałem i hamowałem i zwolniła manetka do końca buuu Stoi !
No to rozebrałem itp no i cyl do szlifa łożysko luzy na tłoku połowe pierścienie nie było (zdziwiłem sie) i korbowód ma ostre luzy ten co do wału dochodzi.
Nie wiem co robić bo cyl ani razu nie miał szlifa i czy robić szlif czy nowy cylek kupić
Mniejsza z tym
Jaki kupić tłok łożyska i pierścienie to w kąplecie powinny być z tłokiem
A więc tak chłopaki pomagać co robić i zgłaszać się z ofertami też można
Suzuki Katana 2001r (nowa buda) AC
Pozdro prosze o nie usuwanie i nie zamykanie prosze pilnie o pomoc skuter potrzebny do pracy i wg

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 18:36
#2

Dzięki za pomoc normalnie na forum można liczyć ale w pierdołach

Dodane przez sidor dnia 22-05-2010 19:10
#3

Kolego moim zdaniem to daj cylek do szlifu tłok kup meteora ja mam u siebie taki i zajebiście się spisuje. Łorzysko igiełkowe na korbowodzie kup na mielochu top racig . A teraz odnosnie wału czy korbowód ma luzy na boki czy góra-dół bo jeśli na boki to tak powinno być a jeśli góra-dół to musisz silnik rozpoławiac i wał do wymiany lub korbowód z łorzyskiem i wtedy musisz wał rozbijac ale nie rób tego sam tylko daj do tokarza i on ci rozbije wał i wymieni korbowód.

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 19:12
#4

no wali na boki nie do góry ale moim zdaniem za mocno miałem malage to leciutko minimalnie latała a teraz tu to jest masakra
Tak myśle na wymiana tłoka szlif łożyska
A ile trzeba bd takie coś docierać xD i jakie są początki ?

Dodane przez sidor dnia 22-05-2010 19:34
#5

Na początku to katanka chodziła na wolnych przez jakies 30 minut z przerwami 3 minutowymi co 10 minut. A a puzniej stracznie delikatna jazda.Ja to docierałem szczerze 150km a potem jezdziłem normalnie najwazniejsze to aby nie przegrzać skutera.

Dodane przez sidor dnia 22-05-2010 19:36
#6

A jeśli góra dół nie ma luz to jest ok na boki ja też mam dosyć duży. Najwazniejsze jest góra dół. Sory za posta pod postem.

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 19:37
#7

spoko
Daje pomógł bo nikt więcej nie napisze bo nie wie co napisać
Podałbys mi linki do wszystkich części by to jako tako z cena wyszło :P

Edytowane przez cacek14 dnia 22-05-2010 19:37

Dodane przez ostryTBG dnia 22-05-2010 19:37
#8

no powoli jezdzisz nie dajesz po [cenzura]z*e... Niby "znawca" a nie wie jak sie dociera;/

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 19:39
#9

wiesz docierać akurat wiem i wszystko wiem ale jak kto mówi kto sie spyta to sie nie zgubi ;)
I dużo bajek jest w docieraniu a najlepiej brać przykłady z tych codziennych a nie z gazetek i dlatego takich ludzi lubie co mają chęci nawet napisac ;)

Dodane przez ostryTBG dnia 22-05-2010 20:00
#10

docieraj przez chociaz 200km jezdzac sam nie dawaj gazu do konca.. tylko na 1/3 manetki. Wazne zeby nie przegrzac silnika. Jezdzisz z 10 km nie cale i postoj zeby silnik ostygl troche. Po 200km bedziesz juz mogl sobie troche przycisnac. Wazne zeby nie przegrzac i go nie meczyc np w dwie osoby albo palenie laczka itp.

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 20:04
#11

Hehe to sie wie ale bd żal nie przycisnąć :D Bd miał kase to pomyśle nad 70 ;) Malossi sport lub metrakita

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 20:44
#12

Sory za ppp
Ma może ktoś cyl 70 do szlifa tanio ? Ac ;)
Pilnie pisać dobrze jakby był z głowicą itp xD :D

Dodane przez sidor dnia 22-05-2010 20:51
#13

Ja mam świerzo po szlifie na 47,4 malossi sport ale bez głowicy i tłoka.

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 21:12
#14

47,4 drugi już czy trzeci i ile za to wołasz?

Dodane przez ostryTBG dnia 22-05-2010 23:24
#15

ale jak wymienisz na 70 to ci moze zaraz korbe pogiac albo wal:) Wiec sie zastanow

Dodane przez Pietras dnia 22-05-2010 23:34
#16

Po pierwsze jak masz luzy na wale takie jak mówisz to wymień wał.

Dodane przez cacek14 dnia 23-05-2010 09:40
#17

No mówie ze luzy to mogą być minimalne ale takie jak ja mam jej... przesada ciekaw jestem czy cały wał trzeba bd wymieniać czy korbowód
Hah ale wiemy jedno katana 18,5 tysiąca zrobi bez naprawy z silnikiem oja jest serwisowana a robili rzeczy jak paski oleje a w silniku nic ;)
Moim zdaniem na suke to dużo a mogła i wiecej no ale jak sie tuninguje.... :D
A jak zrobie szlifa na 50cm^3 to też wymienić ten wał czy już go zostawić

Dodane przez cacek14 dnia 23-05-2010 22:19
#18

Wiem tyle pierścien nie wlazł do wału bo by porobił mega dziary wpadł zapene do wydechu :D Robie szlif tłok vertexa łożysko itp zakałdam docieram 2 dni i jeżdże moim zdaniem docieranie bajka ma sie popsuć to popsuje jedynie spuchnie ostygnie i dalej bd jeździł :)
A tłok z ac do lc niczym sie nie różni nie ? xD

Dodane przez cacek14 dnia 24-05-2010 15:47
#19

EEE różni sie tłok lc do ac ? czy nie
Bo vertexa do ac nie ma a mi potrzebny kto mi znajdzie !! :D

Dodane przez OloK dnia 24-05-2010 16:15
#20

Tak różni sie sworzeń LC ma 12mm a ac 10

Dodane przez sidor dnia 24-05-2010 16:35
#21

i wysokoścą ac ma 20mm a lc ma 27mm od środka sforznia

Edytowane przez sidor dnia 24-05-2010 16:36

Dodane przez cacek14 dnia 24-05-2010 16:45
#22

Dobra teraz sie upewniłem
Chce kupić to pokaże wam linki :)
http://www.racing...f9cc8be173
i
http://www.racing...f9cc8be173
Bo to na góre te łożysko i do ac powinno pasować tylko mi wychodzi 10x12x13,1 xD a takiego nie ma liczone suwmiarką w sklepie :P no i szlif mam na 41,25 więc gitara :D Dobry bd ten tłok ciekawe czy nie do LC bo nie pisze i łożyska bd dobre?