Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Częście

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 14:29
#1

Co myślicie o tych częściach ? Będą dobrze ze sobą współpracowały ? czy nic nie będzie niczego za bardzo zużywać :)

króciec
http://www.racing...def0f808d6

przełożenie
http://www.racing...f0c168718b
lub
http://www.skuter...ts_id=2166

gaźnik
http://www.allegr..._derb.html

opona
http://www.racing...def0f808d6

pasek
http://skutercent...ts_id=3063

filtr powietrza
http://www.racing...def0f808d6

sprzęgło
http://www.racing...def0f808d6

cylinder
http://skutercent...ts_id=3752
lub
http://www.racing...def0f808d6

I jak ?

W skuterze już jest zamontowany wariator Multivar Malossi , wydech LeoVince ZX chrom i sprężyna centralna żółta Malossi od sprzęgła.

Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 14:32
#2

a wał jaki kupisz jak do cylka 70 sport ???

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 14:34
#3

właśnie wału nie chciałem kupować myślę ze ten wytrzyma:P a mogę tez się mylić ale wał to następne 500 zł

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 14:42
#4

No to oprócz przełożeń Malossi i cylka Malossi dałeś same gó.wno za przeproszeniem. I widać że chcesz kasę w błoto pakować.

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 15:33
#5

To jakie części proponujesz?
bo potrzebuje jeszcze:
sprzęgło
króciec
gaźnik
opona
pasek
filtr powietrza

Licząc cylindra i przełożeń tak bym się zmieścił w 2200 zł.

Liczę na waszą pomoc.

Edytowane przez Ceiron dnia 03-05-2010 15:50

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 17:52
#6

Sprzęgło Racing Tec
Króciec zwykły od mina 21 + zawór hebo jak tak bardzo chcesz zawór.
Gaźnik Dellorto zwykłe 19 , albo Areche
Mitasa - opone
Pasek Polini Sport
Seryjny filtr powietrza , szkoda na taki tun niszczyć cylinder stożkiem.


Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 18:22
#7

ale to są tanie zabawki to tego co ja napisałem :P nie mówię ze chce włożyć kasę i żeby nie jeździło tylko zastanawia mnie dlaczego takie tanie części podałeś? a zawór potrzebuje bo przy tym to i tak mam blaszki do wymienienia:P

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 18:27
#8

bo nie wykorzystasz itak tych właściwości części co chcesz kupić na zwykłym sporcie!!

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 19:05
#9

Kupisz gaźnik black serie za która 50 zł płacisz za znaczek stage6 i malowanie . Kupisz sprzęgło Hebo które Ci zabarrwi dzwon i będzie do wyrzucenia , Kupisz Kevlarowy pasek który popsuje Ci osiągi. Kupisz zawór który płacisz za markę a nic Ci nie da.

Starczy ?

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 19:35
#10

nie wiedziałem ze kevlarowy pasek psuje osiągi..

to więc maja być takie części by dobrze jeździł i mało zapłacił za tuning ?

http://sklep.miel...959df5fd2d
http://sklep.miel...97b24fca02
pasek
http://skutercent...ts_id=4777
czy
http://skutercent...ucts_id=60
http://www.racing...6331de6b6c +ssanie http://www.racing...6331de6b6c
a co do opony http://www.netcar...5,szi.html to nie wiem czy ona posiada homologację

a dzwon sprzęgła tez warto wymieniać ? i jaki będzie pasować ?


nie chce wydać kasy na byle co więc dlatego chcę się poradzić was jesteście bardziej doświadczeni w tuningu niż ja więc wole się spytać,upewnić chce być poprostu pewien na 101%

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 19:53
#11

żadnego dzwonu innego nie założysz sprzęgła typu hebo n lub r sie do suki nie nadają ponieważ nie można wyskorzystac jego zalet ob niema dzwona sportowego w tym sprzęgle jest o wiele większe tarcie i musi być dobre oprowadzenie ciepła i tworzywo wykonane dzwonu

co do gaznika to zwykłe 17,5 dellorto lub bgm po 2. jeśli już tak bardzo chcesz filtr stożkowy to malossi e5 albo polini air-box lub zwykły metrakit nie potrzeba duzego filtra o duzej przepustnicy powietrza jak masz taki cylek

Edytowane przez vortex dnia 03-05-2010 19:58

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 19:59
#12

a co tego sprzęga Tec Evo Racing to tez nie ma żadnego dzwona?

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 20:00
#13

sprzęgło tec racing będzie ok. niema dzwona tuningowego do katany są na d.110 ale frezy nie pasują !!

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 20:08
#14

aha to lipa z tym dzwonem..ale filtr już zostawię serie zęby policja tak się nie czepiła ze jakiś tuning jest:P

a o gaźnik to chodzi Ci o taki ? http://www.allegr...areli.htmli da się go dobrze wyregulować? by dużo nie palił i miał jakieś osiągi skuter?

a jaki będzie lepszy tez co wyżej podany z allegro czy ten http://www.racing...6331de6b6c

Edytowane przez Ceiron dnia 03-05-2010 20:09

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 20:11
#15

OBOJETNIE JAKA 17,5 NAJLEPIEJ DELLORTO! TYLKO NIE JAKIEŚ CHINSKIE .... 17,5 zdecydowanie wystarczy do zwykłego sporta

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 20:26
#16

a jaki cylinder jest lepszy?

http://sklep.miel...959df5fd2d czy ten http://www.racing...def0f808d6 ? ten pierwszy kosztuje mniej ale piszą tam ze uzyskuje 12 KM a ten ok 7 KM widzę ze różnią się inna klasą ale czy ten Airsal będzie lepszy od Malossi?:)

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 20:40
#17

jak najbardziej malossi sport!! po 1. zaleta możesz zrobic szlif po 2. lepiej kręci te obroty ten cylek. aktualnie sam mam arisala t6 i nie narzekam ale też mega nie jest

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 20:43
#18

a jakiś jeszcze cylinder możesz mi zaproponować?

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 21:03
#19

italkit tego 13km albo hebo manston replica ale pod to już sportowy wał musi być

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 21:24
#20

ale nie są aż tak drogie od malossi ale jak mam wymieniać wał.. tego jeszcze nie robiłem ale wał to będzie kosztować 501 zł warto będzie włożyć wał i jakiś z tych cylindrów co podałeś?

PS. skuter wątpię ze będzie sprzedany jak tyle kasy włożę w niego..

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 21:26
#21

noo wiadomo że warto czym mocniejszy tym większa moc :D

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 21:33
#22

no tak ale jak będę wymieniał wał to jeszcze trzeba będzie łożyska wymienić następne 100 zł :P wiem ze większa moc będzie :P ale jak włożę jakiś z tych cylindrów i wał to wtedy będą dobre te części co podałem na początku zgadza się ? :)?

Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 21:35
#23

To co podał pietras i vortex i ci starczy z katany maxa nie wyciągniesz aha i kup najlepiej mocny wydech zmień na wzmocnione łożyska itp na wale przełożenia malossi i polini jeden cylek i bd ładnie latać :D

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 21:36
#24

kup hebo manston replica do tego wał top racing łozyska skf uszczelniacze swieca ngk 8 zawór hebo króciec zwykły odblokowany gaznik 19mm do tego cyla wario hebo ng albo polini speed control pasek malossi najlepiej tylko nie kevlar sprzęgło evo tec racing przełożenia odblokowane i filtr polini air box i do tego wydech yasuni r ! WSZYSTKO WYJAŚNIONE TEMAT DO ZAMKNIĘCIA xD

Edytowane przez vortex dnia 03-05-2010 21:37

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 21:38
#25

a ten wydech co mam to się nie nada?



Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 21:41
#26

to całkowity tuning silnika przyjdzie mnie tak ok 3500 zł ? jak licząc tylko nowe części ?

Dodane przez vortex dnia 03-05-2010 21:41
#27

jak masz leo zx to może być chociaż yasiek r lepszy ale zx da rade

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 21:44
#28

Nie opłacalny biznes

Dodane przez Ceiron dnia 03-05-2010 21:47
#29

wiem ze to sie nie zwróci co cokolwiek się tuninguje to i tak nie zarobimy na tym ile w to włożyliśmy kasy i roboty by wszystko ładnie śmigało zdaje sobie z tego sprawę

dzięki za pomoc w doradzeniu
Pozdrawiam ;) i do usłyszenia :)

ZAMYKAM TEMAT :))

Edytowane przez Ceiron dnia 03-05-2010 22:14

Dodane przez Ceiron dnia 19-05-2010 17:38
#30

moge zastosować przełożenia Malossi + wtórna seria "raczej na pewno zablokowane" ? proszę o odp. :)

Dodane przez Ceiron dnia 20-05-2010 13:26
#31

f5