Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: cylek nowy czy używany ?
Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 19:20
#1
Elo
mam katanę ( setup w podpisie)
oraz teraz kupiłem sportowy wydech Kundo
i teraz mam pytanie do was
co było by lepsze chodzi mi o osiągi xD
nowy cylek typu power force za 300zł z allegro
np
http://www.allegr...power.html
czy używany polinni sport albo mallossi sport za ~80zł plus do tego tłok meteor za 120 zl albo vertex 180 zl i ewentualnie szlif
czy jakiś inny cylek do 300zl ?
czy warto kupować używane cylki ?
co doda najwięcej mocy /v-maxu ?
Dodane przez Pietras dnia 02-05-2010 19:27
#2
Będziesz bardziej zadowolony z używanego , w dobrym stanie , szlif też będzie lepszym rozwiązaniem.
Dodane przez mijagi222 dnia 02-05-2010 19:30
#3
ja też polecam używane, ale dobrej firmy
Dodane przez cacek14 dnia 02-05-2010 20:33
#4
Używkę np polini malossi i dac na szlif nowy tłok i latasz jak na nowym :D
Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:12
#5
aha , jaki tłok lepszy vertex czy meteor ? i czym się różnią na czym polega różnica
Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:32
#6
vertexa będzie lepszy !
Dodane przez mijagi222 dnia 02-05-2010 22:37
#7
ale pamiętaj, że jest różnica w cylkach dla ac i lc, ac są tańsze, ale one są dla tych, które są chłodzone powietrzem
Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:47
#8
@@mijagi222@@
hej naprawdę ?
nie róbcie już ze mnie takiego noooba - bo swoje wiem , a co do tematu czemu vertex lepszy bo droższy ?
Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:50
#9
Z tego co wiem to vertex ma dłuższą żywotność czyli więcej na nim pojeździsz mniejsza skłonność do puchnięcia ale meteor też bdb
Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:53
#10
@Kamilksc dzięki za pomoc,
a czy katana chłodzona cieczą też jest narażona na puchnięcie tłoka ?
Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:58
#11
Tak
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-05-2010 10:42
#12
Oczywiście,że w LC może puchnąć tłok.
Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 12:48
#13
Jak ma się Ac lepszy vertex więcej wytrzyma a do LC wystarczy meteor bo daję radę i nic się nie dzieje
Zależy też kto ile ma $ na wydanie ;)
Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 13:00
#14
Skąd macie dane wytrzymałości Vertexa a Meteora , proszę zapodać.
Dodane przez Kamilhg dnia 03-05-2010 13:08
#15
Właśnie z czego to macie, czy to tylko takie domysły...? Jakoś nie słyszałem żeby ktoś się skarżył na meteora czy to ac czy lc.
Edytowane przez Kamilhg dnia 03-05-2010 13:15
Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 13:24
#16
W moim mieście tylko że testowane na speedach Ac i Lc i meteor wytzrymuje lepiej na Lc niż AC a co do vertexa to nie wiem ale też musi być dobry bo raczej tyle kasy za nazwę firmy nie biorą
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-05-2010 13:27
#17
bo vertex lepszy. czemu mercedes jest lepszy od fiata? no właśnie, już wiesz ;]
Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 13:35
#18
Tylko Krzychu tu był chyba sarkazm bo Meteor raczej nie odzwierciedla tu fiata..
Dodane przez Jajecko_ dnia 03-05-2010 20:47
#19
Pietras napisał/a:
odzwierciedla tu fiata..
no nie ale Opla jak najbardziej :P
bron cie panie Boże i nie kupuj cyla moto force kolega tydzień temu kupił do SR-ki morini. i tłok nie wchodzi do cyla . pierścionki się nie chodzą -(kupowane na mielochu)
najlepiej kupic tłok i zrobic szlifa !!
Edytowane przez Jajecko_ dnia 03-05-2010 20:48