Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: cylek nowy czy używany ?

Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 19:20
#1

Elo
mam katanę ( setup w podpisie)
oraz teraz kupiłem sportowy wydech Kundo
i teraz mam pytanie do was
co było by lepsze chodzi mi o osiągi xD
nowy cylek typu power force za 300zł z allegro
np http://www.allegr...power.html
czy używany polinni sport albo mallossi sport za ~80zł plus do tego tłok meteor za 120 zl albo vertex 180 zl i ewentualnie szlif
czy jakiś inny cylek do 300zl ?
czy warto kupować używane cylki ?
co doda najwięcej mocy /v-maxu ?

Dodane przez Pietras dnia 02-05-2010 19:27
#2

Będziesz bardziej zadowolony z używanego , w dobrym stanie , szlif też będzie lepszym rozwiązaniem.

Dodane przez mijagi222 dnia 02-05-2010 19:30
#3

ja też polecam używane, ale dobrej firmy

Dodane przez cacek14 dnia 02-05-2010 20:33
#4

Używkę np polini malossi i dac na szlif nowy tłok i latasz jak na nowym :D

Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:12
#5

aha , jaki tłok lepszy vertex czy meteor ? i czym się różnią na czym polega różnica

Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:32
#6

vertexa będzie lepszy !

Dodane przez mijagi222 dnia 02-05-2010 22:37
#7

ale pamiętaj, że jest różnica w cylkach dla ac i lc, ac są tańsze, ale one są dla tych, które są chłodzone powietrzem

Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:47
#8

@@mijagi222@@
hej naprawdę ?
nie róbcie już ze mnie takiego noooba - bo swoje wiem , a co do tematu czemu vertex lepszy bo droższy ?

Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:50
#9

Z tego co wiem to vertex ma dłuższą żywotność czyli więcej na nim pojeździsz mniejsza skłonność do puchnięcia ale meteor też bdb

Dodane przez luukiwitek dnia 02-05-2010 22:53
#10

@Kamilksc dzięki za pomoc,
a czy katana chłodzona cieczą też jest narażona na puchnięcie tłoka ?

Dodane przez Kamilksc dnia 02-05-2010 22:58
#11

Tak

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 03-05-2010 10:42
#12

Oczywiście,że w LC może puchnąć tłok.

Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 12:48
#13

Jak ma się Ac lepszy vertex więcej wytrzyma a do LC wystarczy meteor bo daję radę i nic się nie dzieje
Zależy też kto ile ma $ na wydanie ;)

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 13:00
#14

Skąd macie dane wytrzymałości Vertexa a Meteora , proszę zapodać.

Dodane przez Kamilhg dnia 03-05-2010 13:08
#15

Właśnie z czego to macie, czy to tylko takie domysły...? Jakoś nie słyszałem żeby ktoś się skarżył na meteora czy to ac czy lc.

Edytowane przez Kamilhg dnia 03-05-2010 13:15

Dodane przez cacek14 dnia 03-05-2010 13:24
#16

W moim mieście tylko że testowane na speedach Ac i Lc i meteor wytzrymuje lepiej na Lc niż AC a co do vertexa to nie wiem ale też musi być dobry bo raczej tyle kasy za nazwę firmy nie biorą

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-05-2010 13:27
#17

bo vertex lepszy. czemu mercedes jest lepszy od fiata? no właśnie, już wiesz ;]

Dodane przez Pietras dnia 03-05-2010 13:35
#18

Tylko Krzychu tu był chyba sarkazm bo Meteor raczej nie odzwierciedla tu fiata..

Dodane przez Jajecko_ dnia 03-05-2010 20:47
#19

Pietras napisał/a:
odzwierciedla tu fiata..

no nie ale Opla jak najbardziej :P

bron cie panie Boże i nie kupuj cyla moto force kolega tydzień temu kupił do SR-ki morini. i tłok nie wchodzi do cyla . pierścionki się nie chodzą -(kupowane na mielochu)
najlepiej kupic tłok i zrobic szlifa !!

Edytowane przez Jajecko_ dnia 03-05-2010 20:48