Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Blagam pomocy

Dodane przez Kefir dnia 26-04-2010 21:39
#1

Witam, zaczne od podstaw i omowie problem. A wiec dzis kupilem suzuki katane z 1997r chlodzonego ciecza, stal cala zime nieodpalany, pozatym kolesiowi nawalila pompa wodna i zainstalowal taka od samoczodu ze po przekreceniu kluczyka sie wlancza. Trzeba bylo przyniej ustawic gaznik bo jak sie ruszalo to lekko mula lapal przez jakies 2sekundy i dopiero niesamowity odkop. Wiec zdecydowalem sie wziac kiedy jechalem do domu to po okolo 3 km zaczelo go mulic wiec zwolnilem z 70 do okolo 30-40 i zgasl, zorientowalem sie ze jakis kabelek od tej pompy sie odczepil a wiec niemial chlodzenia chyba,co sie moglo przez to zrobic? prosze doswiatczonych o pomoc i prosze niestraszcie mnie ze sie zatarl! teraz jak przekrecam kluczyk to pompka nie chodzi czyby dlatego ze akumulator jest padniety na amen?

Dodane przez vurreq dnia 26-04-2010 21:58
#2

Może poprostu przegrzałeś cylinder...

Dodane przez mijagi222 dnia 26-04-2010 22:02
#3

Moim zdaniem trudno jest powiedzieć, że się nie zatarł, musisz powiedzieć, czy teraz odpala, czy nie. powiedz ile jechałeś po tym zwolnieniu. Ja miałem coś takiego i wtedy się mi silnik zatarł, a po za tym musisz sprawdzić, czy odpali z kopniaka. dopiero wtedy mogę ci coś więcej powiedzieć

Dodane przez Baton dnia 26-04-2010 22:08
#4

Jezus, było tyle podobnych tematów. Jak nie odpala to sprawdzaj czy jest iskra, kompresja, jak świeca wygląda, czy dochodzi paliwo. Jak nie ma kompresji to cyl padł. Kilka prostych zabiegów i mniej spamu na forum. Z tym wiatrakiem sam sobie odpowiadasz. Jeśli jest on bezpośrednio do aku a aku padnięty to skąd ma prąd wziąć? Chyba że nie jest do aku podłączony bezpośrednio to inna bajka..

Dodane przez Kefir dnia 26-04-2010 22:14
#5

przepraszama ale jestem yu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. skuter odpala moze nie za pierwszym bo chyba paliwo nie dochodzi ale odpala i pochodzi z 1-2 min. i gaznie a jak dam mu gazu tez gasnie

Dodane przez mijagi222 dnia 26-04-2010 22:22
#6

sorki, ze cie martwię, ale miałem tak samo i remont silnika, ale możesz sam rozebrać i zrobić szlif tłoka i będziesz jeździł dalej, chyba że coś ci się z automatycznym ssaniem zrobiło i się zacina, ja nie jestem najlepszym mechanikiem, może ktoś inny powie coś innego i może go wcale nie zatarłeś

Dodane przez Pietras dnia 26-04-2010 22:37
#7

Pokaż proszę fotki tej chłodnicy czyt. pompy :D

Dodane przez Kefir dnia 27-04-2010 06:25
#8

jeden z waz powyzej napisal ze kiedy motor mi zwolnil, on niezwolnil tylko ja ujolem gazu bo byly dziury w drodze i zwolnilem do 30-40 i poem suzuki sam zaczol przerywac jakby paliwa niedstawal i zgasl.
Dzis jak wroce z zajec to przeczyscze gaznik filter i swiece, wymienie paliwo na swierze i olej do paliwa i naladuje aku i zobaczymy.
A tak przy okazji zeby niezaklaac nowego tematu to jaki olej kupic do paliwa zeby byl dobry?? i czy moze mi ktos podpowiedziec jak mniejwiecej ustawic gaznik chodzi o obroty i dawke paliwa.

Edytowane przez Kefir dnia 27-04-2010 06:28

Dodane przez mijagi222 dnia 27-04-2010 08:13
#9

ja osobiście używam i polecam Castrol 2t, on jest drogi, ale niema co oszczędzać na oleju, bo on i tak bardzo mało pali oleju

Dodane przez cacek14 dnia 27-04-2010 11:45
#10

Do benzyny nie wlewaj oleju tylko do dozownika jak chodzi ;)

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 27-04-2010 11:58
#11

Osobiście używam Mobil 1 2T Extra,dobry olej. Za litr chyba 28zł.

Dodane przez kacper_ dnia 27-04-2010 13:59
#12

ja jeżdżę na castrol power1racing 2t :)

Dodane przez Kefir dnia 27-04-2010 15:44
#13

heh pojawil sie nowy problem. a wiec jeden z kabelkow od tej mojej pompy jak juz wspomnialem odczepil sie. jak zauwazylem dotknol on tlumnika ktory byl gorocy i chyba zrobilo sie zawarcie, co mam wymienic cewke czy cos innego?
jeszcze dodam ze zapali za kilkanostoma kopami to chyba iskra jest

Edytowane przez Kefir dnia 27-04-2010 15:48

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 27-04-2010 16:10
#14

No to podłącz ten kabel co się odczepił.

Dodane przez Aroni dnia 27-04-2010 19:04
#15

Co do oleju to ja leje Shell Advance Ultra 2T. http://sklep.miel...fb87a677c7 Jest on drogi ale warty swej ceny;)

Dodane przez Kefir dnia 27-04-2010 21:50
#16

dobra problem rozwiazamy rozrusznik kreci ale moto niechce zapalic. Mysle, ze jest gaznik rozregulowany, a wiec napiszcie mi od czego sa te dwie srobki po lewej srtonie gaznika, ta pod kontem 90 stopni i ta pod skosem. i powiedzie na ile mniejwiecej obrotow po wkreceniu mam ustawic?

Dodane przez Kamilksc dnia 27-04-2010 22:58
#17

Ta ze sprężynką jest od obrotów a ta druga od mieszanki paliwo powietrze !

Dodane przez Pietras dnia 27-04-2010 23:09
#18

Moge prosić zdjęcie tej pompy bo bardzo mnie to dręczy.

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 28-04-2010 12:09
#19

Ta od ukosu to dawka paliwa-powietrza...
A ta 90stopni to od obrotów...;)
tą z ukosu to tak po wkręceniu na maksa odkręć o 1,5 obrotu..tak mi sie wydaje

Edytowane przez kolajkatana2004 dnia 28-04-2010 12:10

Dodane przez Kefir dnia 28-04-2010 14:51
#20

ok. dzeki zaraz jak wroce z zajec to zrobie zdjecie i wsawie

Dodane przez Pietras dnia 28-04-2010 16:23
#21

To Ja czekam

Dodane przez Kefir dnia 28-04-2010 18:06
#22

A wiec to są te zdjecia tej pąpki, jest ona podłaczona pod stacyjeke. Kiedy przekręca sie kluczyk to ona się załancza.
1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e102df86210351ef.html
2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c264b4d738d158d4.html
3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/494e942cbb70ac2e.html

I prosze niech ktos sie wypowie na ile obrotow po wkreceniu na maxa mam wykreciec srobke od mieszanki?

Edytowane przez Kefir dnia 28-04-2010 18:07

Dodane przez Pietras dnia 28-04-2010 21:21
#23

Boże , kup normalną pompkę..

Dodane przez Ceiron dnia 28-04-2010 22:20
#24

jak tak bardzo chcesz mieć elektryczna to masz taka http://www.racing...08b501b3bc