Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co zrobić z dziurą
Dodane przez michi dnia 23-01-2007 00:54
#1
cze jaka może być przyczyna do 45 idzie jak rakieta do 55 muł powżej.
Edytowane przez Kamil dnia 23-01-2007 09:31
Dodane przez Djkomuna dnia 23-01-2007 16:43
#2
wario ja tez tak mam kupuje wario i mysle ze dziura
Dodane przez Djkomuna dnia 23-01-2007 16:50
#3
a tak to polecam wariatory z Mielocha na skuterdoktor sa drogie ale tez popatrz .
Dodane przez broda dnia 24-01-2007 12:06
#4
kwestia regulacji...
Dodane przez Djkomuna dnia 24-01-2007 14:04
#5
dziura i kwestia regulacji ? chyba nie w modelach do 99r bo regulowana była ja 100 sposobów i nic
dzis dowiedzialm sie ze najlepeij leczy ja Przełozenie sporotowe mysle ze ze kupi bo wychodzi taniej o wiele taniej.
Edytowane przez Djkomuna dnia 24-01-2007 14:04
Dodane przez Bambus dnia 24-01-2007 16:52
#6
tak najlepiej kupic przekladnie i wario wtedy nie powinno byc tej dzxiury no i odpowiedznie rolki sprezynki i inne regulacje ;)
Dodane przez Djkomuna dnia 24-01-2007 21:45
#7
Bambus - wario+sprzerzyna+przełozenie wychodzi z 500zł na "bide" zapytam moze w danmocie na wiosne to mi tam powiedza co trzeba zrobic.
Dodane przez Pierzak dnia 15-02-2007 16:56
#8
Nie ma takiej potrzeby. Jak sam sie na tym nie znasz, jedz do serwisu na regulacje. Zamkniesz sie w ok 100zl i bedziesz smigal idealnie.
Dodane przez CzopAss dnia 17-02-2007 21:06
#9
Może wario być, pasek, rolki, przełożenia. Najprawdopodobniej rolki i pasek. A co do przełożeń to polecam tanie i dobre Top Performance 16/49. PZDR
Dodane przez Djkomuna dnia 17-02-2007 21:42
#10
po dzisiejszej zmianie rolek na 4,5gr nie ma dziury co prawda ma lekki przeskok z 50 ale nie jest on odczulany warto sporobowac koszt naprawde nie duzy a pomaga ;)
Dodane przez Bambus dnia 19-02-2007 20:01
#11
tak mi tez rolki zlikwidowaly muła
Dodane przez CzopAss dnia 20-02-2007 19:36
#12
Ja jak jechałem na rolkach 4g, 5.2g, i seryjnych, to z wydechem sport. mam muła, a jak załorzyłem wario z rolkami 5g albo 8g to muł zniknął. Więc najprawdopodobniej to wina rolek. PZDR
Dodane przez jarecki dnia 27-03-2007 01:02
#13
A ja sie dolacze do tematu, ja mam katane z 2004 roku, mam zalozony cylinder 70 i tlumik polini a reszta seria i szczerze mowiac nie jestem zadowolony, rozmawialem jednym z formolowiczow i stwierdzil ze powinnem wymienic rolki na 3.8 to bedzie mial lepsze przyspieszenie. Tych co polecal nie bylo ale zamowilem 3.7 heko( hyba tak sie pisze) i czekam na przesylke , i moje pytanie jest czy bedzie mial lepsze przyspieszenie i czy predkosc max mi spadnie czy zostanie na podobnym poziomie co teraz, a i czy ktos sie moze orientuje jak wyregulowac gaznik bo po wymianie cylindra i tlumika gaznik nie byl regulowany.
Dodane przez BarteK dnia 27-03-2007 20:06
#14
nie czytalem dokladnie bo spieszy mi sie ale.... 3,8g napewno ci vmax spadnie u mojego brata w aeroxie po full tuningu zalozylismy 3g i ojoj spadlo chyba ze 20km :/
Dodane przez CzopAss dnia 27-03-2007 21:46
#15
Jak masz 9g i na 3g założysz to tak:P ale 1g to v-max spadnie o ok.2/3km/h.
Dodane przez jarecki dnia 27-03-2007 23:02
#16
czyli jak z seryjnych wymienie na 3.7 to ile bedzie mniej wiecej max predkosci.Jak pisalem mam cylinder 70 i tlumik polini ten co jest na stronie Mielocha za ponad 700zl,czy przyspieszenie bedzie mial duzo lepsze i ile na max powinien pojsc
Dodane przez CzopAss dnia 29-03-2007 20:18
#17
Jak masz seryjne rolki to przyspieszenie wzrośnie o bardzo dużo. Jak masz sportowe przełożenia to v-max spadnie o max 7 może nawet 10km/h, a jak masz seryjne przełożenia to pewnie nic nie spadnie.