Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Maly problem
Dodane przez KoReQ dnia 18-04-2010 21:49
#1
Siemanko chlopaki mam taki problem ze zdjelem seryjny filtr i zalozylem rajstopke :P no i jeade 30km/h i nieda rady wiecej i sie boje bo zamowilem stozek czy nie bendzie dalej takiej fazy ;/ co to moze byc ? a kolega zalozyl rajstopke i ma wszystko git :p Z GORY dzięki:P
Dodane przez orzelek01 dnia 18-04-2010 21:51
#2
To normalne dostaje za duzo powietrza, Ale no i teraz by wypadało wyregulować ... ale nie radził bym jezdzić bez filtra i w rajstopie bo jak wiesz Cylek mozna też zatrzec jak Dostaje w chu** powietrza.. nie jezdzij. zostaw skuter w spokoju ;] poczekaj an stozek . zamontuj i daj komus zeby ci wyregulował łądnie gaznik zeby ci to jezdziło na tym stozku a nie zamulało
Dodane przez Kamilksc dnia 18-04-2010 21:54
#3
Ja tak jeździłem z rajstopami przy jawce 50 ,3 dni i zatarłem cylek
Dodane przez KoReQ dnia 18-04-2010 21:58
#4
Aha no dzieki chlopaki. ja jezdzilem chyba mooze z 1h to sie chyba nic nie stalo co :P? Narobiliscie mi staracha :P
Dodane przez Pietras dnia 18-04-2010 22:01
#5
Po co zdjąłeś seryjny filtr ?, zostaw go w spokoju jak nie masz dużego tuningu , stożek to same kłopoty.
Dodane przez Kamilksc dnia 18-04-2010 22:02
#6
Może nic ;) U mnie z początku była mocniejsza (lepszego kopa miała) Ale później osłabła i koniec :!
Dodane przez vortex dnia 18-04-2010 22:39
#7
stozek to tylko przy mocnym cylu 70ccm i układzie paliwowym co tego stożka wymaga! do seri lub do sport cyla tego nie wkładajcie owszem jesli ktoś ma gaznik 21mm ale po co taki w sporcie
Dodane przez sssss80 dnia 19-04-2010 16:52
#8
W seri trzeba sobie dziurek porobić bo to jest dziadostwo i przy dyszy 60< strasznie ogranicza osiągi. A już na pewno radziłbym do nawet lekkiego tuningu zdjąć tę gumę co idzie do ramy.
Dodane przez CHICKENovsky dnia 19-04-2010 19:43
#9
Wiemy jedno ; p na tej rajstopce rozlegulowałes gaznik ; )
Dodane przez Jajecko_ dnia 19-04-2010 19:46
#10
Pietras napisał/a:
Po co zdjąłeś seryjny filtr ?, zostaw go w spokoju jak nie masz dużego tuningu , stożek to same kłopoty.
dobrze gada !!
STOZEK TO ZŁO !! :P
w seryjnym filtrze powinny byc 2 wkłady wez 1 wyjmij (ten rzadszy )
i jak to nic nie to wiertara i dziury w filtrze. pomaga !!
Edytowane przez Jajecko_ dnia 19-04-2010 19:47
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 20-04-2010 02:54
#11
od dużej dawki powietrza cyl sie nie zaciera, zatrze sie od syfu, więc rajstope odradzam. i powiem wam szczerze chłopaki, na tuningu evo, nie widziałem żadnej różnicy w osiągach na gaźniku 17.5, 19, 21 i 24mm, i na seryjnym i stożkowym filtrze powietrza. temperatura silnika również taka sama cały czas. tylko spalanie zauważalnie wzrastało wraz z rozmiarem gaźnika. nie wtykaj stożka bez sporego tuningu, stożki to szajs.
Dodane przez sssss80 dnia 20-04-2010 09:54
#12
Wszystko się rozchodzi o to że seria filtr ma za małą średnicę króćca wychodzącego do ramy i już przy małym tuningu zwiększeniu dyszy ogranicza osiągi. Wiem na własnym przykładzie: Gdy założyłem gaźnik 19 z dyszą 60 lekko się dusił a przy dyszy 75 nawet nie ruszał więc wyjąłem tą gumę idącą do ramy i zauważyłem znaczącą poprawę. Zrobiłem od razu jeszcze 4 dziury wiertłem 8mm a potem z każdą dodaną dziurą było coraz lepiej aż doszedłem do 8 dziur. A i tak musiałem obniżyć iglicę do końca.
Dodane przez Ceiron dnia 20-04-2010 15:21
#13
a ja właśnie odwrotnie musiałem zrobić żeby lepiej chodził skuter jeździł to dodać rajstope jeszcze przy seryjnym filtrze i przy ramie, żeby skuter nie dławi przy większych obrotach jak stał na stopce a podczas jazdy to jechał 35/40 km/h, bo mam już inny wydech i silnik woli dostawać mniej powietrza a więcej wachy....skuter lepiej mi jeździ na zimnym cylindrze niż na ciepłym możne wie ktoś dlaczego ? i sorry ze się wtrącam w temat z pytaniem :>