Dodane przez loy dnia 13-04-2010 19:30
#1
Witam. Jako, że posiadam katanę full seryjną i urwałem kawałek cylindra zamówiłem sobie na allegro cylinder Italkit 70. Wstawiłem katanę do mechanika a on mi mówi, że problem jest z głowicą, bo seryjnie mam zagięte jeśli to dobrze zrozumiałem, to w moim seryjnym cylindrze zagięty jest "króciec, do którego przychodzi waż z chłodnicy", a w tym nowym cylindrze, ten króciec właśnie jest prosty. Ja się na tym nie znam kompletnie. Mój tata rozmawiał z tym gościem dziś i właśnie to mi przekazał. Silnik wyjechał razem z kołem tylnim ze skutera. Spotkaliście się z takim czymś? Jak temu zaradzić? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam, LoY.
PS: Przyznam się bez bicia, że nie użyłem opcji szukaj na forum, bo po prostu nie wiedziałem jak to znaleźć.
Dodane przez vortex dnia 13-04-2010 19:41
#2
tak samo jak w airsal t6 masz głowice i kruciec na wprost a orginalnie idzie na bok. poprostu bierzesz i przeprowadzasz wąż chłodnicy obok modułu i pasi gites:) sam tak robiłem z tym zeby to pasowało
Dodane przez Sokolmk2 dnia 13-04-2010 20:34
#3
no dokladnie kurciec od wody masz prosto wystarczy tylko waz inaczej przeciagnac, albo jakiej kolanko zalozyc i bedzie tak jak w seri
Dodane przez loy dnia 14-04-2010 16:05
#4
Pogadam jeszcze z gościem, zobaczymy co tam się da zrobić ;) dzięki za pomoc