Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: mały v--max dlageczo ? czy to noramlne !

Dodane przez lukaszsz98 dnia 10-03-2010 08:05
#1

witam
Wiem że był już o tym temat ale każda katana jest inna pod względem silnika ( mniej lub więcej przejechane rok itp... )
I chciałbym się dowiedzieć czy to jest normalne że moja katana jechała na full serii 55 km/h
a jak włożyłem parę części tuningowych wymienione są poniżej. I jedzie mi zaledwie 70 km/h
mój kolega ma katanę ( stara buda )z tego samego roku i i zwykła wersja tak ja moja i mu bez niczego jedzie 65 km/h

bardzo mnie to dziwi
może mam gdzieś blokadę nie sprawdzałem bo sam nie wiem gdzie one są
proszę o odpowiedzi
dzięki
proszę o zmianę działu
dziękuje

Edytowane przez lukaszsz98 dnia 10-03-2010 08:05

Dodane przez Patryjos dnia 10-03-2010 10:32
#2

masz napewno blokade na tłumiku jak ją zdejmiesz to twoja katana poleci ci bez żadnych części tuningowych 65 km/h

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 10-03-2010 11:13
#3

Rolki są za lekkie włóż 5g i powinno być lepiej!!!

Dodane przez Krakus dnia 10-03-2010 11:30
#4

Patryjos jak zdjąć tą blokadę z tłumika...? sorry za offtop

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 10-03-2010 14:17
#5

nie ma blokady. zmień przełożenia.

Dodane przez Katanakmo dnia 10-03-2010 14:18
#6

zawirowywacz spalin tam jest na tłumiku druga rurka co odchodzi od kolanka , trzeba ja odciąć i zaspawać w tym miejscu gdzie wychodzi z normalnego kolanka.Blokadę masz może na wariu ?
P.S@ przełożenia tez blokada ;/ masz na bank

Edytowane przez Katanakmo dnia 10-03-2010 14:21

Dodane przez Patryjos dnia 10-03-2010 14:41
#7

Krzychu jest blokada mi najpierw też tak leciała a później sciągłem i leciała mi 65km/h

Dodane przez Krakus dnia 10-03-2010 15:09
#8

Katanakmo dzięki... może się za to zabiorę :D

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 10-03-2010 16:06
#9

no a ona nie zejdzie jak sie kupuje tłumik??

Dodane przez Jajecko_ dnia 10-03-2010 16:23
#10

nie 5 g bo to bedzą za cięzki do sport wydechu 4 g najlepsze
pewnie masz zawirowacz spalin w wydechu
a sprawdzałes czy masz blokowane przełozenia ?

Dodane przez lukaszsz98 dnia 10-03-2010 18:23
#11

jak mogę mieć blokadę tłumika przecież tuning jest wymieniony poniżej
jest to katana z 2001 roku więc ma blokadę przełożeń
a co rolek to testowałem 6 gram i v-max się nie zmienił więc włożyłem s powrotem włożyłem tamte

mnie tylko dziwi dlaczego katana full seria ( zwykła wersja ) z tego samego roku leci 65 a moja z taki tuningiem 70 Po Prostu To Jest Śmieszne

a może mam jakomś blokadę Wie może ktoś ????

bo ja tylko nie mogę zrozumieć dlaczego katana taka jak moja czyli ( moja i jego zwykła wersja i ten sam rok i produkcja ta sama I prawie mnie do gania na full seri a ja z takim tuningu po winem jechać 80 tak ja inne

może ktoś mi to wytłumaczy ???

Dodane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 18:41
#12

lukaszsz98 napisał/a:
jak mogę mieć blokadę tłumika przecież tuning jest wymieniony poniżej
jest to katana z 2001 roku więc ma blokadę przełożeń



sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie !!! Katana ma blokowane przełozenia i prędkóśc max jaka osiągniesz to będzie 70 nawet jak wsadzisz cylek hebo monstan replica , gazior dellorto 21 , wydech yasiek c16 i sprzęglo poliniak 2 g i wariator betella jakis tam !! one poprostu są za któtkie i nie wyciągniesz z nich więcej !! zobacz na inne moto pokręc tylnim kołem w innym moto a potem katanie zobaczysz róznice !!

Niekture spotrowe tłumiki rózniez były blokowane w rózne sposoby !! i ten twój technigas jest jednym z takich kominów podobnie robi leovince i stage 6

Edytowane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 18:43

Dodane przez ostryTBG dnia 10-03-2010 18:52
#13

jezeli kupiles nowy tlumik tecnigasa (mam taki sam) to zeby sklep mogl to sprzedac tlumik musi miec homologacje czyli blokade. W tecnigasie next r chrom masz blokade na samym poczatku tłumika jest to taka zwezka przyspawana na jeden spaw (dotkniecie spawarka) taki lejek wsadzony:) odkrec tlumik i przy poczatku tlumika (od strony cylindra) jest ta zwezka.

Zobacz tez ile masz obrotów dzwonu na jeden obot koła.
Zobacz czy nie masz tulejki takiej podkladki miedzy przeciwtalerzem wariatora a wariatorem.
Jezeli usuniesz te zwezki itd to bedziesz miał za lekkie rolki.
Sprezynki sprzegla tez robia swoje bo sa to sprezynki +50% takie jak ja mam i jednak zabieraja troche v-maxu najlepiej +15 sprezynki załoz albo seryjne.
Blokada tez moze byc dysza w gazniku np 55. Ja mam 55 i dzisiaj kupiłem 65 bede zakładał a gaznik mam 12 mm :)

Jezeli pomogłem kliknij pomogł:)) Pozdrawiam;D


Ps. Luukiwitek ja miałem blokowane przelozenia i jakos 80 na tlumiku i cylku leciałem :)

Edytowane przez ostryTBG dnia 10-03-2010 18:56

Dodane przez lukaszsz98 dnia 10-03-2010 19:00
#14

0stryTGB mógłbyś mi to dokładniej wytłumaczyć na temat tej blokady w tłumiku
dało ci to cos na v-max

Dodane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 19:07
#15

@ostryTBG
próbowałem to trochę bardziej zoobrazować lukaszsz98

a co do tego pytania tak jak sciągniesz ta zwężkę to poleci więcej i będzie wiecej dymił i nawet palił tyle ze musisz wtedy wyregulowac go wsadzając inne rolki i sprężyny sprzęgła i centralną spręzynę...


blokada na tłumiku :
odkręcasz wydech od cylindra
bierzesz go do rąk i w miejscu w którym wchodzi ,,tłumik do cylindra '' jest załozony taki jak by pierscien który ogranicza wydobywanie sie spalin , biezesz plastki śrubokręt i podwarzasz go ze wszystkich stron aż zejdzie ,tylko sciągając go stracisz homologację ale i tak jak na hamownie skierują to jak pojedzie więcej niż ~50 km/h to mandacik będzie albo skasują dowód

Edytowane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 19:10

Dodane przez ostryTBG dnia 10-03-2010 19:44
#16

ale to sobie zalozy seryjny tlumik na razie ma mu to jechac:)

tecnigas dal mi jakies +15 km/h na v-max bo jechała mi 55 z sportowym cylkiem;/ a po zalozeniu tlumika, rolek dodanych do tłumika, sprezynek hebo czerwonych i centralnej +15 leciał mi jakies 80 km/h z wyje**nym przyspieszeniem :) wiec wylam srubokretem ta blokade tak jak powiedział luukiwitek ;D i wyreguluj sobie gaznik. a moze nawet nie bedzia potrzebna regulacja :)

Dodane przez lukaszsz98 dnia 11-03-2010 14:38
#17

na razie nie sprawdzę bo mam złamaną ręke i wtedy zobaczę
dzięki za odpowiedzi jeśli tej blokady nie będzie to napiszę znowu :D

a powiedz mi tylko jeszcze głęboko jest ta blokada w tecnigasie czy jest ona widoczna ??

Dodane przez ostryTBG dnia 11-03-2010 15:40
#18

ona jest na samym poczatku widac ja od razu. A na wariatorze tez jest taka blokada http://www.metaca..._2_tuning/ . To bardzo łatwo mozna zrobic wiec jak ci sie reka zrosnie to rob:)

Dodane przez lukaszsz98 dnia 11-03-2010 15:54
#19

a gdzieś jeszcze są ... :D

Dodane przez ostryTBG dnia 11-03-2010 16:04
#20

najwazniejsza to przelozenia....jeszcze takie male to dysza w gazniku (wymienic na wieksza) i za maly krociec ssacy

Dodane przez lukaszsz98 dnia 11-03-2010 16:10
#21

kruciec ma 21 to weż duża dziura i też sie nie dziwie że to nic nie dało na v-max kolega miał yamaha juz nie pamiętam jakom i też miał zablokowany kruciec rozwiercił większą dziurę i odrazu v-max się mu zwiększył a u mnie nic :(

Dodane przez ostryTBG dnia 11-03-2010 17:47
#22

po kolei najlepiej tak sciagac blokady:
1. Tłumik
2. Wario odblokowac
3. Przelozenia
4. Krociec i dysza

jak masz zablokowany tlumik to krociec nic nie da;/

Dodane przez lukaszsz98 dnia 11-03-2010 18:35
#23

wariator to mam odblokowany na 100%
moża ta dysza bo coś dała

a tak na boku tak można odkręcić sprzęgło nie używająć klucza pnełmatycznego ???? z góry dzięki za odpowiedzi

Dodane przez ostryTBG dnia 11-03-2010 19:08
#24

no mozna:) ja wkladam w dzwon srubokret i naciskam przedni hamulec i odkrecam:) znaczy sie kiedys tak robilem teraz to zakladam na srube klucz i reka dzwonem przekrecam w prawo bo juz mi leciutko schodzi

Dodane przez Kamilksc dnia 11-03-2010 19:41
#25

Po co naciskasz przedni hamulec :D:D??

Dodane przez cacek14 dnia 11-03-2010 19:58
#26

Chodziło mu o tylny chyba :D
Ale jak nie miał odkręcanego to jedynie pneumat pomoże u mnie nigdy nie był i na dodatek spalony to pneumatyk

Dodane przez Kamilksc dnia 11-03-2010 20:38
#27

Tylny hamulec włóż coś w koło jakoś breszkę i musi się odkręcić

Dodane przez ostryTBG dnia 11-03-2010 20:45
#28

<lol2> hahaha cos mi sie poje**lo hahaha