Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: benzyna.....
Dodane przez doberman321 dnia 08-03-2010 17:32
#1
siema, mam takie pytanie , troche dziwne ale jest mi potrzebna ta odpowiedź :)....a mianowicie jak by się zachowywała katanka na benzynie 98 ? ,.... a moje pytanie bierze się z tąd ,że mój kumpel ma aeroxa i leje do niego tylko 98 i mu zapierdala niesamowicie :D ,a wcale nie ma tam nic przerobionego....czekam na odpowiedzi :P , chciałby sam spróbować na 98 jeździć ale boję się ,że coś sie zjebie i dlatego się pytam was :)
Dodane przez wander dnia 08-03-2010 17:47
#2
bez problemu możesz lać 98 a wtedy sam zobaczysz jak:P osobiście nie zauważyłem różnicy między 95 a 98:P
Dodane przez Katanakmo dnia 08-03-2010 19:30
#3
Na 98 mnie spala podobno ,ale więcej kosztuje. ;d
Dodane przez cacek14 dnia 08-03-2010 19:37
#4
Mi nie dało różnicy licząc po kilku tankowaniach będziesz miał na chipsy :D
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 08-03-2010 20:21
#5
Ja kilka razy zatankowałe BP 98 ale żadnej różnic nie poczułem chyba,że w portwelu:PP Także się nie opłaca za mały silnik żeby było czuć różnice!!
Dodane przez Pro_Stunt dnia 08-03-2010 20:41
#6
Nie ma większej róznicy;P Napewno nic Ci sie nie stanie ze skuterem;) Jesili sie nie myle to w sportowych autach jest widoczna różnica, przy laniu wiekszo oktanowego paliwa:D
Dodane przez baziu_19 dnia 08-03-2010 20:57
#7
Nie tyle w sportowych autach co w silnikach czterosuwowych. Aerox-y z reguły ładnie zapier*** jak na skutery, ale to nie przez 98. Kumpel tankował do chińczyka na orlenie vervę to jemu robiło dużą różnicę. Mniejsze spalanie i dużo lepsze przyspieszenie oraz kultura pracy silnika.
Dodane przez Pro_Stunt dnia 08-03-2010 21:32
#8
No i tu sie nie zgodze. Bo lałem do chinola 4t 98 i nie czułem różnicy. teraz mam oczwiscie katane;P
Dodane przez Baton dnia 08-03-2010 22:01
#9
Verva jest 100 oktanowa to coś jak shell v-power. Więc mogło to lepiej jechać. Ogólnie kumpel leje do roxa racinga shella v-powera i czuje dużą różnicą między 95.
Dodane przez Kamilksc dnia 08-03-2010 22:14
#10
Ja jak u mnie wleje z shell 95 v-powera to mi idzie dużo lepiej niż na zwykłej 95 ! A jak wleje 95 z bliskiej to muł jak c.h.u.j !! A tak wogule to 98 czy 95 v-power jest droższe 15 gr na litrze więc chyba nie zbankrutujesz jak wydasz 1 zł więcej na 7 l :D
Edytowane przez Kamilksc dnia 08-03-2010 22:19
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 09-03-2010 13:43
#11
w silnikach 2T liczba oktanowa paliwa nie robi różnicy w osiągach i zużyciu silnika. na 98 możecie mieć jedynie większą (minimalnie) temperaturę silnika. nie chodzi tu o wielkość silnika, bo swojego czasu (nie dawno) miałem Hondę CR500. Dwusuwowa ,,Pięćseta'' 80konna. jeździłem na paliwie 95. po zalaniu vervy, nie było absolutnie żadnej różnicy!!! silnik 4T lepiej będzie pracował na wysokooktanowym paliwie, jednak silnik 2T przystosowany jest do benzyny Bezołowiowej bądź Ołowiowej benzyny 92-95okt. (ołowiowe 92 mieli w PRL'u, teraz już tego nie ma)
Dodane przez Vieczor dnia 09-03-2010 15:27
#12
To jest tak. Myślisz ze wlałeś 98 i już Ci idzie więcej i lepiej. Ale tak na prawde w rzeczywistości to to sam jest, niekiedy nawet 95 lepsza bo nie odstana bo częśto ją tankują. A pozatym na niektórych stacjach na uboczach leją to samo paliwo do 98 i 95. Więc nie wiadomo co to jest:D A stać się nic się nie stanie, naa pewno jak nalałbyś ON to tak. :D xD
Dodane przez Krakus dnia 09-03-2010 18:18
#13
Ja też nie widzę żadnej różnicy jeżeli chodzi o 95 i 98. Spalanie i osiągi pozostają na niezmienionym poziomie...
Dodane przez Kamilksc dnia 09-03-2010 19:37
#14
Może u mnie czuć bo katana już ledwo zipie :D
Dodane przez doberman321 dnia 09-03-2010 20:10
#15
...no to jak następnym razem pojadę na stacje , to obczaje tą 98 jak na niej pójdzie :P,przynajmniej jestem już pewny ,że katance nie zaszkodzi :)
Dodane przez Pro_Stunt dnia 09-03-2010 20:56
#16
No i koniec tematu. Problem i wątpliwości rozwiązane;)