Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Regulator Napiecia

Dodane przez Hanys12 dnia 06-03-2010 22:48
#1

Witam
Posiadam Suzuki Katane 98 rok (stara buda) LC i mam pytanie czy Regulator napięcia będzie pasował z aprilli z 97 roku

Dodane przez Baton dnia 06-03-2010 23:39
#2

Aprilia w 97r. miała silnik minarelli więc zapomnij. I tak wgl. to zupełnie inna elektryka. Szukaj org. od suzuki.

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 07-03-2010 07:15
#3

A jakby kupił od SR'ki ale z silnikiem morini to b pasowało??

Dodane przez Baton dnia 07-03-2010 09:14
#4

Nie wiem czy tam jest taki sam, ale wydaje mi się że to samo, musiał by porównać ze zdjęciem.

Dodane przez Krakus dnia 07-03-2010 18:18
#5

Wydaje mi się, że z SR-ki z silnikiem morini będzie pasować...ale porównaj najpierw na zdjęciach jaki¶...

Dodane przez Hanys12 dnia 07-03-2010 22:47
#6

jakie roczniki aprillek mialy silniki morini

Dodane przez Krakus dnia 08-03-2010 16:47
#7

Silnik Morini miały głównie Sr-ki chłodzone ciecz±...

Dodane przez ostryTBG dnia 08-03-2010 17:29
#8

musisz miec regulator firmy ducati energia wiec sie pytaj czy maja takie w apkach. W sumie to tam jest całkiem inna elektryka wiec za bardzo to nie zalezy od silnika...

Dodane przez wander dnia 08-03-2010 18:11
#9

z tego co się orientuje jednak regulator nie będzie pasować

Dodane przez manieks818 dnia 08-03-2010 18:19
#10

lepiej sobie kup oryginalny regulator napięcia od suzuki katana

Dodane przez Krakus dnia 08-03-2010 22:24
#11

Wiesz łatwo powiedzieć...to kosztuje krocie:D

Dodane przez wander dnia 08-03-2010 23:08
#12

używkę sprawn± za 200zł kupisz:P Kupisz od SR i ci nie będzie działać czyli kasa w błoto

Dodane przez ostryTBG dnia 08-03-2010 23:25
#13

ja za 20zł kupilem uzywke<lol2>

Dodane przez Hanys12 dnia 09-03-2010 12:17
#14

jak sprawdzic regulator zeby byc w 100% pewny ze jest zesputy nie ktorzy mowia ze im sie przypalil lub cos takiego ja na swoim nic takiego nie widze mozna jakos sprawdzic??

Dodane przez Hanys12 dnia 10-03-2010 10:42
#15

Jak sprawdzic regulator poniewaz zarowki nie sa popalone ale nie ma iskry

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 10-03-2010 11:12
#16

No to jak nie ma iskry to może moduł padł

Dodane przez Krakus dnia 10-03-2010 11:27
#17

A może po prostu ¶wieca do kitu... choć zakładam, że to już sprawdzałe¶ :D?

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 10-03-2010 14:16
#18

sr morini jest na wtrysku, elektryka jest ducati, regulator pasuje ale jest na inne napiecia i opory i od razu się spali.