Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Regulator Napiecia
Dodane przez Hanys12 dnia 06-03-2010 22:48
#1
Witam
Posiadam Suzuki Katane 98 rok (stara buda) LC i mam pytanie czy Regulator napięcia będzie pasował z aprilli z 97 roku
Dodane przez Baton dnia 06-03-2010 23:39
#2
Aprilia w 97r. miała silnik minarelli więc zapomnij. I tak wgl. to zupełnie inna elektryka. Szukaj org. od suzuki.
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 07-03-2010 07:15
#3
A jakby kupił od SR'ki ale z silnikiem morini to b pasowało??
Dodane przez Baton dnia 07-03-2010 09:14
#4
Nie wiem czy tam jest taki sam, ale wydaje mi się że to samo, musiał by porównać ze zdjęciem.
Dodane przez Krakus dnia 07-03-2010 18:18
#5
Wydaje mi się, że z SR-ki z silnikiem morini będzie pasować...ale porównaj najpierw na zdjęciach jaki¶...
Dodane przez Hanys12 dnia 07-03-2010 22:47
#6
jakie roczniki aprillek mialy silniki morini
Dodane przez Krakus dnia 08-03-2010 16:47
#7
Silnik Morini miały głównie Sr-ki chłodzone ciecz±...
Dodane przez ostryTBG dnia 08-03-2010 17:29
#8
musisz miec regulator firmy ducati energia wiec sie pytaj czy maja takie w apkach. W sumie to tam jest całkiem inna elektryka wiec za bardzo to nie zalezy od silnika...
Dodane przez wander dnia 08-03-2010 18:11
#9
z tego co się orientuje jednak regulator nie będzie pasować
Dodane przez manieks818 dnia 08-03-2010 18:19
#10
lepiej sobie kup oryginalny regulator napięcia od suzuki katana
Dodane przez Krakus dnia 08-03-2010 22:24
#11
Wiesz łatwo powiedzieć...to kosztuje krocie:D
Dodane przez wander dnia 08-03-2010 23:08
#12
używkę sprawn± za 200zł kupisz:P Kupisz od SR i ci nie będzie działać czyli kasa w błoto
Dodane przez ostryTBG dnia 08-03-2010 23:25
#13
ja za 20zł kupilem uzywke<lol2>
Dodane przez Hanys12 dnia 09-03-2010 12:17
#14
jak sprawdzic regulator zeby byc w 100% pewny ze jest zesputy nie ktorzy mowia ze im sie przypalil lub cos takiego ja na swoim nic takiego nie widze mozna jakos sprawdzic??
Dodane przez Hanys12 dnia 10-03-2010 10:42
#15
Jak sprawdzic regulator poniewaz zarowki nie sa popalone ale nie ma iskry
Dodane przez KACPERBA1900 dnia 10-03-2010 11:12
#16
No to jak nie ma iskry to może moduł padł
Dodane przez Krakus dnia 10-03-2010 11:27
#17
A może po prostu ¶wieca do kitu... choć zakładam, że to już sprawdzałe¶ :D?
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 10-03-2010 14:16
#18
sr morini jest na wtrysku, elektryka jest ducati, regulator pasuje ale jest na inne napiecia i opory i od razu się spali.