Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Szpilka
Dodane przez luukiwitek dnia 27-02-2010 22:33
#1
WITAM
Urwała mi się szpilka w cylindrze ta co są 4 i na nie wchodzi cylinder i głowica
patrzyłem na allegro ale szpili do SUZUKI KATANY NIE ZNALAZŁEM
potrzebuję wiedzieć czy pasuje z innego motoru jak tak to jakiego
i jakie ma wymiary wiem ze gwint m10
z góry dziękuję i pozdrawiam
Dodane przez vortex dnia 27-02-2010 22:37
#2
wez stara szpilke i dokup w sklepie z takimi rzeczami nie jest to zwykła szpilka bo ma drobno zwojowy gwint i jest z innego materiału ale mozna do kupic
Dodane przez mieczyk dnia 27-02-2010 22:37
#3
Od minarelli pasują.
Edit:
Barti02 kupił szpilki m6 z mielocha i mu pasują.
Edytowane przez mieczyk dnia 27-02-2010 22:52
Dodane przez Krakus dnia 27-02-2010 22:38
#4
Szpilek kolego nie znajdziesz na allegro... wiem bo szukałem na jesieni do SR-ki i kupiłem w końcu od Simsona bo pasowały...bodajże gwint 8mm ale pewien nie jestem(nie pamiętam). Słyszałem, że szpilki mogą od Komara pasować. Chyba, że będziesz szukał na allegro po ogłoszeniach typu sprzedam na części...;) pozdro
Dodane przez luukiwitek dnia 27-02-2010 22:57
#5
kurde no to problem ... bo u mnie są na gwint 10 zrobię raczej tak jak vortex mówi wpadnę do mechanicznego z takim osprzętem ze szpilką w ręce i zapytam czy owe mają ... zobaczę jeszcze w Raciborzu na formice czy coś będzie...a jeżeli wsadził bym zwykłą śrubkę z takim gwintem to stanie się coś ??
jeszcze w kastoramie zobacze jak myślicię będą tam ???
Edytowane przez luukiwitek dnia 27-02-2010 23:35
Dodane przez Krakus dnia 27-02-2010 23:52
#6
Pomysł Vortexa jest w porządku...też tak robiłem:) Jak wsadzisz zwykłą to ona i tak nie wytrzyma... a w najgorszym wypadku możesz pozrywać gwinty...robota bez sensu nie radzę! Szpilki muszą być z metalu wzmacnianego albo hartowane... wtedy masz pewność, że nie puszczą jak zaczniesz dokręcać. Popatrz w tej castoramie i najlepiej weź jedną ze sobą na wzór... Daj znać jak się ma sprawa
Dodane przez luukiwitek dnia 28-02-2010 17:13
#7
to znowu ja , castorama była dzisiaj zamknięta ,a mi zależało na czasie wiec musiałem coś zrobić ,zrobiwszy sobie szpilkę z punktaka (takie coś co się np zaznacza podczas wiercenia ) był on wzmacniany więc postanowiłem spróbować z powodu że dzisiaj jest niedziela nie mogłem użyć kątówki więc jechałem ręczną piłką , dlatego wiem ze jest twardy ćiołem chyba z 8 min a brzeszczot kopiłem wczoraj i się sprzydał daję fotki:
http://w443.wrzut...9/dsc00084
http://w443.wrzut...v/dsc00085
http://w443.wrzut...9/dsc00086
http://w443.wrzut...h/dsc00087
ta dłuższa szpilka jest dorabiana krótsza to stara szpilka.Gdy jest już wkręcona w krater, to ta prawa na dole
ale mam jeszcze jedną prośbe otóż moje uszczelki a głównie ta pomiędzy kraterem a cylem jest do wymiany cieknie z niej...
i tu prośba do was czy da się z czegoś wyciąć taką uszczelkę ?? lub kupić bo te z mielocha za 50 zl to nie są mi potrzebne , bo potrzebuję tylko tą jedną albo gdzie można kupic materiał na to albo sama uszczelkę ??
Dodane przez suzukikatana2001 dnia 28-02-2010 19:24
#8
bierzesz "brystol" i wycinasz z niego uszczelke, i po sprawie.
Dodane przez vortex dnia 28-02-2010 20:29
#9
żadnej brystol!! bo go poczasie wydmucha można w prawie każdym sklepie samochodowym kupic materiał na uszczelki jest to taka guma a w srodku metalowa blaszka grubosc jak normalna uszczelka kosztuje chyba 8zł potem se wycinasz wzór jaki chcesz i po sprawie :)
Edytowane przez vortex dnia 28-02-2010 20:30
Dodane przez Baton dnia 28-02-2010 21:51
#10
Ten materiał to klingieryt i dostępny jest w każdym sklepie z częściami do ciągników ;D U mnie w mieście jest dostępne bo kiedyś sam kupowałem.
Dodane przez Krakus dnia 28-02-2010 22:16
#11
Klingieryt jest trwały bo kiedyś wycinałem z niego uszczelki jeszcze do Simsona...:) i trzymały się dobrze
Dodane przez luukiwitek dnia 01-03-2010 08:57
#12
a do 100 stopni wytrzyma i na + ile stopni brac ??
Dodane przez Krakus dnia 01-03-2010 16:12
#13
Wytrzyma... Bierz o jak największej odporności na wysokie temperatury... pzdr;)
Dodane przez pawcio1017 dnia 01-03-2010 20:12
#14
Ja mam gdzieś jeszcze moje szpilki z rozbiórki także jak ktoś byłby zainteresowany to mogę odstąpić... Mam wtyki w zakładzie tokarskim, gdzie dorobili mi idealnie szpilki ze stali hartowanej, odpornej na wysokie temperatury... Jak by ktoś był zainteresowany to mogę się dowiedzieć ile by takie dorobienie kosztowało, bo ja miałem po znajomości za free...:)
Dodane przez luukiwitek dnia 01-03-2010 21:46
#15
dzięki pawciu jak będę potrzebował to się zgłoszę do ciebie
założyłem uszczelkę z tego materiału odpornego na wysokie temp. zakręciłem wszystko i wlewam ciecz i tu 3-4 krople z pod cylka kapią ... sprawdzam ciecz dokręciłem na głowicy śruby do końca i nie kapało już ale jak odpaliłem moto to nie miał mocy na wolnych stał ale jak dodałem więcej gazu to gasną powoli ... sprawdzę gaźnik ale możne to być przez tą uszczelkę ?? koło się ledwo kręciło. Dodam ze dzieje się tak po zmianie uszczelki i cylindra
Dodane przez Krakus dnia 01-03-2010 23:17
#16
To może być też wina tego, że szpilki nie równo dociągają głowicę z cylindrem...:/
Edytowane przez Krakus dnia 01-03-2010 23:18
Dodane przez luukiwitek dnia 02-03-2010 12:53
#17
czyli co proponujecie z tym zrobić ??
ale one równo dociągają tą głowicę nie są krzywe czy coś ...
tera sprawdzałem to nakapało kilka kropli pod motorem nie żeby kałuża była ale troszeczkę się urobiło
Edytowane przez luukiwitek dnia 02-03-2010 12:57
Dodane przez pawcio1017 dnia 02-03-2010 18:00
#18
No to ewidentnie za sał◘abo dociągnięta głowica skoro bez ciśnienia Ci samoczynnie kapie...:D Weś porządne nakrętki na te szpilki i ciągnij tak porządnie tylko z wycziczuciem żeby gwintu nie zerwać... Skoro mówisz, że szpilki są na pewno dobre do musisz to dociągnąć:P
Dodane przez luukiwitek dnia 02-03-2010 19:11
#19
oki a muszą być nakrętki samo centrujące ?? bo ja dalem zwykłe bo nie mialem owych
Dodane przez Krakus dnia 02-03-2010 20:40
#20
Mogą być zwykłe...jeżeli nie masz tych centrujących tylko dociągaj z wyczuciem, żebyś nie pozrywał gwintów...
Dodane przez luukiwitek dnia 13-03-2010 19:47
#21
przeczyściłem gaźnik i poregulowałem ze starym , i jakoś jedzie mało ...
moc fez taka sobie
wcześniej było lepiej ...
trochę kapie z pod cylka ( między cylkiem a kraterem)
i tearzpytanie do was co może być przyczyną ze jedzie max 50 jechał 70 i ma taką słabą moc >??>
Od razu sprawdziłem wałek i jest 22 mm
aha i mam jeszcze jeden problem otóż rolki
kopiłem 5,5 gram bo poprzedni właściciel mówił ze takie były ale v -max spadł i przyśpieszenie też
gdy jędze pod górę to się rozpędza a na prostej zwalnia , polecono mi kopic 7 gram 17x 12 ale wole jeszcze was zapytać
skut seria jedynie pasek mallossi kevlar ,obecnie rolki 5,5 gram , sprężyna centralna czerwona sprzęgłówki różowe , jak by fioletowe, zmieniona iglica cylek zamiennik serii , wydech seria ,przedtem przyspieszenie miałem miodne szła na kolo bez problemu i v-max ok 70 jakie rolki wsadzić żeby było jak przedtem >? teraz v-max to ledwo 45 i słabe przyspieszenie ,zwiększające się pod górkę a spadające na prostej ...
Edytowane przez luukiwitek dnia 13-03-2010 23:09
Dodane przez luukiwitek dnia 14-03-2010 15:02
#22
wypowie się ktoś ?
Dodane przez cacek14 dnia 14-03-2010 15:30
#23
Wsadź rolki 4gram i reszte seryjne wsadź docisk sprzęgłówki itp :P
Dodane przez luukiwitek dnia 15-03-2010 15:52
#24
dziwne dzisiaj wogule nie pali ?
w piątek palił od szczala a dzisiaj nie chce myslalem ze nie ma paliwa poszedlem kupic 2 litry i dalej nic co moze byc przyczyna ?
Dodane przez Kamilksc dnia 15-03-2010 18:38
#25
Kopnij z 50 razy bez włączonego zapłonu , później włącz zapłon i kop kop i jeszcze raz kop :D Spróbuj przeczyścić gaźnik !
Dodane przez kqndzik4 dnia 15-03-2010 21:44
#26
A SPRAWDZALES IGLICE MOZE NASZ NA NAJMNIEJSZEJ I DLA TEGO TAK POWOLI TEZ TAK MIALEM NA POCZATKU MI JECHAL 115 A KUPILEM NOWY GADZNIK I JECHAL 85 I IGLICA BYLA NA NAJMNIEJSZEJ
wyłącz capslocka ;/
Edytowane przez Baton dnia 15-03-2010 22:38