Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: silnik lc do katany ac

Dodane przez MajkI dnia 24-02-2010 12:40
#1

elooos....chcialbym przerobic moja katane ac na lc..chcialem najpierw silnik od roxa ale morze wy macie jakies propozycje ?? czy sie oplaca wogule to robic...

Edytowane przez MajkI dnia 24-02-2010 12:41

Dodane przez Kamilksc dnia 24-02-2010 14:58
#2

Lepszy by był p/g

Dodane przez Bomex dnia 24-02-2010 16:52
#3

Jeśli chcesz to mam na sprzedasz tanio niekonpletny silnik do katany LC (wał, iskrownik, magneto, wariator, sprzęgło, kratery) i zbiorniczek na płyn chłodniczy i przewody do tego. Jak jesteś zainteresowany to pisz tanio oddam gg : 13918099

Dodane przez wib3k dnia 24-02-2010 17:24
#4

lepiej silnik P/G Lc wstawić :D mocowania będą pasowały ;D

Dodane przez Krakus dnia 24-02-2010 18:50
#5

No silnik od p/g to dobra alternatywa będzie... ale ja bym nie przerabiał. Chyba, że zależy Ci na tuningu...no to p/g będzie w sam raz

Edytowane przez Krakus dnia 24-02-2010 18:51

Dodane przez Jajecko_ dnia 24-02-2010 19:09
#6

jak p/g to tra kupic jeszcze elektryke

Dodane przez vortex dnia 24-02-2010 19:46
#7

Silnik mina odpada ponieważ trzeba spawać mocowanie (no chyba ze se to zrobisz) po 2. silnik ac z katany mozna tanio i łatwo przerobić na lc po 3, co słyszałes ze są teraz modne silniki p/g bo duzą prędkość osiągają silnik morini nie jest taki zły owszem duzo mniej czesci ale do tunu sport idealny owszem jesli chcesz robic dosc mocny racing albo evo to spoko

Dodane przez mateo007 dnia 26-02-2010 23:45
#8

ja wsadzilem do mojej katany mina i mocowanie to niejest znow taki problem jak mowia ...a mowia tak bo gdzies przeczytali i powtarzają wszyscy teraz foty jutro wrzuce w moj temat z swapem minarelli ;)

Edytowane przez mateo007 dnia 26-02-2010 23:46

Dodane przez Krakus dnia 26-02-2010 23:49
#9

Czekamy w takim razie :)

Dodane przez cacek14 dnia 27-02-2010 11:50
#10

Ja bym nie zmieniał doliczyć sprzedaż katany plus ceny za zmiany silnik elektryka itd to za cały koszt miałbym gilere runner lub piaggio
albo roxa
Pozdro

Dodane przez MajkI dnia 27-02-2010 12:05
#11

czy lepiej wrzucic za ta kase do katanay ac cylek malossi,tlumik np.tecnigas next-r i przelo odblokowac i morze pozniej gaznik 19 ?i ile by tak jeciala po takim tunie ?

Dodane przez mateo007 dnia 27-02-2010 12:56
#12

jak chcesz to tuninguj to ale morini jest najlepsze jak jest seryjne bo po tunie zaczyna je szlak trafiac a min dobry sprzet sprawdzony seryjnie nie pali tyle co katana seryjna i wg bd mial satysfakcje ze masz cos innego niz wszyscy

Dodane przez Baton dnia 27-02-2010 13:01
#13

Ja myślę że lepiej z tuningować morini, dużo kasy zaoszczędzisz i będziesz miał prawie to samo co z miarelli. Dużo więcej nie osiągniesz więc nie ma sensu, a kase za silnik możesz włożyć w jeszcze mocniejszego tuna.

Dodane przez Krakus dnia 27-02-2010 15:23
#14

Nom baton dobrze kombinuje...:D Ja też wolałbym zostać przy morini... a nie zgadzam się, że jak zaczniesz tuningować morini to się sypie...nieprawda. Zależy jak jeździsz i jak szanujesz sprzęt

Dodane przez Dawid dnia 27-02-2010 19:44
#15

tak ja baton mówi ja ci polecam silnik od aeroxa

Dodane przez cacek14 dnia 27-02-2010 20:40
#16

Ja bym wolał w katane wsadzić jak ktoś dba to i ma :D

Dodane przez Krakus dnia 27-02-2010 22:04
#17

Dokładnie Cacek...:D